Материалдар / Ашық сабақ Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынп жаратылыстану пәні бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2024
174
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Б.Онтаев атындағы жалпы білім беретін мектеп

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Табиғат физикасы

Педагогтің аты-жөні:

Қуандық Гулзира

Күні:

25.01.2024

Сынып: 4 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

36 сабақ. Дыбысты бәсеңдетуге бола ма?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.5.2.2 жарықтың шағылуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

Дыбыс қаттылығына кедергінің әсері туралы білетін болады


Құндылықтар

ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру



5 мин





Өткен білімді еске түсіру

5 мин





Жаңа білім



30 мин











































Бекіту






















Кері байланыс

5 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру




Топқа бөлу,топпен таныстыру топ басшысын сайлау




Үй тапсырмасы «Викторина» ойыны арқылы өткен білімдерін еске түсіру





Жаңа тақырып

«Күн көзін аш» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашады

Бейнебаян:https://youtu.be/_bgV8eAp1tQ?si=b563j661Egdrz5tp



Жаңа сабақ бойынша зерттеу көрсетемін




Оқулықпен жұмыс






Топтық жұмыс Зерттеу жұмысын топ болып жүргізіп бақылайды,нәтижесін айтады





Сергіту сәті «Ненің дыбысы»ойыны арқылы дыбыстарды табу керек







Топпен жұмыс: Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды










Қорытындылау «Жалған немесе ақиқат» әдісі арқылы сұрақтарға топпен жауап береді





Үй тапсырмасы


Дыбысты бәсеңдетуге болама оқып түсінікке дайындалып келу











«Микрафон» әдісі арқылы сабақ туралы өз ойларын білдіріп кері байланыс жасайды


«Өзіңе баға бер» әдісі арқылы өздерін бағалайды

Мұғалім артынан қайталайды



Топқа бөлінеді




Экранға қарап жауап береді






Сұрақтраға жауап береді











Кітаптағы мәліметпен танысады




Топпен зерттеу жүргізеді






Ненің дыбысы екенін табады







Тапсырманы орындайды










Сабақты қорытындылау тапсырмасын орындайды






Үй тапсырмасын алады












Кері байланыс береді







Мадақтау арқылы бағалап отыру






ҚБ:


Смайлик






Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1Б










Дескриптор:

Кітап оқиды-1б





Дескриптор:

Зерттеу жүргізеді-1Б









ҚБ:Сұрақтарға жауап береді-1б










Дескриптор:

Дыбысты пайдалану жолдарын айта алды-1б

Дыбыс туалы білімдерін қолдана алды-1б






























слайд








Бейнебаян




Керекті заттар: Сүлгі,жастықша.



Оқулық


















Тапсырма парағы











Слайд











Слайд











Микрафон


Бағалау парағы







































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!