Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: |
|||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жерді қашықтықтан зерделеу әдістері |
|||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
9.2.2 1 Жерді қашықтықтан зерделеудің әдістерін сипаттап маңыздылығы мен ерекшеліктері түсіндіреді. |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Жерді қашықтықтан әдісін маңыздылықтарын ерекшеліктерін түсінеді. Қашықтықтан зерделеудің негізгі нысандарын анықтап талдайды. Жердің қашықтықтан зерттеу құрылғыларын негізгі қызметінің даму кезеңдері бойынша ерекшеліктерін зерделейді. |
|||||||||||||
Бағалау критерииі: |
Қашықтықтан зерделеудің нысандарын анықтады. Жердің қашықтықтан зерттеу құрылғыларын негізгі қызметінің ерекшеліктерін зерделейтін болады. |
|||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, Қолдану,Талдау. |
|||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Оқылым:мәтінді оқи отырып географиялық зерттеу әдістері туралы мәлімет алады. Тыңдалым:топтық жұмыс,барысында оқушылар пікірін тыңдайды,пікір алмаса алады. Жазылым: картамен жұмыс жасауға бағыттау. Оқытудың тілдік мақсаты. Оқушылар: Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау Өз идеяларын плакаттағы схема түрінде көрсете алады. Кейін оқушылар басқа плакаттармен жұмыс істеп, өз пікірлерін айтып және өз идеяларын дамыта отырып, басқаларының идеяларын толықтырады. Пәнге қатысты лексика мен терминология Ғылым Ғылым функциялары Зерттеу жоспары Гипотеза Тәжірибе Зерттеу мәселесі Деректерді талдау Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы тіркестері: Менің зерттеуімнің кезеңдері … болады деп ойлаймын. Бұлай айтуға … негіз болды. Бұл … түсіндіріледі. Менің түсіндіруім ... |
|||||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
« Мәңгілік ел» құрмет ынтымақтастық жауапкершілік өз елінің табиғатының қастерлеу өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Биология, тарих ,жаратылыстану |
|||||||||||||
Алдыңғы білім: |
9.2.1.2 Географиялық номенклатура нысандарын көрсету тәсілдері. |
|||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттылулар түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы 7 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрады. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз топтарын тауып, топ болып құралу. Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларға сұрақтар беріледі: Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақ жауап орындалады . 1 Шартты белгілерді неге географиялық картаның тілі деп атайды? 2 Картографиялық тәсіл деген термин нені білдіреді? 3 Картаға түсіру тісілдері қандай белгілер бойынша топтарға бөлінеді Қызығушылықты ояту: Тақтада әріптер тұрады, оқушы бір әріпті таңдап, соған климатқа байланысты сөйлемдер айтады. Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады. Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды Ал, қане балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік? - 1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады? 2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз? 3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың? 1-топ «Сейсмограф» 2-топ « Гидрология» Ой қозғау: 1 Аэрофото сурет ұғымын қалай түсінесіңдер? 2 Ғарыштық бақылау деген не? 3 Жердің жасанды серігі арқылы не бақылауға болады? Оқушыларға сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. Оқушыларға алдыңғы білімдерін толықтыру мақсатында видеоролик көрсету. |
Оқулық,топ аттары жазылған қағаздар |
||||||||||||
Сабақтың ортасы 26 минут 3 минут 1 минут 12 минут 10 минут |
Белсенді оқу : Т Ж 1 Тапсырма Жерді қашықтықтан әдісін маңыздылықтарын ерекшеліктерін түсіндіру.
Топтық жұмыс. Оқушыларды Жаңа тақырып бойынша
әр топқа тапсырмаларды бөліп беріледі Постер әдісін
пайдаланады Оқытылым – оқушылар әр топқа берілген тапсырманы орындарында отырып оқиды және орындайды . Топ болып талқылап, постермен қорғайды.Әр топтан бір оқушыдан шығып постер қорғайды. Бағалау, бағалау «Әткіншек әдісі» арқылы бағаланады №2 Тапсырма. « Кім жылдам » әдісі арқылы жаңа тақырыпқа байланысты бейнероликті көреді және әр топ өздерінің атауларына қысқаша сипатама сипаттама береді. А)Қашықтықтан зерделеудің қандай негізгі нысандары бар анықтаңыз: Б)Қашықтықтан зерделеудің нысандарының қолданылу аясына талдау жүргізіңіз:
Жерді зерделеу нысандандары Дескриптор:
анықтайды;
Қ Б Бір бірін бағалайды. «Комментарий» №2 Тапсырма Жұптық жұмыс. Оқушылар берілген тақырып бойынша постер қорғайды. Бағалау әдісі « Сағат тілі » бойынша топтар бірін бірі бағалайды. 3 Тапсырма Жеке жұмыс Сәйкестендіру. « Ойлан тап» әдісі арқылы оқушылар дұрысын белгілеу.
«Жалғасын тап» әдісі арқылы сөйлемдерді аяқтау. 1Қашықтықтан зерделеу дегеніміз - 2 Қашықтықтан зерделеу нысандары- 3 Дишифрлеу дегеніміз не- 4 Қашықтықтан зерделеу әдісінің негізгі нысандарына-
|
Оқулық, бағалау бетшелері, тапсырмалар жазылған қағаздар
Интербелсенді тақта презентация
Интернет материалдары
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |