Материалдар / Ашық сабақ. Ежелгі ата-бабаларымыз. 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ежелгі ата-бабаларымыз. 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
349
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүниетану

Бөлімі: Тарих беттерінен

5-тарау «Саяхат»

Күні: 19.04.2020 жыл

Сынып: 1 сынып

Мектеп: Жеңіс жалпы орта

Мұғалімнің аты-жөні: Суханова А.К

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ежелгі ата-бабаларымыз

Оқу мақсаттары

1.3.4.1 дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелеу

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар:

ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат айтады;

Көптеген оқушылар:

сақ ханшайымы Томириспен танысады;

Кейбір оқушылар: қазіргі және ежелгі тіршілікті салыстырады.

Бағалаукритерийлері

Дереккөздерді зерделеу арқылы Томирис туралы әңгімелейді

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: көшпендіхалық, бостандық.

Диалог

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ежелгі ата-бабаларымыз сақтар туралы не білеміз? Сақ ханшайымы Томирис кім?

Тірек сөздер

Сақтар, патшайым, Томирис

Құндылықтарды дарыту

Тарихымызды біледі, қастерлейді;

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану, әдебиеттікоқу

АКТ қолданудағдылары

Сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады


Ресурстар

Топқа бөлуге арналған суреттер, жұмыс дәптері, қалам мен түрлітүсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар, постер, кері байланыс

Бастапқы білім

ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат айтады;

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5-7 минут













































Сабақтың

ортасы

25 минут

Ұйымдастыру кезеңі

«Жылы сөз» психологиялық ахуал туғызамын

Оқушыларды топтарға біріктіремін.

Ол үшін оқушыларға көлік түрлерінің топтарға бөлуге арналған суреттер таратамын. Ұшақ, кеме, пойыз. Оқушылар көлік аттары бойынша топтасады.

1 топ «Ұшақ» 2 топ «Кеме» 3 топ «Пойыз»

Көшкен кезде өздерімен бірге қандай заттарын алып жүретінін сұраймын. Заттарын алып, келесі топпен орын ауыстырып отырулары арқылы оқушылар жаңа сабақ туралы біршама түсінік алады. Бұл жұмыс түрі оқушылардың көшпенділер тіршілігінің ерекшелігін түсінуге мүмкіндік береді.

(ҰТ )Алдыңғы білімді еске түсіреді.

Сабақты «Ерден атаның әңгімелері» бейнебаяннан бастаймын.

«Ашық микрофон» әдісі. Оқушылар қолдарына микрофон ұстап бейнебаян мазмұны бойынша әңгімелейді. Өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

Қазақтардың арғы ата-бабаларының ішінде сақтар деп аталған күшті де қайратты атты әскерлер тайпасы болғандығын айтады.

Тапсырма.

- Бұлар кімдер?

- Көшпенділер дегеніміз кімдер?

- Немен айналысып жүр?

- Бізге, біздің ата-бабаларымызға бұлардың қандай қатысы бар?

- Бұл тайпа қалай аталады? Кім біледі? Естігендерін бар ма?

- Балалар, 5 қаруға не жататынын білесіңдер ме? (садақ, қылыш, айбалта, шоқпар, найза)

ҚБ «От шашу» әдісі

(ҰТ) «Ой қозғау» әдісі.

Тапсырма

Оқулықтағы суретке мұқият қарауды ұсынамын. Топтағы оқушылар суретте кім бейнеленгенін, бұл адамдар қалай тіршілік ететінін, шаруашылықтары, қару-жарақтары қандай болғанын және қандай көлік түрін пайдаланатынын айтып береді.

Саралау

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларсуретте кім және не бейнеленгенін айтады, В деңгейдегі оқушылар ежелгі ата-бабаларымыз сақтардың тұрмысы жайлы әңгімелейді. С деңгейдегі оқушылар ежелгі ата-бабаларымыздыңтіршілігі, өмірі туралы жайлы әңгімелейді.

Дескриптор
Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

Сұрақтардың негізінде ежелгі ата-бабамыз сақтардың тұрмысы жайлы әңгімелейді.

Ежелгі ата-бабаларымыздыңтіршілігі, өмірі туралы жайлы әңгімелейді.

ҚБ: «Бас бармақ»

Топтық жұмыс:

1-Топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі

Суретке мұқият қарап, тірек сөздер арқылы сақтар туралы әңгіме құрайды.

