5
минут
|
Ұйым
Дастыру
Танысу
|
«Таза тақта» әдісі
психалогиялық ахуал туғызу, қайталау, тақырыпты
ашу
Сан осі бойынша
бағалау жүргізіледі
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-сан аралықтарын жазу үшін
белгілеулерді пайдалану;
-сан аралықтарды
кескіндеу.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен сабақты бекіту
үшін: “ Қағып ал”
1.Санды теңсіздік
дегеніміз не?
-
2. Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның
қай жағында кескінделеді?
-
3. Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның
екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанда теңсіздік белгісі қалай
өзгереді?
-
-
4. Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де
бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін
қалай өзгерту керек?
5.
1 теңсіздігіндегі х-тің теңсіздік тура болатын
сан мәндерін табыңдар.
6.
1 координаталық тузуде
белгілеңіз.
7. -2 теңсіздігіндегі х-тің мәндерін
табыңдар.
|
Амандасады, үй тапсырмасына
жауап береді.
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
Оқулық
|
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
Танысу
|
3 пи
әдісі «РРР», «ППП» әдісі (Танысу,Тәжірбие ,Қолдану)
Координаталық түзуде а
және в сандарына сәйкес нүктелерді
белгілейік.
Координаталық түзудегі а
және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының
аралығын кескіндейді.
Сан
аралықтары.
Координаталық түзудегі а
және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының
аралығын кескіндейді.
С
Сәуле
ан аралықтарының
түрлері
Жартылай
интервал
Кесінді
Интервал
Ашық сәуле
Интервал.
Мысал:
2 7 теңсіздігінің
шешімдерін сан аралығында белгілейік.
Белгіленуі: (2;
7). Оқылуы: 2 - ден 7-ге
дейінгі аралық.
Кесінді.
Мысал:
-4 3 қатаң емес қос
теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында
белгілейік.
Белгіленуі: [-4; 3].
Оқылуы: -4 саны мен 3 саны қоса алынған -4 тен 3-ке дейінгі
аралық.
Жаңа сабақты бекітуде №933 есепті
шығарады
|
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Жартылай
интервал.
Мысал:
-2 4 теңсіздігінің
шешімдерін сан аралығында белгілейік.
Белгіленуі: [-2; 4).
Оқылуы: -2 саны қоса алынған -2 ден 4-ке дейінгі
аралық.
Сәуле.
Мысал: х ≥ 8 теңсіздігі
шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілейік.
Белгіленуі: [8; +∞).
Оқылуы: 8 саны қоса алынған 8- ден плюс шексіздікке дейінгі
аралық.
Ашық
сәуле.
Мысал: х < 5
теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында
белгілейік.
Белгіленуі: (-∞; 5).
Оқылуы: минус шексіздіктен 5-ке дейінгі аралық.
|
Дескриптор
-Сан аралығының атын жазады
1 балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|
15
минут
|
Бекіту
тапсыр
масы
|
Оқулық бойынша деңгейлік тапсырмалар
орындау.
А
деңгейі
№934. Сан аралығын
координаталық түзуде кескіндеңдер:
1) [6;10];
В деңгейі
№ 941. Жұптық
жұмыс
-
-4; -2; -6; 0; 7; 9,3;
8,4; сандарының
қайсысы [
-3;8;5]
аралығына тиісті, қайсысы тиісті емес?
Берілген сан аралығына тиістілерін теріп
жаз.
-
5; 4,7; -3,2;
9 ; 0; 2 ; 8; -1; 10
сандарынан аралығына тиістілерін теріп
жазыңдар.
С
деңгейі
№945.
Бағалау: Қатар отырған
жұптар бірін-бірі тексереді, түсінбесе
немесе қате шығарса,
тақтада орындайды. Бірін-бірі бағалайды.
|
Оқулықтан тақырыпқа қатысты
есептерді шығарады.
|
Дескриптор:
№934
- берілген бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктерді координаталық сәуледе кескіндейді 1
балл
№941
-Сан аралығына тиісті сандарлы
табады1 балл
№945
-Сан аралығына тиісті сандарлы
табады 1балл
-Қосындыны жазады 1
балл
- Қосындының мәнін табады
1балл
|
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл
|
10
|
Жеке
жұмыс
|
Жеке
орындалатын тапсырма. Кестені толтыр:
Сан аралығының
белгіленуі
|
[-3:-2
]
|
(-∞:4)
|
(1:6)
|
(2:+∞)
|
Сан аралығының
аты
|
|
|
|
|
Қызықты
тест
|
Тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор
-Сан аралығының
атын жазады 2 балл
Қызықты тест 1
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-сан аралықтарын жазу үшін
белгілеулерді пайдаланады;
-сан аралықтарды
кескіндейді.
Кері
байланыс
«Менің бір
сөзім» әдісі арқылы кері байланыс беру
Үйге тапсырма. №907,
№909.
|
|