Ашық сабақ Екіөлшемді массивтер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Екіөлшемді массивтер

Материал туралы қысқаша түсінік
екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні

Информатика

Бөлім:


Python тілінде программалау тілінде алгоритмдерді программалау

(информатика – 9-сынып)

Педагогтың аты-жөні:


Каниева Айгуль Айтмухаметовна

Күні:

14.02.2024ж.

Сынып: 9ә

Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

23. Екіөлшемді массивтер

Оқу бағдарламасына сәйкес

оқыту мақсаттары:

9.3.3.2 екіөлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;

Сабақтың мақсаты:


-Екіөлшемді массивтерді түсініп, жазылуын үйренеді;

-Python программалау тілінде есептер шығарады.



Сабақтың кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту. (3 мин)












Үй тапсырмасын сұрау

(5 мин)



Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларын түгендеу.


«Мен үшін қымбат...» тренингін ұйымдастыру.


Топқа біріктіру. https://qazmath.net/сайты арқылы топқа бөлу,

Mассив және Индекс атауымен 2 топқа бірігіп отырады.


Алдыңғы меңгерген білімдерін жаңғыртып, оқушыларды сабаққа ынталандырады.

Массив берілген. Тиісті массив сипаттамаларын көрсетіңіз:

A=[1,2,-3,0,-6,6]

https://learningapps.org/view26202897

бағдарламасында сәйкестендіру тапсырмасын орындау.

Амандасады.




Оқушылар өздеріне қымбат...айтады. Мысалы: мен үшін отан қымбат.



Топқа бөлінеді.





https://learningapps.org бағдарламасында

сәйкестендіру тапсырма орындайды.


Жауабы:

1.Массивтің аты:А

2.Массивтің индекстері:0,1,2,3,4,5

3.Массив элементтері:1,2,-3,0,-6,6

4.Массив элементтерінің белгілері:A[0],A[1],A[2], A[3], A[4],A[5]

5.Массив элементтерінің саны:6

Бағалау парақшасы



https://qazmath.net/сайты




Презентация (1 -2 слайд)










https://learningapps.org/view26202897

Презентация (6 -7 слайд)

Интерактивті тақта,

компьютер


Жаңа сабақ

Мағынаны ашу

(7 мин)








































Топтық жұмыс

(5 мин)


Жеке жұмыс:

(3 мин)



«Ой қозғау» әдісі. Берілген суреттегі мәліметтер бойынша сұрақтар қою арқылы, тақырыпты ашу.



Тақырып: 23. Екіөлшемді массивтер.

Сабақтың мақсатымен таныстырады.

Екіөлшемді массивтерді түсініп, жазылуын үйренеді;

-Python программалау тілінде есептер шығарады.


Бейнесабақ көрсетеді

Жаңа сабақты түсіндіреді.

111 бет.


Мұғалімнің түсіндірмесі.

Тік бұрышты кестеде сақталған деректер матрица немесе екіөлшемді массив деп атайды.

Кез келген кесте тізімдер ретінде ұсынылуы мүмкін.

Python-дағы тізім кез келген типтегі элементтердің реттелген жиынтығы . Массив – бір типтегі элементтердің реттелген жиынтығы, сондықтан тізім массивке қарағанда икемді.

Тізім – динамикалық өзгеретін тип, бұл кез келген уақытта тізімге элементтерді қосуға және тізімдегі элементтерді жоюға болады дегенді білдіреді.

Екіөлшемді массивті жазу үлгісін қарастырайық:

my_list1 = [[11, 12, 5, 2], [15, 6, 10, 5], [10, 8, 12, 5], [12, 15]]

my_list1[2]= [10, 8, 12, 5]

my_list1[0]= [11, 12, 5, 2]


Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырыңдар.113 бет Тапсырманы https://jamboard. Тақтасы арқылы орындау.


Тапсырма 4: 113 бет.

Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе жазыңдар.

my_list = [[7, 12, 4],[9, 50, 3],[45, 0, -1]]

print(my_list[1])

print(my_list[2])

print(my_list[-1])

Сабақтың тақырыбын тұжырымдайды

Бейнесабақты көреді


Сұрақтарға жауап береді









































Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырады



Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріне жазады

Нәтижесі:

-[1] индексіндегі жол - [9, 50, 3]

-[2] индексіндегі жол - [45, 0, -1]

-[-1] индексіндегі жол - [45, 0, -1]]

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.















