Сабақтың басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру кезеңі -5
минут
Взвод командирі оқушыларды
сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу,
оқушылардың сырт көрінісін тексеру
Cыныпты топқа
бөлу
«Бірінші,екінші
санал»
Алдыңғы оқу
(үй тапсырмасын
тексеру)
Тест сұрақтары-10 сұрақ-3 минут
|
Оқушылар сапқа тұрады,взвод командирі баянат
жасайды,сыртқы келбеттері тексеріледі
|
|
АӘТД кабинеті
|
Сабақтың
ортасы
30 минут
|
Миға шабуыл
(бейнеролик) (бейнеролик)-1 мин,44
сек
Миға
шабуыл-Экстремизм
мен терроризм -21 ғ дерті.mp4
1 тапсырма
Постер қорғау «Экстремизм
мен терроризм»-5 минут
(Осыдан
кейін экстремизмге ағым ретінде анықтама береді.Терроризмді
түсіндіреді. Оқулықты пайдаланып, экстремизмнің әрбір түріне
анықтама беру, оларды сипаттаушы белгілерді атап өту
қажет.
Терроризм
- қорқыту үшін зорлық-зомбылық жасау.
Оның
мақсаты - өзі ниеттенген оқиғаның шегіне: қазіргі билік құрылысы
мен құрамының өзгеруі, әлдебір аумақтың тәуелсіздікке және т. б.
қол жеткізуі.)
(бейнеролик)-1 мин ,10 сек
Экстремизм.mp4
2 тапсырма
«Крестиктер мен нөлдіктер»
1. 1-ші
команда (нөлдіктер) кестеден сан
таңдайды.
2. Мұғалім сол нөмірдегі
сұрақты оқиды.
3. Жауап дұрыс болған
жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик
қояды.
4. Жауап дұрыс болмаған
жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол
квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.
3 тапсырма
«Сұрақты тап» әдісі
Сұрақты
тап
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған
Қандай
сұрақтар қойылды?
(бейнеролик)-6 мин,25
сек
АҚШ-қа
қарсы
теракт_
Әлем
тарихын
өзгерткен
күн.mp4
4 тапсырма
«Тақырыптық теннис»
3 адамнан
топқа бөлініңіздер:
2 ойыншы
және судья
Мен
тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар
сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса
береді
Топтың
үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп
жүргізеді.
есеп:
Теннистік ойындағы есеп-шот
қолданылады
(15 - 0,
тең және т.б.)
немесе әрбір қатысушы сөз таба
алмаған кезде 1
балл
беріледі.
|
Бейнеролик
тамашалайды
Топта постер қорғауды
ұйымдастырады.
Тапсырманы орындап ,топпен бірге түсіндіріп
береді
Тапсырманы орындап ,топпен бірге түсіндіріп
береді
Тапсырманы орындап ,топпен
бірге түсіндіріп береді
|
Қол
шапалақ арқылы бағалау
Бал қою
арқылы бағалайды
Арнайы
кесте арқылы бағалайды
Топ басшысы
бағалайды
|
Плакат,
маркер, постер, түрлі түсті
қағаздар, таныстырылым.
презентация
Парақшалар
Парақшалар
|
Сабақтың
соңы
7 минут
|
Сабақты
қорытындылау
Сабақты қорытындылау
«Жасырын сөздер»
1 адам
ортаға шығады, жүргізуші оның артында тұрып, бірнеше сөздерді
жасырады, ал топтағылар ым-ишара арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы
адам қандай сөз жасырылғанын табу керек.
Кері
байланыс
«
Белгілеу» әдісі . Оқушыларға келесі графикалардан тұратын кестені
толтыру ұсынылады :
- білемін
;
-білдім
;
-білгім
келеді .
|
Кері байланыс
береді
|
Бір-бірін
бағалайды
|
Презентация
Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу
орындары,стендтер
|