Қысқамерзімді жоспар
№3-сабақ.
|
Бөлім: |
11. Жастықтың оты қайдасың? |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ел ертеңі – білімді жастар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну. 7.2.2.1 талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсына алады; талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Өткен білімді еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Мағынаны ашу. 26 мин.
Жаңа білім
|
Сөздік жұмысы
№1-тапсырма Жеке жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар береді.
2-тапсырма Жеке жұмыс Оқушыларды сауаттылыққа баулиды.
3-тапсырма. Топтық жұмыс
Мұғалім бағыт- бағдар беріп, қосымша сұрақтар қою арқылы алған білімдерін тереңдетеді. |
Айтылым Жазылым Еңсесін көтеру-высоко держать голову Рухани жетілу-духовная зрелость Ғибрат-наставление Сауатты-грамотный Арман-мечта Сабырлы-спокнойный Айтылым Сөйлемдерді аяқтайды. Тақырып бойынша өз ой,пікірлерін айтып, сыныптасымен бөліседі. «Сәйкестендіру кестесі» тәсілін қолданады. Жазылым Суреттер бойынша берілген сөздерден сөз тіркестерін құрайды. Осы сөз тіркестерін пайдаланып, шағын мәтін құрайды. Тыңдалым Оқылым. 1-топ: «Блум таксономиясын» пайдаланып, мәтін мазмұнын ұғады. «Күш- білімде, білім- кітапта» тақрыбы бойынша постер қорғайды. 2-топ: Мәтін бойынша салыстыру жасайды. Кітап пен білімді салыстырады, ұқсастықтарын түсіндіріп, пікірін білдіреді. 3-топ: «Дөңгелек үстелді» қолданып, мәтінді игереді. «Кітаптың берері мол» тақырыбында фотоколлаж жасайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Сөйлемдерді анықтайды «Бағалау ағашы» тәсілі
Дескриптор 3 балл -Кестемен жұмыс жасайды «Бес саусақ» тәсілі Дескриптор 5 балл -топтық тапсырмаларды орындайды -ақпарат іздейді -ойын айтады -пікірімен бөліседі -талдау жасайды
«Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасалып, қалыптастырушы бағалау жүреді. |
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
4-тапсырма Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс |
Айтылым Диалог. Досы екеуі ғаламтордан оқыған соңғы жаңалықтар туралы пікірлеседі. Қосымша «Сұрақтар кестесін» пайдаланып, тақырып бойынша сұрақ алмасады. Ой бөліседі. Жазылым «Акроним» тәсілі арқлы үш қатарға үш сөз беріледі. Білімді, жастар, кітап. Б-білікті і-ілім л-лайық і-ізгілік м-мейірімді |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Сұхбаттасады -Ерекшелігін айтады
«Жарайсың жақсы, қанағат» |
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Тапсырма. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Ойтаразы |
Айтылым Мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің қоған «Зымыран сұрақтарына» жауап береді. сұрақатра «иә», «жоқ» деген жауапты қажет ететін болуы керек.
Жазылым «3-2-1» тәсілі арқылы қорытындылайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Сәйкестендіреді -Сөйлем құрайды «Бағдаршам» тәсілі |
Кесте
Сызба
Интербелсенді тақта |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
Үй тапсырмасы |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны....
5-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
||


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Ел ертеңі – білімді жастар 7 сынып
Ашық сабақ Ел ертеңі – білімді жастар 7 сынып
Қысқамерзімді жоспар
№3-сабақ.
|
Бөлім: |
11. Жастықтың оты қайдасың? |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ел ертеңі – білімді жастар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну. 7.2.2.1 талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсына алады; талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Өткен білімді еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Мағынаны ашу. 26 мин.
Жаңа білім
|
Сөздік жұмысы
№1-тапсырма Жеке жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар береді.
2-тапсырма Жеке жұмыс Оқушыларды сауаттылыққа баулиды.
3-тапсырма. Топтық жұмыс
Мұғалім бағыт- бағдар беріп, қосымша сұрақтар қою арқылы алған білімдерін тереңдетеді. |
Айтылым Жазылым Еңсесін көтеру-высоко держать голову Рухани жетілу-духовная зрелость Ғибрат-наставление Сауатты-грамотный Арман-мечта Сабырлы-спокнойный Айтылым Сөйлемдерді аяқтайды. Тақырып бойынша өз ой,пікірлерін айтып, сыныптасымен бөліседі. «Сәйкестендіру кестесі» тәсілін қолданады. Жазылым Суреттер бойынша берілген сөздерден сөз тіркестерін құрайды. Осы сөз тіркестерін пайдаланып, шағын мәтін құрайды. Тыңдалым Оқылым. 1-топ: «Блум таксономиясын» пайдаланып, мәтін мазмұнын ұғады. «Күш- білімде, білім- кітапта» тақрыбы бойынша постер қорғайды. 2-топ: Мәтін бойынша салыстыру жасайды. Кітап пен білімді салыстырады, ұқсастықтарын түсіндіріп, пікірін білдіреді. 3-топ: «Дөңгелек үстелді» қолданып, мәтінді игереді. «Кітаптың берері мол» тақырыбында фотоколлаж жасайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Сөйлемдерді анықтайды «Бағалау ағашы» тәсілі
Дескриптор 3 балл -Кестемен жұмыс жасайды «Бес саусақ» тәсілі Дескриптор 5 балл -топтық тапсырмаларды орындайды -ақпарат іздейді -ойын айтады -пікірімен бөліседі -талдау жасайды
«Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасалып, қалыптастырушы бағалау жүреді. |
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
4-тапсырма Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс |
Айтылым Диалог. Досы екеуі ғаламтордан оқыған соңғы жаңалықтар туралы пікірлеседі. Қосымша «Сұрақтар кестесін» пайдаланып, тақырып бойынша сұрақ алмасады. Ой бөліседі. Жазылым «Акроним» тәсілі арқлы үш қатарға үш сөз беріледі. Білімді, жастар, кітап. Б-білікті і-ілім л-лайық і-ізгілік м-мейірімді |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Сұхбаттасады -Ерекшелігін айтады
«Жарайсың жақсы, қанағат» |
5-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Тапсырма. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Ойтаразы |
Айтылым Мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің қоған «Зымыран сұрақтарына» жауап береді. сұрақатра «иә», «жоқ» деген жауапты қажет ететін болуы керек.
Жазылым «3-2-1» тәсілі арқылы қорытындылайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Сәйкестендіреді -Сөйлем құрайды «Бағдаршам» тәсілі |
Кесте
Сызба
Интербелсенді тақта |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
Үй тапсырмасы |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны....
5-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
||


шағым қалдыра аласыз

















