Материалдар / Ашық сабақ, Экономикалық даму индикаторлары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ, Экономикалық даму индикаторлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
1904
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары ӘБ жетекшісінің АЖТ Л.С.Мандибаева _______





Пән: Қазақстан тарихы Мұғалімнің аты-жөні: Хаджи-Мұхан Н.Х
Дата: 9-13/017/2018Класс: 12 A, B, E, G, HОқушы саны: 23/11
Кәсіби даму мақсаты:Оқу үдерісінде «Дизайн ойлау» технологиясын қолдану арқылы оқушылардың ғылыми-зерттеу дағдысын дамыту.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі12.4.1 бөлім Қазақстан экономикасының дамуы
Сабақтың тақырыбыЭкономикалық даму индикаторлары;

Бастапқы білім11-сыныпта алған білімдерін, сонымен қатар тарих, география, информатика және экономика пәнідерінен алған білімдерін пайдаланады.Бұл тақырыпты 12.2.1 бөлімінен соң жалғастыру логика тұрғысынан дұрыс болып табылады.
Оқыту мақсаттары 12.4.1.1 экономикалық дамудың индикаторларын анықтау
Сабақтың мақсаттарыЭкономикалық дамудың индикаторларын анықтайды.
Жетістік критерийлері

Тілдік мақсаттар

Терминдер



Диалогқа/жазылымға қажеттітіркестер
Оқушылар:
  • Алдымен ескертпелер жазады (тыңдау және жазу дағдылары)
  • Атқарылған және атқарылуы тиіс іс әркеттерді қорытындылайды (сөйлеу дағдысы) Жалпы ішкі өнім, жалпы ұлттық өнім,экономикалық индикаторы, бюджет, адам басына шаққандағы кіріс, кедейлік шегі, технологиялық сәттілік(тер), инвестициялау, инвестиция, зерттеу және даму, қаржыландыруӨмір сапасы индикаторларын... қарастыра келеТағы не жасалуы қажет екенін... ұсынамынЕгер экономикалық дамудың қазіргі деңгейі сақталса ...Егер зерттеу мен дамуға инвестициялау жалғассаТехнологиялық сәттіліктерге шектеу жоқ …Қазақстан ... инвестициялауды жалғастыруы керек…
    Құндылықтарды дарытуАдалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу. Құндылықтарды дарыту жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы жүзеге асады Жаһандық азаматтық- мәдени саясатты әлемдік тәжірибеде талдау тапсырмасында айтылады.
    Пәнаралық байланыстарПәнКезең


    ГППР-2 ші тапсырманы орындау барысында байланыс орнайдыМағынаны тану кезеңі
    ДифференциацияӘр оқушыға, топқа берілген сұрақ арқылы оқушы деңгейі анықталадыДеңгейі жоғары оқушыларға әлеуметтік зерттеулердің нәтижелері ұсынылады. Оқушы деңгейіне қарай сілтемелер ұсынылады.
    АКТ қолдану дағдыларыСұхбат нәтижелерін бейне жазбаларын интерактивті тақтамен көрсетеді. Әлеуметтік желілерде ақпаратты жүктеп, өңдеу және талдау дағдыларын жетілдіреді
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыКөз жаттығуы жасаладыОсы сабақта ноудбук арқылы ғаламтор материалдарымен танысады, қауіпсіздік ережесінің сақталуы үнемі бақылауда ұсталады.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы5 мин.Қызығушылықты ояту: «Экономикалық даму индикаторлары» топтастыру. Оқушы пікірі тыңдалғаннан кейін сабақ тақырыбы, мақсаты мен жетістік критерийлері таныстырылады.1-5 слайд











    6-12 слайд
    Сабақтың ортасы

    5 мин.



    10 мин











    15 мин



    Зерттеу сұрақтарыТ. «Талдау», «Бағалау», «Болжау» топтарына бөлініп, «Экономикалық даму» туралы өз ойларымен бөліседі және үш терезеден тұратын кестені толтырады.(Б) Экономикалық дамудың индикаторларын анықтауға мәтін үлестіріледі. Мәтіннен алынған ақпаратты «Талдау», «Бағалау», «Болжау» форматына саладыЖоба қорғау. Бағалау.



    Сабақтың соңы5 мин

    Рефлексия:Сіздерге ұнаған жағымды әсері:Сіздерге түсініксіз, жағымсыз әсері:Білетін және білуге қызығушылық танытатын ұсыныстар туралы жазыңыздар 14-слайд
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?














































































































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!