ҚБ. Оқушылар «Шапалақ!» әдісі арқылы бірін – бірі бағалайды






Бірін бірі бағалау


Презентация (8-18 слайд)


Оқулық

9-сынып

Авторлары: Г.И.Салғараева, К.А.Калымова, Ж.А.Орынтаева







































Оқулық

113 бет

https://jamboard.google.com/d/1w2ZMn9UdxPsdVxZzfocQ3Xzv1z-45wu8slKeT-4ZIDM/edit?usp=sharing


Презентация

(19-22 слайд)

Практикум

(5 мин)


Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген программаны компьютерде орындаңдар.113 бет.

Оқулықпен жұмыс

my_list1 = [[7, 12, 4], [9, 50, 3],[45, 0, -1]] my_list2 = [[7, 18, 6], [11, 3]] my_list3  =  [['Almaty',  'Dubai',  'London'],  ['Kazakhstan', 'UAE', 'England']]

print (my_list1[1])

my_list2[1] = [11, 3, 5]

print (my_list2)

print (my_list3[1][0])


Жаңа тақырыпты

практикада қолдану арқылы меңгереді


нәтижесі:

[9, 50, 3]

[[7, 18, 6], [11, 3, 5]]

Kazakhstan

Бағалау критерийлерін ұсыну



Оқулық

89 бет



Презентация

(23-25 слайд)


Сергіту сәті

(1 мин)

Көз жаттығуларын орындау

Көз жаттығуларын орындайды.


https://www.youtube.com/watch?v=BQCixN2Fqgw&t=2s

Бекіту

(5 мин)


Тест тапсырмасы арқылы тақырыпты меңгергенін анықтау. Оқушылар https://www.flippity.net

сайтында тапсырмаларды орындап, Сертификат алады.

Тест тапсырмаларын орындайды.

Сертификат алады.


https://www.flippity.net/cq.php?k=1PLhUVOoJ9-AKtQWNHEY76D5Zs5pMIlkCxvXmvzgb3oo


Қорытынды

(2 мин)

Сабақты қорытындылау,

Сабақтың мақсатына оралу:

-Екіөлшемді массивтерді қолдана алдық.

-Екіөлшемді массивтерді пайдаланып, Python программалау тілінде есептер шығардық

Сабақтың мақсатына оралу:

-Екіөлшемді массивтерді қолдана алды.

-Екіөлшемді массивтерді пайдаланып, Python программалау тілінде есептер шығарды.


Презентация

(23-25 слайд)


Үйге тапсырма

(2 мин)


Тақырыпты оқу.111 бет.

Екіөлшемді массивті төмендегідей түрде көрсететін Python программасын жазыңдар:

113 бет.

1

2 3

4 5 6

7 8 9 10

Жазып алады.


Оқулық 111 -113 беттер.

Кері байланыс

(2 мин)


Jamboard тақтасымен БББ әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау.

БББ әдісі арқылы Google Jamboard тақтасында бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.

Өзара бағалау

Рефлексия - Google Jamboard











Бағалау критерийлері

Тапсырмалар

Бағалау критерийлері


Балл

1

Сәйкестендіру тапсырмасы

Mассив сипаттамаларын сәйкестендіреді

5 балл

2

Топтық жұмыс. Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырыңдар.

Венн диаграммасы көмегімен бірөлшемді және екі өлшемді массивті салыстырады

1 балл


3

Жеке жұмыс:Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе жаз. 113 бет.


нәтижесін алады

3 балл


4

Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген программаны компьютерде орындаңдар.113 бет.

.

нәтижесін алады

3 балл

5

«Үздік бағдарламашы» байқауы

Тест тапсырмаларын орындайды.

Сертификат алады.

6 балл


Барлығы

18 балл











18-15 балл

5



14-10 балл

4



9-5 балл

3



4-0 балл

2


Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Сәйкестендіру тапсырмасы

1-5 балл

Топтық жұмыс



1- балл


Жеке жұмыс:Тапсырма 4: Берілген кодты орындағанда шығатын нәтижені дәптерлеріңе жаз. 113 бет.1-3 балл

Практикалық жұмыс. Компьютерде орындайық. Берілген программаны компьютерде орынап, нәтижесін ал.113 бет.

1-3 балл

«Үздік бағдарламашы» байқауы

1-6 балл


Қорытынды балл

1








2








3








4








5








6










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
249
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі