Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
5
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3. Үй жұмысын тексеру
4. Көпбұрыш фигуралары арқылы
екі топқа бөлу
Оқушыларға сабақ барысында өзін-өзі бағалауға
бағалау парақтарын үлестіру
|
Салемдесу.
Үй тапсырмасын көрсету.
Топқа бөліну.
Үй тапсырмасын топтағы
оқушылар дәптерлерін сағат тілі бойынша жанындағы оқушыларға
береді, «Көршіңді тексер» әдісі арқылы
интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін-бірі
тексереді.
|
Үй
тапсырмасы -1балл
|
ROQED
экраны
Оқулық, оқу құралдары
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7
мин
|
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы өткен тақырып пен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында
тақтада үш сәйкестендіру
кестесі ілініп тұрады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
|
-
Әр топтап оқушы шығып әрбір
сөйлемге сәйкес жауапты алып барып жапсырады. Сол бойынша топқа
ұпайлар беріледі.
2.
Өзгенің пікірін
толықтырады
|
Әрбір дұрыс сәйкестікке бір ұпайдан
беріледі.
Жалпы 2
балл
|
ROQED
экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26
мин.
Жұптық
жұмыс
|
Оқушыларға алдын ала сызбасы
дайын Аn
көпбұрышы ұсынылып, оны сызғыш
пен транспортир арқылы әрбір қабырғасының ұзындығын және әрбір ішкі
бұрыштарын өлшеуге тапсырма беріледі.
Осы арқылы дұрыс
көпбұрыштардың және оған іштей және сырттай
сызылған шеңберлердің радиустарын
байланыстыратын формулаларымен
таныстырады. Тақырып бойынша түсінік
береді.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Ұсынылған
Аn
көпбұрышты сызғыш пен
транспортир арқылы әрбір қабырғасының ұзындығын және әрбір ішкі
бұрыштарын өлшейді. Дәптерге жазады.
Өлшеп болған соң оқушылар
әрқайсысы бүгінгі тақырыпты, яғни дұрыс көпбұрыштың не екенін
тұжырымдай алады.
Оқулықты оқып танысып шығады. Үстел үстіне
жапыстырылған QR арқылы тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне
жазып алады.
|
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
мақтау сөздерін пайдалану
|
ROQED
экраны
Cызғыш пен
транспортир
9-сынып оқулығы
|
Жұптық жұмысқа Leaning.apps платоформасы арқылы
дұрыс көпбұрыштың элементтерін (қабырғалар санын, әрбір бұрышты,
ішкі бұрыштар қосындысын) есептей алуға тапсырмалар
береді.
|
Сурет бойынша дұрыс бұрыштардың ішкі бұрыштарының
қосындысын және х бұрышын есептейді.
Жұптық тапсырманы бағалауда әр топ келесі топты
дескриптор бойынша бағалайды.
|
Бағалау. Дескриптор
Барлығы:
3 балл
|
ROQED
экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
Жеке жұмыс
|
Деңгейлік
тапсырмалар
А – деңгей
Шеңберге іштей, сырттай дұрыс ұшбұрышты
салу
В –
деңгей
Шеңберге іштей, сырттай дұрыс төртбұрышты
салу
С –
деңгей
Шеңберге іштей, сырттай дұрыс
бесбұрыш салу
|
Жасыл, қызыл, көк түсті
конверттер арқылы берілген деңгейлік тапсырмаларды таңдап алып, өз
деңгейіндегі тапсырмаларды орындайды.
Саралау:
Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс табады. Есеп
шығару барысында кейбір көмек қажет ететін оқушыларға көмек
көрсетіледі.
|
Бағалау. Дескриптор
Барлығы: 2
балл
|
Жасыл, қызыл, көк түсті конверт
Жұмыс дәптерлері.
|
Топтық жұмыс
|
І
топ
Қабырғасы 4 см дұрыс үшбұрышқа сырттай және іштей
сызылған шеңберлердің радиустарын тап
ІІ топ
Қабырғасы 4 см дұрыс алтыбұрышқа сырттай және
іштей сызылған шеңберлердің радиустарын тап
|
Топта оқушылар өтілген тақырып
бойынша формулаларды пайдаланып, берілген тапсырманы
орындайды.
|
Бағалау. Дескриптор
Барлығы: 2
балл
|
ROQED
экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мultimeter.com платформасы арқылы оқушылардан
кері байланыс алады.
Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Үйге тапсырма:
№4.32
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын QR арқылы
қорытындылайды.
|
Оқушылардың дескриптор бойынша
жинаған балдары есептелініп, қорытынды бағалауды мұғалім 1-10
баллдық жүйе бойынша жүргізіп,
бағалайды.
|