Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүниетану

    Бөлімі: Тарих беттерінен

    5-тарау «Саяхат»

    Күні: 19.04.2020 жыл

    Сынып: 1 сынып

    Мектеп: Жеңіс жалпы орта

    Мұғалімнің аты-жөні: Суханова А.К

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Ежелгі ата-бабаларымыз

    Оқу мақсаттары

    1.3.4.1 дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелеу

    Сабақмақсаттары

    Барлық оқушылар:

    ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат айтады;

    Көптеген оқушылар:

    сақ ханшайымы Томириспен танысады;

    Кейбір оқушылар: қазіргі және ежелгі тіршілікті салыстырады.

    Бағалаукритерийлері

    Дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелейді

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: көшпендіхалық, бостандық.

    Диалог

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ежелгі ата-бабаларымыз сақтар туралы не білеміз? Сақ ханшайымы Томирис кім?

    Тірек сөздер

    Сақтар, патшайым, Томирис

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихымызды біледі, қастерлейді;

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану, әдебиеттікоқу

    АКТ қолданудағдылары

    Сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады


    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған суреттер, жұмыс дәптері, қалам мен түрлітүсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар, постер, кері байланыс

    Бастапқы білім

    ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат айтады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-7 минут













































    Сабақтың

    ортасы

    25 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Жылы сөз» психологиялық ахуал туғызамын

    Оқушыларды топтарға біріктіремін.

    Ол үшін оқушыларға көлік түрлерінің топтарға бөлуге арналған суреттер таратамын. Ұшақ, кеме, пойыз. Оқушылар көлік аттары бойынша топтасады.

    1 топ «Ұшақ» 2 топ «Кеме» 3 топ «Пойыз»

    Көшкен кезде өздерімен бірге қандай заттарын алып жүретінін сұраймын. Заттарын алып, келесі топпен орын ауыстырып отырулары арқылы оқушылар жаңа сабақ туралы біршама түсінік алады. Бұл жұмыс түрі оқушылардың көшпенділер тіршілігінің ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді.

    (ҰТ )Алдыңғы білімді еске түсіреді.

    Сабақты «Ерден атаның әңгімелері» бейнебаяннан бастаймын.

    «Ашық микрофон» әдісі. Оқушылар қолдарына микрофон ұстап бейнебаян мазмұны бойынша әңгімелейді. Өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

    Қазақтардың арғы ата-бабаларының ішінде сақтар деп аталған күшті де қайратты атты әскерлер тайпасы болғандығын айтады.

    Тапсырма.

    - Бұлар кімдер?

    - Көшпенділер дегеніміз кімдер?

    - Немен айналысып жүр?

    - Бізге, біздің ата-бабаларымызға бұлардың қандай қатысы бар?

    - Бұл тайпа қалай аталады? Кім біледі? Естігендерін бар ма?

    - Балалар, 5 қаруға не жататынын білесіңдер ме? (садақ, қылыш, айбалта, шоқпар, найза)

    ҚБ «От шашу» әдісі

    (ҰТ) «Ой қозғау» әдісі.

    Тапсырма

    Оқулықтағы суретке мұқият қарауды ұсынамын. Топтағы оқушылар суретте кім бейнеленгенін, бұл адамдар қалай тіршілік ететінін, шаруашылықтары, қару-жарақтары қандай болғанын және қандай көлік түрін пайдаланатынын айтып береді.

    Саралау

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларсуретте кім және не бейнеленгенін айтады, В деңгейдегі оқушылар ежелгі ата-бабаларымыз сақтардың тұрмысы жайлы әңгімелейді. С деңгейдегі оқушылар ежелгі ата-бабаларымыздыңтіршілігі, өмірі туралы жайлы әңгімелейді.

    Дескриптор
    Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

    Сұрақтардың негізінде ежелгі ата-бабамыз сақтардың тұрмысы жайлы әңгімелейді.

    Ежелгі ата-бабаларымыздыңтіршілігі, өмірі туралы жайлы әңгімелейді.

    ҚБ: «Бас бармақ»

    Топтық жұмыс:

    1-Топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі

    Суретке мұқият қарап, тірек сөздер арқылы сақтар туралы әңгіме құрайды.

    Тірек сөздер. Сақтар, ата-бабалар, көшпенді халық, киіз үй, түйе, қой, жылқы, баққан.