Тірек сөздер. Сақтар, ата-бабалар, көшпенді халық, киіз үй, түйе, қой, жылқы, баққан.

Сақтар- біздің ежелгі ата-бабаларымыз. Олар туралы аңыз әңгімелер де бар.Көшпенді халық болған. Елінің бостандығын қалаған. Жерін жаудан қорғаған. Өмір үшін қолайлы, әрі мал үшін шөбі шүйгін жерлерге көшіп отырған. Сақ қоғамы үшке бөлінген. Жауынгерлер, абыздар, малшылар мен егіншілер.


Саралау

Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша қарқыны төмен оқушылар сурет бойынша сақтар туралы әңгімелейді.Көптеген оқушылар тірек сөздерді қатыстырып әңгіме құрайды.Қарқыны жоғары оқушылар тұжырымды ой айтады, дәлелдейді.

Дескриптор:

Сурет бойынша әңгімелейді;

Сақтар туралы ой бөліседі;

Суреттерге сүйеніптұжырымды ой айтады


ҚБ «От шашу» әдісі

2-топ . «Ыстық орындық» ойыны.

Тапсырма

Сақтар патшайымы-Томирис туралы әңгімелейді. Томирис бейнесін сипаттап айтады, мінездеме береді.

Тірек сөздер: Томирис, патшасы, батыл, қайсар, әдемі, қорғады.

Сұрақтар қоямын.

- Отбасыларыңда Томирис есімді қызбар ма? 

- Томирис есімді неше қызды танисың? 

- Аттарын неліктен Томирис қойды деп ойлайсың? Ежелде ұлы даламыздың Сақ тайпаларында Томирис есімді патшайым болған. Ол халық арасында Тұмар ханшайым атымен де белгілі. Өзінің ер мінезділігімен, ақылды, парасаттылығымен ерекшеленген. Ол Азияда билік құрған Кир патшасына төтеп берген. Содан бастап аты аңызға айналған.


Жау келгенде, тіпті, әйелдері де қорған бола білген. Олардың басшысы- Томирис ханшайым. Ол –ержүрек, ер мінезді, ақылдылығымен көзге түскен. Сол заманда Томирис ханшайымы еліне парсы патшасы Кир шапқанда, елін жаудан қорғап, парсы патшасын өлтіреді. Сол кезден бастап сақтар әйел адамға үлкен сыйластықпен қараған.

Мақсаты:

Оқушы жылдам әрі тұжырымды жауап беруге дағдыланады.

Тіл байлығы артады.

Саралау

Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларСақ патшайымы Томиристі сипаттайды,мінездеме береді.В деңгейдегі оқушылар сақ патшайымы Томиристің ерлігі туралы әңгімелейді. В деңгейдегі оқушылар Томиристің ерлігін басқа батырлармен салыстырып айтады.

Дескриптор:

- Сақ патшайымы Томиристі сипаттайды, мінездеме береді.

- Сақ патшайымы Томиристың ерлігі туралы әңгімелейді.

- Томиристің ерлігін басқа батырлармен салыстырып айтады.


ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

Оқушылардың мәтіннен қажетті ақпаратты таба білуін, Томирис бейнесін сипаттап айта білуін, мінездеме бере білу дағдыларын бағалаймын.


Picture 4 Picture 4


3-топ. «Постер қорғау»

Тапсырма

Қатынас көліктері туралы әңгімеле. Қазіргі және бұрынғы кездегі көліктер суреттерін топтастырып, постер қорғайды.


Мақсаты:

Оқушы жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланады.

Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады.

Саралау

Саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша А деңгейдегі оқушыларсуреттердің мазмұны туралы ой бөліседі; В деңгейдегі оқушылар сақтар қандай көліктермен жүк тасығаны жайлы әңгімелейді.

В деңгейдегі оқушылар бұрын болған, қазір бар және келешекте болатын көліктерді топтастырады.

Дескриптор:

Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

Сақтар қандай көліктермен жүк тасығаны жайлы әңгімелейді.

Бұрын болған, қазір бар және келешекте болатын көліктерді топтастырады.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Сергіту сәті

«Мен қазақпын»



Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. (ұшақ, кеме, пойыз)


«Ерден атаның әңгімелері» бейнебаян











Көшпенділер суреті



















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!