Материалдар / Ашық сабақ "Эйнштейн постулаттарының талдауы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Эйнштейн постулаттарының талдауы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал физика пәні мұғалімдеріне қажетті материал.Эйнштейн постулаттарының талдауы және Майкельсон менМорли Тәжірибелері жайлы мағлұмат алады. Майкельсон мен Морли тәжірибелерін техникада және формулаларын есеп шығару барысында қолдана білуге үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«О.Бапышев атындағы жалпы орта мектебі» КММ









Тақырыбы:

§20.Қазақстанда көшпелілер өркениетінің

пайда болуы және дамуы.

10 «Б» сынып







Тарих пәні мұғалімі: Момбеков Б.К.

2016-2017 оқу жылы



Қысқа мерзімді ашық сабақ жоспары


Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 10 «Б»

Мерзімі: 17.11.16ж


Тақырыбы:

§20.Қазақстанда көшпелілер өркениетінің пайда болуы және дамуы.



Мақсаты:

Көшпенділердің өркениеті туралы тарихшы ғалымдардың деректерін келтіре отырып, мол мағлұматтар беру және есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету, сөйлеу тілдерін байыту.


Күтілетін нәтиже:

Оқушылар іздену, білу, ойлану арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға дағдыланады, өз пікірлерін ашық айта біледі, көшпелілердің орналасу жерлерін ажырата алады және талдай біледі.


Бағалау критерилері:

Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау.



Әдіс-тәсілдер:

Сергіту сәті, постер қорғау, ой толғаныс, тақырыпты ашу.



Сабақ барысы:


Кезеңі

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Ұйымдастыру

Кіріспе

2 мин

Сәлемдесу

Түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Оқушылар оқу құралдарын дайындайды.

Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ауызша мадақтау.

Стикерлер тақырыпқа байланысты суреттер


Тренинг

(Сергіту сәті)

3 мин

«Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар қол ұстасып жіпті бір-біріне лақтыру арқылы, есімдерінің бас әріптеріне байланысты қазақтың ұлттық заттарының атауларын айтып жалғастырады.

Мысалы: Бекзад-Бесік, Үміт-үзенгі, Аружан-Арқан.

Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігін артады.

Қызығушылығын ояту үшін мадақтау

Тақырыпқа байланысты суреттер


Таныстырылым

Қызығушылығын ояту

3 мин

Тақырып туралы қысқаша түсінік беру.


Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді.

Өзін-өзі бағалау

Оқулықтар, д.ж. саяси картасы, суреттер.


Топқа бөлу

2 мин

Үстел үстінде қазақ халқының ұлттық қолөнері бұйымдарын таңдау арқылы топқа бөлеміз.

Оқушыларды қазақтың көшпелі өркениеті 3 топқа бөлінеді.

1.Көшпелі мал шаруашылығы

2.Жартылай көшпелі мал шаруашылығы

3.Отырықшы мал шаруашылығы

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

«Көшпелі» тобы

«Жартылай көшпелі» тобы

«Отырықшы» тобы

Оқушылардың белсенділіктерін арттыру.

Қазақтың ұлттық қолөнері бұйымдары,заттары, құрал-саймандары, музыкалық аспаптары және т.б.

1-тапсырма

Таныстырылым

Тақырыпты ашу

15 мин

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.Әр топ өздері таңдап алған ұлттық заттарына байланысты:

  1. Көшпелі

  2. Жартылай көшпелі

  3. Отырықшылардың жасаған заттарының қолданылған жер аумақтарына қарай постер қорғайды.

3 топ үстел үстіндегі

1.Көшпелі

2.Жартылай көшпелі

3.Отырықшы мәдениет туралы постер қорғап, түсінік береді.

Оқушылар өз ойларын ортаға салып, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды.

Плакаттар , суреттер, Қазақстан картасы

2-тапсырма

«Сәйкестендіру»

10 мин

Картамен жұмыс

3 топ оқушылары үстел үстінде жасырын тұрған өзен , су, көл атауларын өз орнына орналастыру және түсінік беру.

Оқушылар орналастырып түсінік береді.

Оқушылар өзін-өзі бағалау.

Қазақстан картасы плакаттар, суреттер және т.б.

3-тапсырма

«Ой толғау»

5 мин

«Үш тілдік» ой толғауы. 3 топқа ой толғау үшін Қорғаныс, Мемлекет, Көшпелілер сөздерін орыс, ағылшын тілінде аударып берулері қажет.

Әр топтан бір оқушы шығып

1) Қорғаныс –защита-protection;

2) Мемлекет – государство – state;

3) Көшпелілер-кочевники – nomads;


Өзін-өзі бағалау

Оқулық, интернет.

Қорытындылау.

3 мин

БББк - тұжырымдамасы

Білемін Білдім Білгім келеді

Стикерлер ілу

Оқушы өзін-өзі бағалайды

Стикерлер, плакаттар.

Бағалау .

2 мин

Оқушыларды формативті түрде бағалаймыз.

Үйге тапсырма.

Өзін-өзі бағалау.

Бағалау

Рефлексия.



Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!