|
Сабақ тақырыбы: |
Қала мен ауыл |
Пәннің аты: дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні :07.12.17. |
|
Оқушы саны: 23 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 «А» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқумақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірексөздер: |
қала – город – city; ауыл – село (деревня) – village; көріктіжерлер – достопримечательность – sights. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар: |
Мультимедиапроектор, компьютер, слайд, қала және ауыл суреттері, қала және ауыл туралы таныстырылым, «қала», «ауыл», оқушылар тұратын ауылдағы немесе қаладағы орталық көшенің фотосуреттері. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
1.1.3.1 өз мекенжайын атау 1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау 1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққабайланыстыдеректіматериалдар |
Сабаққақатыстыескертпелер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық
дайындық Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Топқа
бөлу «Мен білемін...» топқа сұрақ қойылады 1.Көз жеткен жерге дейінгі кеңістік ................деп аталады. 2.Көкжиектің ........тұсы бар 3.Жергілікті белгілер нені бағдарлауға көмектеседі. 4.Көкжиектің тұстары.......... 5.Табиғат нешеге бөлінеді? Шешуін тауып көр.......
«Жұппен жұмыс» Слайд арқылы сурет көрсетіледі. Қала – бұл ірі елді мекен. Бұл дамыған шаруашылық, экономика, мәдениет пен әкімшілік басқару орталығы. Қаладағы адамдар өнеркәсіп өндірісі нысандарында: зауыттар мен фабрикаларда жұмыс істейді. Ауыл – шағын елді мекен. Ауыл тұрғындары негізінен ауыл шаруашылығымен айналысады. Қазақстанда ауыл шаруашылығына басты назар аударылады. Оның негізгі бағыттары – ірі қара мал, жылқы, түйе және қой өсіру. Республикада сонымен қатар құс және балық шаруашылығы дамыған. Ежелден ауыл ұлттық салт-дәстүрлерді, шежірелер мен ұлттық мәдениет ерекшеліктерін сақтайтын жер болып саналған.
«Ширату» Слайдтан суреттер көрсету Сергіту сәті Ауылда өсімдік түрлерін өсіреді, үй жануарларын асырайды. Алынған өнімдерді дүкендерге жеткізеді. Ауылда ферма, егістік, бау-бақша бар Әр қала мен ауылда көрікті жерлер бар. Бұл ең әдемі және ерекше жерлер. «Ауылым» әнін тыңдау «Топпен жұмыс» 1.Ескерткіш,театр,теңіз, зауыт, мешіт,дүкен суреттері беріледі аттарын жапсыру 2.Қала,ауыл көліктерін сәйкестендіру 3.Суреттердің бас әріптерінен
сөз құрау(қасық,ай,лақ,алма) «Ақтау -арман қала» әнін тыңдау Ұжымға
тапсырма:
|
Көкжиектің тұстары бойынша
«Қала» туралы не білеміз? -көп қабатты үйлер -балалар ойын-сауық орталығы «Ауыл» туралы не білеміз? -таза ауа -төрт түлік Оқушылардың жауаптары қала және ауыл туралы ақпаратпен толықтырылады.
