Материалдар / Ашық сабақ Экстремизм мен терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізер әсері

Ашық сабақ Экстремизм мен терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізер әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
АӘТД пәнінен 10 сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
399
4 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар (ашық сабақ)

Сабақтың тақырыбы: Экстремизм мен терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізер әсері

Бөлім:

І – бөлім

Педагогтің аты-жөні

Байназаров Айдын Айткалиевич

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Экстремизм мен терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізер әсері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Экстремизм және тероризмнің туындау салдары мен қауіп қатер деңгейін анықтайды



Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Экстремизмнің түрлері және террорлық қауіп-қатердің туындау себептерін; қалыптасқан күрделі жағдайға баға беру және террорлық шабуыл болған жағдайда өзін дұрыс ұстау қабілетін дамыту; белсенді өмір салтына, тәртіпке, өзара көмек көрсету сезімін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Экстремизмнің түрлерін; экстремизм мен терроризмнің сипаттык белгілерін; қазіргі әлемде террорлық қауіп-қатердің өршу себептерін біледі.

Кейбір оқушылар: Терроризм түрлерінің белгілерін ажырата біледі.

Shape1


Тілдік мақсат



Оқушылар: Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің АӘТД бойынша түсінігін көрсетеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Экстремизм , діни экстремиз ,терроризм

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады.

Талқылауға арналған тармақтар: топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды.

Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі -5 минут

Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру

Cыныпты топқа бөлу

«Бірінші,екінші санал»

Алдыңғы оқу

(үй тапсырмасын тексеру)

Тест сұрақтары-10 сұрақ-3 минут

Оқушылар сапқа тұрады,взвод командирі баянат жасайды,сыртқы келбеттері тексеріледі


АӘТД кабинеті


Сабақтың

ортасы

30 минут

Миға шабуыл (бейнеролик) (бейнеролик)-1 мин,44 сек

Миға шабуыл-Экстремизм мен терроризм -21 ғ дерті.mp4

1 тапсырма

Постер қорғау «Экстремизм мен терроризм»-5 минут

(Осыдан кейін экстремизмге ағым ретінде анықтама береді.Терроризмді түсіндіреді. Оқулықты пайдаланып, экстремизмнің әрбір түріне анықтама беру, оларды сипаттаушы белгілерді атап өту қажет.

Терроризм - қорқыту үшін зорлық-зомбылық жасау.

Оның мақсаты - өзі ниеттенген оқиғаның шегіне: қазіргі билік құрылысы мен құрамының өзгеруі, әлдебір аумақтың тәуелсіздікке және т. б. қол жеткізуі.)

(бейнеролик)-1 мин ,10 сек

Экстремизм.mp4

2 тапсырма «Крестиктер мен нөлдіктер»

1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.


3 тапсырма «Сұрақты тап» әдісі

Сұрақты тап

Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған

Қандай сұрақтар қойылды?

(бейнеролик)-6 мин,25 сек

АҚШ-қа қарсы теракт_ Әлем тарихын өзгерткен күн.mp4

4 тапсырма

«Тақырыптық теннис»

3 адамнан топқа бөлініңіздер:

2 ойыншы және судья

Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді

Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

есеп:

Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады

(15 - 0, тең және т.б.)

немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі.


Бейнеролик тамашалайды

Топта постер қорғауды ұйымдастырады.





Тапсырманы орындап ,топпен бірге түсіндіріп береді










Тапсырманы орындап ,топпен бірге түсіндіріп береді



Тапсырманы орындап ,топпен бірге түсіндіріп береді

Қол шапалақ арқылы бағалау







Бал қою арқылы бағалайды












Арнайы кесте арқылы бағалайды









Топ басшысы бағалайды


Плакат,

маркер, постер, түрлі түсті қағаздар, таныстырылым.




презентация














Парақшалар









Парақшалар

Сабақтың

соңы

7 минут

Сабақты қорытындылау

Сабақты қорытындылау

«Жасырын сөздер»

1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның артында тұрып, бірнеше сөздерді жасырады, ал топтағылар ым-ишара арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы адам қандай сөз жасырылғанын табу керек.

Кері байланыс

« Белгілеу» әдісі . Оқушыларға келесі графикалардан тұратын кестені толтыру ұсынылады :

- білемін ;

-білдім ;

-білгім келеді .





Кері байланыс береді

Бір-бірін бағалайды


Презентация




Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу орындары,стендтер








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