    Сақтар- біздің ежелгі ата-бабаларымыз. Олар туралы аңыз әңгімелер де бар.Көшпенді халық болған. Елінің бостандығын қалаған. Жерін жаудан қорғаған. Өмір үшін қолайлы, әрі мал үшін шөбі шүйгін жерлерге көшіп отырған. Сақ қоғамы үшке бөлінген. Жауынгерлер, абыздар, малшылар мен егіншілер.


    Саралау

    Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша қарқыны төмен оқушылар сурет бойынша сақтар туралы әңгімелейді.Көптеген оқушылар тірек сөздерді қатыстырып әңгіме құрайды.Қарқыны жоғары оқушылар тұжырымды ой айтады, дәлелдейді.

    Дескриптор:

    Сурет бойынша әңгімелейді;

    Сақтар туралы ой бөліседі;

    Суреттерге сүйеніптұжырымды ой айтады


    ҚБ «От шашу» әдісі

    2-топ . «Ыстық орындық» ойыны.

    Тапсырма

    Сақтар патшайымы-Томирис туралы әңгімелейді. Томирис бейнесін сипаттап айтады, мінездеме береді.

    Тірек сөздер: Томирис, патшасы, батыл, қайсар, әдемі, қорғады.

    Сұрақтар қоямын.

    - Отбасыларыңда Томирис есімді қызбар ма? 

    - Томирис есімді неше қызды танисың? 

    - Аттарын неліктен Томирис қойды деп ойлайсың? Ежелде ұлы даламыздың Сақ тайпаларында Томирис есімді патшайым болған. Ол халық арасында Тұмар ханшайым атымен де белгілі. Өзінің ер мінезділігімен, ақылды, парасаттылығымен ерекшеленген. Ол Азияда билік құрған Кир патшасына төтеп берген. Содан бастап аты аңызға айналған.


    Жау келгенде, тіпті, әйелдері де қорған бола білген. Олардың басшысы- Томирис ханшайым. Ол –ержүрек, ер мінезді, ақылдылығымен көзге түскен. Сол заманда Томирис ханшайымы еліне парсы патшасы Кир шапқанда, елін жаудан қорғап, парсы патшасын өлтіреді. Сол кезден бастап сақтар әйел адамға үлкен сыйластықпен қараған.

    Мақсаты:

    Оқушы жылдам әрі тұжырымды жауап беруге дағдыланады.

    Тіл байлығы артады.

    Саралау

    Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларСақ патшайымы Томиристі сипаттайды,мінездеме береді.В деңгейдегі оқушылар сақ патшайымы Томиристің ерлігі туралы әңгімелейді. В деңгейдегі оқушылар Томиристің ерлігін басқа батырлармен салыстырып айтады.

    Дескриптор:

    - Сақ патшайымы Томиристі сипаттайды, мінездеме береді.

    - Сақ патшайымы Томиристың ерлігі туралы әңгімелейді.

    - Томиристің ерлігін басқа батырлармен салыстырып айтады.


    ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

    Оқушылардың мәтіннен қажетті ақпаратты таба білуін, Томирис бейнесін сипаттап айта білуін, мінездеме бере білу дағдыларын бағалаймын.


    Picture 4 Picture 4


    3-топ. «Постер қорғау»

    Тапсырма

    Қатынас көліктері туралы әңгімеле. Қазіргі және бұрынғы кездегі көліктер суреттерін топтастырып, постер қорғайды.


    Мақсаты:

    Оқушы жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланады.

    Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады.

    Саралау

    Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларсуреттердің мазмұны туралы ой бөліседі; В деңгейдегі оқушылар сақтар қандай көліктермен жүк тасығаны жайлы әңгімелейді.

    В деңгейдегі оқушылар бұрын болған, қазір бар және келешекте болатын көліктерді топтастырады.

    Дескриптор:

    —Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

    — Сақтар қандай көліктермен жүк тасығаны жайлы әңгімелейді.