Орындап көр. Оқушыларды топқа бөліңіз.Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Оқушыларға жарнама жанрының ерекшеліктерін естеріне салыңыз. Оқушылар өз жарнамалық жобаларында қаладағы, ауылдағы көрікті жерлерге басты назар аударсын. Қажетті сөздерді таңдауға көмектесіңіз. Туған өлкесіне деген патриоттық сезмді дамыту мақсатында оқушылар туған қаласын, ауылын гүлдендіру үшін не істеу керектігі туралы әңгімелеп берсін. Оқушыларғаоқулықмәтініноқуғаберіңіз.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
«И.Сүйеубаев атындағы №8 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

С/ж: Кожакова А.И
Ақтау қаласы 2017ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Дүниетану "Қала мен ауыл"
Ашық сабақ Дүниетану "Қала мен ауыл"
|
Сабақ тақырыбы: |
Қала мен ауыл |
Пәннің аты: дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні :07.12.17. |
|
Оқушы саны: 23 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 «А» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқумақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірексөздер: |
қала – город – city; ауыл – село (деревня) – village; көріктіжерлер – достопримечательность – sights. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар: |
Мультимедиапроектор, компьютер, слайд, қала және ауыл суреттері, қала және ауыл туралы таныстырылым, «қала», «ауыл», оқушылар тұратын ауылдағы немесе қаладағы орталық көшенің фотосуреттері. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
1.1.3.1 өз мекенжайын атау 1.2.1.1 жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау 1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққабайланыстыдеректіматериалдар |
Сабаққақатыстыескертпелер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық
дайындық Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Топқа
бөлу «Мен білемін...» топқа сұрақ қойылады 1.Көз жеткен жерге дейінгі кеңістік ................деп аталады. 2.Көкжиектің ........тұсы бар 3.Жергілікті белгілер нені бағдарлауға көмектеседі. 4.Көкжиектің тұстары.......... 5.Табиғат нешеге бөлінеді? Шешуін тауып көр.......
«Жұппен жұмыс» Слайд арқылы сурет көрсетіледі. Қала – бұл ірі елді мекен. Бұл дамыған шаруашылық, экономика, мәдениет пен әкімшілік басқару орталығы. Қаладағы адамдар өнеркәсіп өндірісі нысандарында: зауыттар мен фабрикаларда жұмыс істейді. Ауыл – шағын елді мекен. Ауыл тұрғындары негізінен ауыл шаруашылығымен айналысады. Қазақстанда ауыл шаруашылығына басты назар аударылады. Оның негізгі бағыттары – ірі қара мал, жылқы, түйе және қой өсіру. Республикада сонымен қатар құс және балық шаруашылығы дамыған. Ежелден ауыл ұлттық салт-дәстүрлерді, шежірелер мен ұлттық мәдениет ерекшеліктерін сақтайтын жер болып саналған.
«Ширату» Слайдтан суреттер көрсету Сергіту сәті Ауылда өсімдік түрлерін өсіреді, үй жануарларын асырайды. Алынған өнімдерді дүкендерге жеткізеді. Ауылда ферма, егістік, бау-бақша бар Әр қала мен ауылда көрікті жерлер бар. Бұл ең әдемі және ерекше жерлер. «Ауылым» әнін тыңдау «Топпен жұмыс» 1.Ескерткіш,театр,теңіз, зауыт, мешіт,дүкен суреттері беріледі аттарын жапсыру 2.Қала,ауыл көліктерін сәйкестендіру 3.Суреттердің бас әріптерінен
сөз құрау(қасық,ай,лақ,алма) «Ақтау -арман қала» әнін тыңдау Ұжымға
тапсырма:
|
Көкжиектің тұстары бойынша
«Қала» туралы не білеміз? -көп қабатты үйлер -балалар ойын-сауық орталығы «Ауыл» туралы не білеміз? -таза ауа -төрт түлік Оқушылардың жауаптары қала және ауыл туралы ақпаратпен толықтырылады.
Орындап көр. Оқушыларды топқа бөліңіз.Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Оқушыларға жарнама жанрының ерекшеліктерін естеріне салыңыз. Оқушылар өз жарнамалық жобаларында қаладағы, ауылдағы көрікті жерлерге басты назар аударсын. Қажетті сөздерді таңдауға көмектесіңіз. Туған өлкесіне деген патриоттық сезмді дамыту мақсатында оқушылар туған қаласын, ауылын гүлдендіру үшін не істеу керектігі туралы әңгімелеп берсін. Оқушыларғаоқулықмәтініноқуғаберіңіз.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
«И.Сүйеубаев атындағы №8 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

С/ж: Кожакова А.И
Ақтау қаласы 2017ж
шағым қалдыра аласыз













