Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
БЫМ-мен жұмыс:
Оқушыларға екі күнді көрсетіңіз: 1939 -1945 және
1941-1945.
Сұрақ: осы жылдары
қандай оқиғалар болды?
Оқушылардың
жауаптарын тыңдап, бұл оқиғаларды Екінші дүниежүзілік соғыс пен Ұлы
Отан соғысы екенін айтыңыз.
(М) Содан кейін мұғалім
сабақтың тақырыбын атайтыныз. Оқушылармен оқу мақсаттары мен
бағалау критерийлерін талқылау ұйымдастыру
қажет
Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсаттарын анықтау.
Сабақтың
мақсаттарын, бағалау критерийін және тарихи түсінігін
талқылау.
|
Оқушылар өз
жауаптарын ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
https://www.youtube.com/watch?v=hDzq67FM0kg
|
Жаңа
сабақ
|
Бейнематериал
көрсету
Топтық
жұмыс
I
топ
Барбаросса жоспары неліктен
күйреді? (Балық қаңқасы
әдісі)
Дескриптор:
балық қаңқасы әдісінің
шарттарын толық орындайды.
II
топ
Ұлы Отан соғысы кезіндегі ірі
шайқастардың тарихи маңызын анықтау. Ленинград шайқасы /Мәскеу ұшін
шайқас (постер қорғайды,картамен
жұмыс)
Дескриптор
- Тарихи оқиғаны
түсінеді;
соғыс кезіндегі ірі
шайқастардың тарихи маңызын
анықтайды;
III
топ
Ұлы Отан соғысы кезіндегі ірі
шайқастардың тарихи маңызын анықтау. Курск шайқасы/ Сталинград
шайқасы (Постер қорғау, картамен
жұмыс)
Дескриптор:
тарихи оқиғаны
түсінеді;
соғыс кезіндегі ірі
шайқастардың тарихи маңызын
анықтайды;
IV
топ
Екінші дүниежүзілік соғыстың
нәтижесі және шығындары (постер
қорғау)
Дескриптор: Тарихи оқиғаны
түсінеді, талдайды, маңызын
анықтайды.
2- тапсырма. Жеке
жұмыс
Сөз тіркестерінің бірін
аяқтаңыз:
“Кеңес Одағының фашистік
Германияға қарсы соғысын Ұлы деп атауға болады,
өйткені...”
«Кеңес Одағының фашистік
Германияға қарсы соғысын Отандық деп атауға болады, өйткені
...»
Дескриптор: Толық жауапты
тұжырымдап, дәлел келтіреді.
|
- Дескрипторлар:
-
шабул жоспарын себебін
анықтайды;
-
КСРОға қарсы жоспарының
себебін
анықтайды;
-
Екінші дүниежүзілік соғысты
қандай оқғамен байланыстыруға
болады
Соғыстың шығу себептерін
анықтайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Алақан-жұдырық»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
https://www.youtube.com/watch?v=WhropM2Hfw8
https://castlots.org/razdelit-na-gruppy/
Информационные
листы.
https://www.youtube.com/watch?v=sfRvBJ6wFnM
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Тик-ток
әдісі
Ұнады
Айтарым
бар
Сақтап
алдым
Досыммен
бөлісем
|
Тақырып бойынша не
ұнағанын, қандай мәліметпен бөлісіп, сақтап алатындығын
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|