    — Бұрын болған, қазір бар және келешекте болатын көліктерді топтастырады.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Сергіту сәті

    «Мен қазақпын»



    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. (ұшақ, кеме, пойыз)


    «Ерден атаның әңгімелері» бейнебаян











    Көшпенділер суреті



















































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Суханова Алия Кумисбековна
    21 Желтоқсан 2020
    401
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Ежелгі ата-бабаларымыз. 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Ежелгі ата-бабаларымыз. 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүниетану

    Бөлімі: Тарих беттерінен

    5-тарау «Саяхат»

    Күні: 19.04.2020 жыл

    Сынып: 1 сынып

    Мектеп: Жеңіс жалпы орта

    Мұғалімнің аты-жөні: Суханова А.К

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Ежелгі ата-бабаларымыз

    Оқу мақсаттары

    1.3.4.1 дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелеу

    Сабақмақсаттары

    Барлық оқушылар:

    ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат айтады;

    Көптеген оқушылар:

    сақ ханшайымы Томириспен танысады;

    Кейбір оқушылар: қазіргі және ежелгі тіршілікті салыстырады.

    Бағалаукритерийлері

    Дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелейді

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: көшпендіхалық, бостандық.

    Диалог

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Ежелгі ата-бабаларымыз сақтар туралы не білеміз? Сақ ханшайымы Томирис кім?

    Тірек сөздер

    Сақтар, патшайым, Томирис

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихымызды біледі, қастерлейді;

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану, әдебиеттікоқу

    АКТ қолданудағдылары

    Сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады


    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған суреттер, жұмыс дәптері, қалам мен түрлітүсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар, постер, кері байланыс

    Бастапқы білім

    ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат айтады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-7 минут













































    Сабақтың

    ортасы

    25 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Жылы сөз» психологиялық ахуал туғызамын

    Оқушыларды топтарға біріктіремін.

    Ол үшін оқушыларға көлік түрлерінің топтарға бөлуге арналған суреттер таратамын. Ұшақ, кеме, пойыз. Оқушылар көлік аттары бойынша топтасады.

    1 топ «Ұшақ» 2 топ «Кеме» 3 топ «Пойыз»

    Көшкен кезде өздерімен бірге қандай заттарын алып жүретінін сұраймын. Заттарын алып, келесі топпен орын ауыстырып отырулары арқылы оқушылар жаңа сабақ туралы біршама түсінік алады. Бұл жұмыс түрі оқушылардың көшпенділер тіршілігінің ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді.

    (ҰТ )Алдыңғы білімді еске түсіреді.

    Сабақты «Ерден атаның әңгімелері» бейнебаяннан бастаймын.

    «Ашық микрофон» әдісі. Оқушылар қолдарына микрофон ұстап бейнебаян мазмұны бойынша әңгімелейді. Өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

    Қазақтардың арғы ата-бабаларының ішінде сақтар деп аталған күшті де қайратты атты әскерлер тайпасы болғандығын айтады.

    Тапсырма.

    - Бұлар кімдер?

    - Көшпенділер дегеніміз кімдер?

    - Немен айналысып жүр?

    - Бізге, біздің ата-бабаларымызға бұлардың қандай қатысы бар?

    - Бұл тайпа қалай аталады? Кім біледі? Естігендерін бар ма?

    - Балалар, 5 қаруға не жататынын білесіңдер ме? (садақ, қылыш, айбалта, шоқпар, найза)

    ҚБ «От шашу» әдісі

    (ҰТ) «Ой қозғау» әдісі.

    Тапсырма

    Оқулықтағы суретке мұқият қарауды ұсынамын. Топтағы оқушылар суретте кім бейнеленгенін, бұл адамдар қалай тіршілік ететінін, шаруашылықтары, қару-жарақтары қандай болғанын және қандай көлік түрін пайдаланатынын айтып береді.

    Саралау

    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларсуретте кім және не бейнеленгенін айтады, В деңгейдегі оқушылар ежелгі ата-бабаларымыз сақтардың тұрмысы жайлы әңгімелейді. С деңгейдегі оқушылар ежелгі ата-бабаларымыздыңтіршілігі, өмірі туралы жайлы әңгімелейді.

    Дескриптор
    Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

    Сұрақтардың негізінде ежелгі ата-бабамыз сақтардың тұрмысы жайлы әңгімелейді.

    Ежелгі ата-бабаларымыздыңтіршілігі, өмірі туралы жайлы әңгімелейді.

    ҚБ: «Бас бармақ»

    Топтық жұмыс:

    1-Топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі

    Суретке мұқият қарап, тірек сөздер арқылы сақтар туралы әңгіме құрайды.

    Тірек сөздер. Сақтар, ата-бабалар, көшпенді халық, киіз үй, түйе, қой, жылқы, баққан.

