САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ | Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары | Сынып: 4 «а» |
МАҚСАТЫ | Мәтіннің мазмұнын жүйелі түрде әңгімелеуді үйренеді.Мәтіннің идеясынан өзіндік ой қорытуды үйренеді,сөйлеу дағдысы жетіледі.Білімін жүйелі пайдаланып үйренеді.Су қоймасындағы тіршілік жағдайлары,өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі,су ішіндегі «мекен жайы» туралы түсінік алады |
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ | Оқушылар шығармашылық қабілеттері дамиды, өз көзқарастарын еркін білдіреді, оқу үрдісінде жаңа оқыту әдістерін меңгереді, қазіргі жаңа талаптарға сай білімі қалыптасады. |
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР | Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, сұрақ-жауап,тест тапсырмасы, блум таксономиясы,суреттермен жұмыс т.б.
|
ҚОЛДАНЫЛАТЫН МОДУЛЬДЕР
| сыни тұрғыдан ойлау, оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау, білім алудағы көшбасшылық. |
РЕСУРСТАР | Стикерлер, суреттер,тест парақшалары, ақ қағаздар т.б. |
САБАҚТЫҢ ТҮРІ | Жаңа сабақ |
|
|
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫҰйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады. (1 мин) Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым.-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз. Оқушылармен амандасу,түгендеуСабаққа деген ынталарын байқау, бағыттау. Өткен сабақты пысықтау:Жануарлардың мекен ортасына бейімділігі |
кезең
| уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті
| Оқушының іс -әрекеті | Бағалау | Ресурстар жабдықтар,сы-ныптағы жағдай |
БІЛУ | 5 мин
1 мин | Интербелсенді тақтадан бейнежазба көрсетемін.(1 слайд)«Қоқыс» жинау әдісі Қоқыстан тазарта отырып өткен сабақты пысықтау-Орман –тоғай өсімдіктерін ата.-Қандай шөптерді емдік шөптер деп атайды?-Қайыңды,қарағайлы ормандардың бір-бірінен ерекшелігі қандай?- Ормансыз тіршілік ете алмайтын жануарлар туралы айт?-Орман-тоғай жануарлары неге алуан түрлі болады деп ойлайсың?-Қайыңды,қарағайлы ормандардың бір-бірінен ерекшеліктері қандай?-Орманнан қандай заттар алынады?-Орман-тоғайдың адам өмірі үшін қандай маңызы бар?Интербелсенді тақтадан бейнежазба көрсетемін...«Болжау» әдісіӘрине мұның бәрі бүгінгі сабағымызға байланыстыма , қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ.Тағы бір бейне жазбаға назар аударайық . (2 слайд)Өз білімімізді ортаға сала отырып, жануарлар маңызы туралы білімімізді толықтырамыз, сынап көреміз.- Өз-өзімізді бағалаймыз.
| Сынып үш топқа бөлінеді «мозайка» әдісі бойынша1 Адамдар2Өсімдіктер3.ЖануарларЕске түсіреді, сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өз болжауларын айта отырып, жаңа сабақ тақырыбын табады. | Формативтік бағалау болады. | Тыңдайды,ойланады. |
ТҮСІНУ | 8 мин
8мин
| «Миды ояту» әдісі«Су қоймасы» дегенді қалай түсінеміз?-Бүгін біз осы тақырыптан не білетін боламыз?Үш топтың пікірлерін тыңдаймыз.«Топтық жұмыс» ”Топтай біл”
Суреттермен жұмыс:2- тапсырма. Үлестірілген суреттер арасынан мәтіннің мазмұнына байланысты суреттерді таңдап алып желімдеп, баяндандар. Постермен жұмыс2- тапсырма. Кластер сызбасын жасаңдар.Жануар-Адам-Өсімдік,байланысты түсіндіріндер.2 -тапсырма.Суреттерден жыртқыш жануарларды топтастыру
| Әр топ оқушылары өздеріне берілген тапсырманы топтаса отырып орындайды.Әр топ бір бірін «бағдаршам» әдісімен бағалап отырады. | Формативтік бағалау болады. | Мәтінмен жұмыс жасайды, тілдері дамиды.Суреттер,плакат |
ҚОЛДАНУ | 3-4 мин | Қадағалайды, ынтымақтастырады,Адамдар,жануарлар,өсімдіктер арасындағы байланысты анықтауМәтінмен жұмыс«Топтас,ойлан,пікірлес» әдісі1 топ: жануарларды мекен ортасына қарай топтастыру2 топ:: жануарлар тобы туралы мәлімет беру3 топ: «жануар» сөзіне бес жолды өлең құрастырады
| Балалар топпен жұмыс жасайды. | Мұғалімнің ынталан-дыру бағасы формативтік бағалау болады. | Тақырып бойынша дұрыс сөйлеуге үйренеді,Тіл байлығы дамиды |
| 1-2 мин | СЕРГІТУ СӘТІ | Қол ұстасып бәрімізЖылылықты сезейік.Күндей болып әрқашанКүлімсіреп жүрейік !
|
|
|
ТАЛДАУ | 5 мин | Жұптық жұмыс: (4 слайд)Тест сұрақтары. 1/Суқоймада кездесетін өсімдік?а/ тұңғиық б/қайың с/емен2. Суқоймада кезедесетін жәндіка/сүңгуір қоңыз б/ көбелек с/ ара3. Суқоймаларда кездесетін құса/ көгершін б/ бүркіт с/ қоқиқаз4. Суқоймада тағы да қандай өсімдік кездеседі?а/ шие б/ құрақ, қоға с/ терекДұрыс жауаптары:1. А2. А3. С4. Б (Әр дұрыс жауап 1 ұпайға бағаланады)
| Жануарлар әлеміне байланысты берілген тест тапсырмаларын шешеді.бір бірлерінің жұмыстарын тексереді,бағалайды
| Мұғалімнің ынталандыру бағасы формативтік бағалау болады. | Жасырын жәйттерді ашады; ойдың өрбуінен қателер мен олқылықтарды айқындайды; |
ЖИНАҚТАУ | 4 мин | «Бірге ойлаймыз» әдісі1 – топ: Адамдардың қателіктерін2-топ : Жануарлардың зиянды жақтарын3-топ: Өсімдіктердің зиянды жақтарын
| Әр топ оқушылар өз жұмыстарын айтады, дәлелдейді.Бір-бірінің жұмыстарын талдайды,өз пікірлерін айтып отырады | Мұғалімнің ынталандыру бағасы формативтік бағалау болады. . | өзіндік жоспарын ұсынады; Қандай да болмасын проблеманы шешу үшін өз білімдерін шығармашылықпен қолданады.
|
БАҒАЛАУ | 2 мин |
Бағалайды, қорытынды жасайды Үйге тапсырма: «Менің сүйікті жануарым» тақырыбына эссе жазу.Қорытынды. «Көңіл күй таразысы»Сабақтан алған әсерін парақшаға жазып,жапсырады. Табиғат Ана, Құшағын саялайық,Қорғау үшін күш-жігер аямайық,Ол болмаса, сен жоқсың, осыны ұқ!Балалар!Табиғатты аялайық!
| Өзін-өзі бағалауОқушылар сабақ бойына жинаған фигураларын санап, ортақ “5”, “4”, “3-ке” айналдырады. | Мұғалімнің ынталан-дыру бағасы формативтік бағалау болады. | |