Материалдар / Ашық сабақ "Эйнштейн постулаттарының талдауы"

Ашық сабақ "Эйнштейн постулаттарының талдауы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал физика пәні мұғалімдеріне қажетті материал.Эйнштейн постулаттарының талдауы және Майкельсон менМорли Тәжірибелері жайлы мағлұмат алады. Майкельсон мен Морли тәжірибелерін техникада және формулаларын есеп шығару барысында қолдана білуге үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
429
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«О.Бапышев атындағы жалпы орта мектебі» КММ







Тақырыбы:§20.Қазақстанда көшпелілер өркениетінің пайда болуы және дамуы.10 «Б» сынып





Тарих пәні мұғалімі: Момбеков Б.К. 2016-2017 оқу жылы

Қысқа мерзімді ашық сабақ жоспары
Пәні: Қазақстан тарихыСынып: 10 «Б»Мерзімі: 17.11.16ж
Тақырыбы:§20.Қазақстанда көшпелілер өркениетінің пайда болуы және дамуы.

Мақсаты:Көшпенділердің өркениеті туралы тарихшы ғалымдардың деректерін келтіре отырып, мол мағлұматтар беру және есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету, сөйлеу тілдерін байыту.
Күтілетін нәтиже:Оқушылар іздену, білу, ойлану арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға дағдыланады, өз пікірлерін ашық айта біледі, көшпелілердің орналасу жерлерін ажырата алады және талдай біледі.
Бағалау критерилері:Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау.

Әдіс-тәсілдер:Сергіту сәті, постер қорғау, ой толғаныс, тақырыпты ашу.

Сабақ барысы:
КезеңіУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар

ҰйымдастыруКіріспе 2 минСәлемдесу Түгендеу Оқушылардың зейінін сабаққа аударуОқушылар оқу құралдарын дайындайды.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ауызша мадақтау.Стикерлер тақырыпқа байланысты суреттер
Тренинг (Сергіту сәті)3 мин«Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар қол ұстасып жіпті бір-біріне лақтыру арқылы, есімдерінің бас әріптеріне байланысты қазақтың ұлттық заттарының атауларын айтып жалғастырады.Мысалы: Бекзад-Бесік, Үміт-үзенгі, Аружан-Арқан. Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігін артады.Қызығушылығын ояту үшін мадақтауТақырыпқа байланысты суреттер
Таныстырылым Қызығушылығын ояту3 минТақырып туралы қысқаша түсінік беру.

Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді.Өзін-өзі бағалауОқулықтар, д.ж. саяси картасы, суреттер.
Топқа бөлу2 минҮстел үстінде қазақ халқының ұлттық қолөнері бұйымдарын таңдау арқылы топқа бөлеміз.Оқушыларды қазақтың көшпелі өркениеті 3 топқа бөлінеді.1.Көшпелі мал шаруашылығы2.Жартылай көшпелі мал шаруашылығы3.Отырықшы мал шаруашылығыОқушылар 3 топқа бөлінеді.«Көшпелі» тобы«Жартылай көшпелі» тобы«Отырықшы» тобыОқушылардың белсенділіктерін арттыру.Қазақтың ұлттық қолөнері бұйымдары,заттары, құрал-саймандары, музыкалық аспаптары және т.б.
1-тапсырмаТаныстырылымТақырыпты ашу15 минОқушылар 3 топқа бөлінеді.Әр топ өздері таңдап алған ұлттық заттарына байланысты:
  • Көшпелі
  • Жартылай көшпелі
  • Отырықшылардың жасаған заттарының қолданылған жер аумақтарына қарай постер қорғайды.
  • 3 топ үстел үстіндегі 1.Көшпелі2.Жартылай көшпелі3.Отырықшы мәдениет туралы постер қорғап, түсінік береді.Оқушылар өз ойларын ортаға салып, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды.Плакаттар , суреттер, Қазақстан картасы
    2-тапсырма«Сәйкестендіру»10 минКартамен жұмыс3 топ оқушылары үстел үстінде жасырын тұрған өзен , су, көл атауларын өз орнына орналастыру және түсінік беру.Оқушылар орналастырып түсінік береді.Оқушылар өзін-өзі бағалау.Қазақстан картасы плакаттар, суреттер және т.б.
    3-тапсырма«Ой толғау»5 мин«Үш тілдік» ой толғауы. 3 топқа ой толғау үшін Қорғаныс, Мемлекет, Көшпелілер сөздерін орыс, ағылшын тілінде аударып берулері қажет. Әр топтан бір оқушы шығып 1) Қорғаныс –защита-protection;2) Мемлекет – государство – state; 3) Көшпелілер-кочевники – nomads;

    Өзін-өзі бағалауОқулық, интернет.
    Қорытындылау.3 минБББк - тұжырымдамасыБілемін Білдім Білгім келеді Стикерлер ілуОқушы өзін-өзі бағалайдыСтикерлер, плакаттар.
    Бағалау .2 минОқушыларды формативті түрде бағалаймыз. Үйге тапсырма.Өзін-өзі бағалау.БағалауРефлексия.


    Тексерілді:
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