    Сақтар- біздің ежелгі ата-бабаларымыз. Олар туралы аңыз әңгімелер де бар.Көшпенді халық болған. Елінің бостандығын қалаған. Жерін жаудан қорғаған. Өмір үшін қолайлы, әрі мал үшін шөбі шүйгін жерлерге көшіп отырған. Сақ қоғамы үшке бөлінген. Жауынгерлер, абыздар, малшылар мен егіншілер.


    Саралау

    Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша қарқыны төмен оқушылар сурет бойынша сақтар туралы әңгімелейді.Көптеген оқушылар тірек сөздерді қатыстырып әңгіме құрайды.Қарқыны жоғары оқушылар тұжырымды ой айтады, дәлелдейді.

    Дескриптор:

    Сурет бойынша әңгімелейді;

    Сақтар туралы ой бөліседі;

    Суреттерге сүйеніптұжырымды ой айтады


    ҚБ «От шашу» әдісі

    2-топ . «Ыстық орындық» ойыны.

    Тапсырма

    Сақтар патшайымы-Томирис туралы әңгімелейді. Томирис бейнесін сипаттап айтады, мінездеме береді.

    Тірек сөздер: Томирис, патшасы, батыл, қайсар, әдемі, қорғады.

    Сұрақтар қоямын.

    - Отбасыларыңда Томирис есімді қызбар ма? 

    - Томирис есімді неше қызды танисың? 

    - Аттарын неліктен Томирис қойды деп ойлайсың? Ежелде ұлы даламыздың Сақ тайпаларында Томирис есімді патшайым болған. Ол халық арасында Тұмар ханшайым атымен де белгілі. Өзінің ер мінезділігімен, ақылды, парасаттылығымен ерекшеленген. Ол Азияда билік құрған Кир патшасына төтеп берген. Содан бастап аты аңызға айналған.


    Жау келгенде, тіпті, әйелдері де қорған бола білген. Олардың басшысы- Томирис ханшайым. Ол –ержүрек, ер мінезді, ақылдылығымен көзге түскен. Сол заманда Томирис ханшайымы еліне парсы патшасы Кир шапқанда, елін жаудан қорғап, парсы патшасын өлтіреді. Сол кезден бастап сақтар әйел адамға үлкен сыйластықпен қараған.

    Мақсаты:

    Оқушы жылдам әрі тұжырымды жауап беруге дағдыланады.

    Тіл байлығы артады.

    Саралау

    Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларСақ патшайымы Томиристі сипаттайды,мінездеме береді.В деңгейдегі оқушылар сақ патшайымы Томиристің ерлігі туралы әңгімелейді. В деңгейдегі оқушылар Томиристің ерлігін басқа батырлармен салыстырып айтады.

    Дескриптор:

    - Сақ патшайымы Томиристі сипаттайды, мінездеме береді.

    - Сақ патшайымы Томиристың ерлігі туралы әңгімелейді.

    - Томиристің ерлігін басқа батырлармен салыстырып айтады.


    ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

    Оқушылардың мәтіннен қажетті ақпаратты таба білуін, Томирис бейнесін сипаттап айта білуін, мінездеме бере білу дағдыларын бағалаймын.


    Picture 4 Picture 4


    3-топ. «Постер қорғау»

    Тапсырма

    Қатынас көліктері туралы әңгімеле. Қазіргі және бұрынғы кездегі көліктер суреттерін топтастырып, постер қорғайды.


    Мақсаты:

    Оқушы жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланады.

    Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады.

    Саралау

    Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларсуреттердің мазмұны туралы ой бөліседі; В деңгейдегі оқушылар сақтар қандай көліктермен жүк тасығаны жайлы әңгімелейді.

    В деңгейдегі оқушылар бұрын болған, қазір бар және келешекте болатын көліктерді топтастырады.

    Дескриптор:

    —Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

    — Сақтар қандай көліктермен жүк тасығаны жайлы әңгімелейді.

    — Бұрын болған, қазір бар және келешекте болатын көліктерді топтастырады.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Сергіту сәті

    «Мен қазақпын»



    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. (ұшақ, кеме, пойыз)


    «Ерден атаның әңгімелері» бейнебаян











    Көшпенділер суреті



















































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    21.12.2020
    401
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Суханова Алия Кумисбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации