Материалдар / Ашық сабақ: Екілік ақпаратты ұсыну 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Екілік ақпаратты ұсыну 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Саяхат сабағы. 5 аялдама тапсырмасымен құралған. Екілік, ондық, морзе әліппесінен тапсырмалар бар 1 Аялдама: Мұз алаңы суреті шығады. «Ойлан жұптас бөліс » әдісі арқылы оқушыларға Мұз алаңындағы түрлі үйірмелер беріледі. Ондық, екілік кодтау керек 2 Аялдама: Оқушыларға Цезарь шифрлау әдісі арқылы код беріледі. Сол кодты шешу арқылы берілген тапсырманы орындайды. 3 Аялдама Сергіту сәті: Көз жаттығуы Видеоролик 4 Аялдама Ондық код әдісі арқылы «Кім жылдам» әдісі арқылы Жеке жұмыс. 5 Аялдама Восход 5 адам кен және кен өндіруші «Миға шабуыл» әдісі арқылы берілген Рудный қаласындағы жұмыс орындары беріледі және ондық , екілік кодтағы сандар болады. Соларды бір біріне сәкестендіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2022
883
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Мектеп: «№ 15 жалпы білім беретін мектебі» КММ



Күні:12.10.21

Мұғалімнің аты-жөні: Каржауова Гулнур Давлетияровна

Сынып: 5Б

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Екілік ақпаратты ұсыну «Саяхат сабағы»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.5 Компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде ұсынылғанын түсіндіру. Екілік кодтау – Двоичное кодирование – Binary coding

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Ақпаpатты кодтауды біледі.

Көпшілік оқушылар: Екілік кодтауға, Морзе әліппесіне, Цезарь шифрына мысалдаp келтіpе алады.

Кейбір оқушылар: Алфавит аpқылы декодтай алады .

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Бағалау критерийі

  • Ақпаpаттық кодтауды қолдануды білді;

  • Ақпаpат екілік кодтау әдістеpіне, Морзе әліппесіне, Цезарь шифрына мысалдар келтіре алды;

  • Алфавит аpқылы декодтай алды ;

Тілдік мақсаттар

Екілік, ондық

Құндылықтарға баулу

Топта бірлескен жұмыс орнату, бір-бірлерінің пікірін тыңдау, құрметтеу арқылы білім алу

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, математика

Алдыңғы білім

Екілік ақпаратты ұсыну

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин








Ұйымдастыру: Оқушыларлардың көңіл күйін сұрау


















Слайд





3 мин

Сабақтың ортасы

3 мин


3 мин

10 мин


















2 мин









7 мин




5 мин













3 мин















1 Аялдама: Мұз алаңы суреті шығады.

«Ойлан жұптас бөліс » әдісі арқылы оқушыларға Мұз

алаңындағы түрлі үйірмелер беріледі. Ондық, екілік кодтау керек

  1. Жүзу

  2. Футбол

  3. Волейбол

  4. Жаттықтыру алаңы

  5. Карате

  6. Хоккей

  7. Конъкей


Саралау әдісі :тапсырма

Дескриптор:

  • Берілген үйірмені кодтайды;

  • Үйірмені ондық кодтауға шифрлайды;

  • Үйірмені екілік кодтауға шифрлайды:

Қалыптастырушы бағалау ауа райы арқылы бағалау



2 Аялдама: Оқушыларға Цезарь шифрлау әдісі арқылы код беріледі. Сол кодты шешу арқылы берілген тапсырманы орындайды. Мұражай суретін шығады. « Ойлан жұптас бөліс» әдісі арқылы Мұражай ішінде қандай заттар бар ребусты шешеді ондық, екілік кодтармен шифрлайды. Жұптық жұмыс. Пострлық жұмыс


1 Топ: Мұражай ішіндегі заттарды ребуспен шешеді ондық кодпен кодтайды.

2Топ Мұражай ішіндегі заттарды ребуспен шешеді екілік кодпен кодтайды.


Саралау әдісі Диолог және қолдау көрсету

Дескриптор:

  • Ребусты шешеді;

  • Екілік код арқылы кодтайды;

  • Ондық код арқылы кодтайды..

Қ/б мұғалімнің мадақтауы. Топтар бір-бірін бағалайды.



3 Аялдама Сергіту сәті: Көз жаттығуы

Видеоролик


4 Аялдама Ондық код әдісі арқылы «Кім жылдам» әдісі арқылы Жеке жұмыс. Практикалық жұмыс. Символ редактор арқылы екілік кодтаудан ондық кодтауға аударамыз. Оқулықпен жұмыс

Саралау әдісі : тапсырма

Дескриптор:

  • Символ редакторды қолданады;

  • Сандарды ондық кодпен шифрлайды;


5 Аялдама Восход 5 адам кен және кен өндіруші «Миға шабуыл» әдісі арқылы берілген Рудный қаласындағы жұмыс орындары беріледі және ондық , екілік кодтағы сандар болады. Соларды бір біріне сәкестендіреді

Дескриптор:

  • Жұмыс орындарын ондық, екілік кодтарын сәйкестендіреді;

Саралау әдісі : Диалогтық оқыту ,қолдау көресту

Қ/Б Оқушылар бір-бірлерін тексереді

Үлестірмелі қағаз























Компьютер, оқулық

Слайд

Үлестірмелі материал






Бір –бірін бағалайды


























слайд



















Видеоролик

Сабақтың соңы:

3 мин

1 мин

2 мин

Үйге тапсырма: 30 беттегі А,В, денгейі

Рефлексия:

«Ашық микрофон» әдісі арқылы қай шифрлау әдістері өздеріне қиындық болмады соған апарып қояды

  1. Морзе әліппесі

  2. Цезарь шифры

  3. Ондық код

  4. Екілік код

Компьютер, интернет, интерактивті тақта






Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. «Сәлемдесу» көңілді ахуал орнату, «конфет» әдісі арқылы топтарға біріктіру, «Галерея» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, миға шабуыл, деңгейлік тапсырмалар, тест орындату, кері байланыс жасату: «Кеме» әдісі

ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру


Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?























578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!