|
Сабақ (2) |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
25.10.2019 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Еликбаева Гульзира Ербулатовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, №1 Шонжы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы |
Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көркем шығарма |
Дулат Исабеков. «Әпке» драмасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Жазылым: 10.4.3.1. – шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазу. Тілдік бағдар: 10.5.1.2 – сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Дулат Исабеков «Әпке» драмасының мазмұнын біледі, мазмұндай алады, сұрақтарға жауап бере алады, сын есімнің ережесін, жасалу жолдарын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Әпке» драмасы бойынша ұсынылған шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолдана алады, талдау, салыстыру, сипаттау тапсырмаларын орындай алады. Оқушылардың кейбіреулері орындай алады: Сын есімдерді қатыстырып, көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып эссе жаза алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Дулат Исабековтың «Әпке» драмасы бойынша орындалған шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып жазады, сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Дулат Исабеков «Әпке» драмасының мазмұнын біледі, айта алады, сұрақтарға жауап бере алады, сын есімнің ережесін, жасалу жолдарын біледі, «Әпке» драмасы бойынша ұсынылған шығармашылық жазба жұмыстарында көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолдана алады, талдау, салыстыру, сипаттау тапсырмаларын орындай алады, сын есімдерді қатыстырып, көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарын тиімді қолданып эссе жаза алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: құралақан – қолында ештеңе жоқ, құрқол. күнжара – күнбағыс тәрізді майлы өсімдіктердің майы сығылып алынған қалдығы. маркизет (франц. marquisette) – жұқа кездеме (мата түрі). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жанашыр әпке. Туыстық қамқорлық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: мадақтау, қошеметтеу, жылы шырай таныту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Ғабиден Мұстафин. «Қарағанды» романы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Тіл мен тарих, мәдениеттің біртұтастығы. Құрмет. Отбасы құндылықтарына деген құрмет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін өзі тану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы ( 5 мин) |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау, назарларын сабаққа аудару. 2. Психологиялық ахуал орнату. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен отбасымды сүйемін» тренингін ұйымдастырамын. Орындалу шарты:
Барлық оқушылар ортаға шығады, сөйлемдерді әр
оқушы өз ойымен аяқтайды. «Мен отбасымды сүйемін, сол
себепті...» Орындалу шарты: Оқушылар топқа бөлінер алдында шеңбер болып тұрады. Мұғалім топқа ережесімен таныстырады, оқушыларға үлестірмелі қағазда жазылған сөздер беріледі, сөздердің қай сөз табы екенін ажырату арқылы үш топқа бөлінеді. 1 топ. Зат есім. 2 топ. Сан есім. 3 топ. Сын есім. 4. Үй тапсырмасын тексеру. Тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша орындалады.
Дескриптор:
ҚБ: Оқушы деңгейіне қарай «талпын, жарайсың, өте жақсы, жарайсың, жақсы» смайликтері арқылы бағалаймын. |
Интербелсенді тақта «Қазақ тілі мен әдебиет» оқулығы Авторлары: Г.Қосымова, Ш.Ерхожина, Г.Каримова «Мектеп» баспасы, 2019ж. Үлестірмелі қағаздар
Кітап Күрделі
Бірінші Сәйкестендіру кестесі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы ( 30 мин) |
Кіріспе сөз: Оқушылар біз өткен сабақта Д.Исабековтың «Әпке» драмасының мазмұнымен таныстық. Бүгін біз сабақта драма мазмұны бойынша топтық жұмыс жасаймыз. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кім жылдам» әдісі арқылы орындайды. Орындалу шарты: Әр топ дұрыс және жылдам орындауы қажет. 1 топ. Зат есім. «Әпке» драмасының қысқаша мазмұнын айту. 2 топ. Сан есім. Сұрақтарға жауап беру. 1.Қамажай өзінің інілері мен сіңлісінің болашағы үшін басын бейнетке тігіп, бар қиындыққа төзеді. Мұның сыры неде? 2.Анасының аманатын орындады ма? 3.Адамның бақыты дегеніміз не ? 4.Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады ? Себебі? 5.«Бақыт деген-жеңіс немесе жеңіске апарар күрес» кімнің сөзі? 6.Драмалық шығарма дегеніміз не ? 3 топ. Сын есім. Шынайы өмірмен салыстырып, пікірлерін айту. Дескриптор:
ҚБ: Оқушы деңгейіне қарай «талпын, жарайсың, өте жақсы, жарайсың, жақсы» смайликтері арқылы бағалаймын. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. Жазылым. Берілген мәтіннен көркемдегіш құралдарды (теңеу, тұрақты сөз тіркесі, адамды суреттеген жерлері портретті) тауып, мағынасын түсіндіру. «Түртіп алу» әдісі арқылы орындайды. Орындалу шарты: Интербелсенді тақтаға берілген көркем шығарманың үзіндісінен әр оқушы көркемдегіш құралдарды тауып, жазып отырады. Дескриптор:
ҚБ: Оқушы деңгейіне қарай «талпын, жарайсың, өте жақсы, жарайсың, жақсы» смайликтері арқылы бағалаймын. 3-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Мәтін мазмұнына талдау жасап, менталды картаны толтырыңыз.
Дескриптор:
ҚБ: Оқушы деңгейіне қарай «талпын, жарайсың, өте жақсы, жарайсың, жақсы» смайликтері арқылы бағалаймын. Сергіту сәті: «Мен Қазақстанды жақсы көремін». Орындалу шарты: Оқушылар орнынан тұрып «Мен Қазақстанды жақсы көремін» дегенде өздерін құшақтайды. «Таулары биік» дегенде қолдарын жоғары көтереді. «Теңіздері терең» дегенде екі қолын төмен түсіреді. «Гүлдері жайқалған» дегенде екі қолын жаяды. «Қазақстан халқы өте тату» дегенде көрші оқушымен құшақтасады. 4-тапсырма. Жұптық жұмыс Сын есімнің жасалу жолына байланысты түрлеріне ажыратып, түбір сөздерді табыңыз. Таулы, қалалық, ұшқыр, ақшасыз, тоңғақ, айтқыш, үйдей, салмалы, жабысқақ, бойшаң, білгіш, малды. «Кестені толтыру» әдісі
Дескриптор:
ҚБ: Оқушы деңгейіне қарай «талпын, жарайсың, өте жақсы, жарайсың, жақсы» смайликтері арқылы бағалаймын. |
Үлестірме қағаздар
«Қазақ тілі мен әдебиет» оқулығы Авторлары: Г.Қосымова, Ш.Ерхожина, Г.Каримова «Мектеп» баспасы, 2019ж. 52 бет 6-тапсырма
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Еликбаева Гульзира ЕрбулатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Дулат Исабеков. «Әпке» драмасы 10 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Дулат Исабеков. «Әпке» драмасы 10 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған мазмұнг бойынша жазылған сабақ жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















