Ашық сабақ. Дүниетану. 1 сынып. Қажетті заттар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Дүниетану. 1 сынып. Қажетті заттар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж құрастаруда көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Дүниетану

Мектеп:№158 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Алмаханова Кенжеайым

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы :

Қажетті заттар

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

1.1.1.5 Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан

келетінін анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

Оқу құралдарының не үшін қажет екенін біледі.

Өзіне қажетті тұтыну заттарын анықтайды

Тұтыну заттарының алыну көздерін атай алады.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:.

Заттарды күтіп ұстау ережесін айтады

Кейбір оқушылар істей алады:

Қауіпсіздік ережесін сақтайды . қажетті заттар туралы қосымша ақпараттар береді.

Бағалау критерийлері

Өзіне қажетті тұтыну заттарын анықтайды.


Тілдік мақсат

Оқушылар:

- басқаларды тыңдап, диалогқа қатыса отыра

үйдегі және мектептегі өмір туралы айта алады;

- тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Қажетті заттар.

Сіз неліктен .........деп ойлайсыз?

Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Талқыланатын мәселелер

Сыныпта қандай оқу-құралдарын пайдалану керек?

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік

Сын тұрғыда ойлау . Ғылыми зерттеу

Пәнаралық байланыс

«ойлан топтас, ой бөліс » әдісі арқылы көркем еңбек пәнімен байланысады

АКТ- мен байланыс

Интер белсенді тақта

Бастапқы оқу

Оқу құралдары және қажетті заттар туралы туралы түсінігі бар.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуларме қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы







4мин










Ұйымдастыру кезеңі:

Б алалар бізге қонақ келді?





























































Бұл кім екен?

Буратина бізге не истеп жатыр?

Ендеше бізде бір – бірімізге сәттілік тілей отырып сабағымызды бастайық?

Ширату

Буратина сабаққа бару керек

Буратина сабаққа бару үшін оған қандай заттар қажет ?

Бұл қандай заттар?

Буратинаға қажетті заттар .

Демек бүгінгі біз қажетті заттар туруалы білетін боламыз .

Топтасу :

1-топ: Дене тәрбиеі

2-топ :Көркем еңбек

3-топ: Математика






Суреттер


Ортасы

















32мин






























(Ұ) «Кір жаятын жіп » әдісі


Picture 4 Picture 13

Picture 10





Саған қандай оқу құралдары ұнайды ?

Сыныпта қандай оқу-құралдарын пайдалану керек?

Н еліктен бұл заттарды таңдадың?

Қ. Б (М. Б) арқылы бағалау.



(Т) «Ойлан , топтас ой бөліс» әдісі

1 – топ : 1. Дене шынықтыруға қажетті заттарды

суретін салып жарнамалау.

2. Олардың қайдан алынатынын анықтау.

2 – топ: 1. Көркем еңбекке қажетті заттарды

суретін салып жарнамалау.

2. . Олардың қайдан алынатынын анықтау.

3 – топ : 1.математикаға қажетті заттарды

суретін салып жарнамалау.

2. . Олардың қайдан алынатынын анықтау.

Қ. Б:

Өте жақсы. Жақсы. Орташа.





(Ж.Ж) «Мен саған, сен маған» әдісі

Сен немен айналысқанды ұнатасың?«Мен саған, сен маған» тәсілі арқылы оқушылар өздерінің сүйікті істерін жұпта айтады, ой бөліседі.



Қ. Б Жұптар бір – бірін «Алтын кілттер» арқылы бағалу

(Жеке Ж) «Ой қозғау» әдісі


Оқу құралдарын қалай ұзақ қолдануға болады?

Суреттегі кітаптарды салыстыр.



Қ. Б арқылы өзін - өзі бағалау.

Ақпарат беру:

Сен білесің бе? Қағазды қай ел ойлап тапты?

– Қытай. 

-Қағазды неден жасайды?

Қағазды ағаш сүрегінен жасайды.





Суреттер





















Соңы




4 мин

Кері байланыс

Жиналған кілттерге бүгінгі күннен алған әсерлерін айтып жазады

Түсіндім орташа түсіндім түсінбедім

Picture 10 Picture 7



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық сақтау технологиясы. Қауіпсіздік техникасын сақтандыру.

  1. Ұсыныс білдіру

  2. Бірлескен жүмыс барысында бір-біріне қолдау көрсетеді.


  1. «Алтын кілттер» арқылы жеке бағалау.

  2. Топтар бірін – бірі «Бағдаршам көздері» арқылы бағалау.

  3. «Кілттер» арқылы топтар бір – бірін бағалау

  4. Сөздік бағалау

  5. Кері байланыс

Партада дұрыс отыру.

Қайшымен дұрыс жұмыс жасау.

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2018
839
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі