Материалдар / Ашық сабақ: Э дыбысы 3-сынып

Ашық сабақ: Э дыбысы 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.1.1 тыңдалған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру; 3.2.5.1 берілген тақырып / сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін,сөздік, сызба,кесте,карта) алынған ақпаратарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашужүйелеу, сағлұматтардың маңызы тұсарын анықтау; 3.4.1.1 Э дыбысы бар сөздерді сауатты жазу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
4965
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пән: қазақ тіліҚатысқандар:20Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбыЭ дыбысы
Оқу мақсаты:3.1.1.1 тыңдалған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;3.2.5.1 берілген тақырып / сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін,сөздік, сызба,кесте,карта) алынған ақпаратарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашужүйелеу, сағлұматтардың маңызы тұсарын анықтау;3.4.1.1 Э дыбысы бар сөздерді сауатты жазу;
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар жасай алады:Э әрпі бар сөздерді сауатты жаза алады.


Оқушылардың көбі жасай алады:Диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады.


Оқушылардың кейбірі жасай алады:Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
Алдыңғы білімдерҚаратпа, қысырма сөздер. 14-жаттығу
РесурстврСлаид, АКТ, видио,
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетДереккөздер
І Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)
2 минутСабақты ұйымдастыру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Хормен жақсы көңіл-күй сыйлау.Психологиялық дайындықЖақсы оқып сабақты,Әдеп сақтау сәніміз.Сәлем бердік сіздерге,Басымызды иіп бәріміз.Оқушылар хормен айту
3 минутҮй тапсырмасын пысықтау.Өткен сабақта біз қандай тақырыппен танысып едік?-Қаратпа, қыстырма сөздер дегеніміз не? (ашық микрафон әдісін қолдану).Үйге 14-жатттығу берілген болатын. Алдымыздағы дискриптор жазылған бағалаупарағын алайық, сол арқылы тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағандығын тексеру, тиянақтау.Әрі дұрыс орындаған оқушыға эмблемаберіп отыру.Өткенді пысықтауОқушылар өзін өзі бағалауы.
Операциалық-орындаушылық кезең (30 минут)
2 минутВидио ролик көру және мәтінмен танысу. Сұрақтарға жауап беру. Сұраққа толықжауап беріп отырған оқушыға эмблема беру.3.1.1.1 Мәтінді оқу.Сұрақарға жауап беру.-Видио мен мәтін не туралы?-ЭКСПО неліктен бүкіл әлемдік корме депаталды?-ЭКСПО -2017 көрмесі қайда өтті?- Көрменің тақырыбы қалай аталады?- ЭКСПО қай дыбыстан басалады? ЭКСПО сөзін түсіндірмелі сөздіктен қарап түсіндірмесін айту.3.2.5.1 Дереккөздермен іздену жұмысын жасау-Ендеше біздің жаңа тақырып қалай аталадыекен? -Э дыбысы.Графикалық диктант. Суреттегі заттардың атын жазу.3.4.1.1 Сөздерді сауатты жазу. Қатені табужәне түзету білігін бағалау. Эскалатор экскаваор электр экипаж

Үш тілде айту.Тексеру,бағалау: Жұптасып тексеру. Бір қате жақсы қате болмаса өте жақсы,жарайсын.-Біз қандай сөздер жаздық? Барлық сөздер э дыбысынан басталады.Э дыбысы қандай? (дауысты, орыс тілінен енген сөздер,сөздің басында келеді).3.4.1.1 Э дыбысыбар сөздерді сауатты жазу.17-жаттығу. Берілген сөздерді қатесіз жаз. Оқушыларға тақтада жаздыру. Сөздердің мағынасын түсіндіру.Эрмитаж, эстрада, экскаватор, эстафета.
Видио мен мәтін туралы ауызша айту.











Графикалық диктант жазу,тексеру.



Үш тілде оқу



























Тақтамен жұмыс.
2 минутСергіту сәтіКөңілді әуен
5 минутТопық жұмыс.Әр қатар бойынша отырған оқушыларды топтық жұмықа шақыру. Әр топқа тапсырма беру.І топ э дыбысынан келетін сөздерді жазу, түсіндіру.ІІ топ «Экипаж» сөзіне дыбыстық талдау жаса.ІІІ топ ЭКСПО жайында шағын эссе жазу.ІҮ топ Мәтінді керекті сөздермен толықтыр.

Топ бойнша тапсырмаларды орындау. Әр топ бір бірін бағалау.


3.1.1.1 Берілген сызба мен суретті пайдаланып, құттықтау сөз дайындау.Сызбаны толықтыру.Шығармашылық үзіліс.Оқушылардың назарын тақтаға аудару. Құттықтау сөзі шығу үшін шардың орнын қалай өзгерткен дұрыс?Құрметті ұстаздарды мерекелерімен құттықтаймыз. ............. ............ ............. Кімді? Немен? Қалай?

Құттықтаймыз

Қалыптастырушы бағалау.ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып, сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды.Дескриптор: -әріпті дұрысқояды; -қатесіз, көркем жазады.
Берілген сөздерден құттықтау құрастырады.

















Тапсырманы орындайды.


Кері байланыс жасау-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?-Сабақтан не үйрендіңдер?- Саған не ерекше болды? Сұрақтарға жауап береді. Егер оқушыларға сабақта бәрі түсінікті болса Түсінбеген жерлер болса Бәрі түсінікіз болса суретерді көтереді. (Нысанаға қою)

Суреттерді пайдалану
Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма? Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?










Қалыптастырушы бағалау. Оқушының аты: ____________________ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып,сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дескриптор: -әріпті дұрыс қояды; -қатесіз, көркем жазады.

Қалыптастырушы бағалау. Оқушының аты: ____________________ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып,сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дескриптор: -әріпті дұрыс қояды; -қатесіз, көркем жазады.

Қалыптастырушы бағалау. Оқушының аты: ____________________ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып,сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дескриптор: -әріпті дұрыс қояды; -қатесіз, көркем жазады.

Қалыптастырушы бағалау. Оқушының аты: ____________________ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып,сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дескриптор: -әріпті дұрыс қояды; -қатесіз, көркем жазады.

Қалыптастырушы бағалау. Оқушының аты: ____________________ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып,сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дескриптор: -әріпті дұрыс қояды; -қатесіз, көркем жазады.

Қалыптастырушы бағалау. Оқушының аты: ____________________ТапсырмаКөп нүктенің орнына э, е әріптерінің тиістісін қойып,сөйлемді көркем көшіріп жаз.Көшеде ....лектр шамы жарқырайды. Ұшақ ...кипажсыз орнынан қозғалмайды. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дескриптор: -әріпті дұрыс қояды; -қатесіз, көркем жазады.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