Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
6.Т5. Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтау.
6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай
отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер
жасау.
6. ТБ.1. Мәтіндерден деректі
және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша,
ауызша жұмыстарды қолдану.
|
Басы
2 мин
5 мин
Ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
Cоңы
3
мин
|
Психологиялық ахуал
туғызу.
Топқа бөлу: Тақырыпқа
байланысты үш тілде сөз қиындыларын таратып, оқушыларды үш топқа
бөлемін. Бәрі бір шеңберге тұрады, сұрақтар арқылы біздің
сабағымыздың тақырыбын болжайды.Бұл сурет нені сипаттайды ?
Неліктен бұл сөздерді айтып жатырмыз?
Тақырыбымыз «Ел жүрегі –
Астана» болғандықтан 3 топ
бір-бірімізге жүректен шыққан жылы лебізімізді
білдірейік.
1-тапсырма: «ТҚО»
әдісі
Оқушыларға Астана қаласы
туралы бейнефильм көрсетіледі, тірек сөздер арқылы жетекші
сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен
бөліседі(ТЖ)
Бейнефильмнен не
түсіндіңдер?
Бейнефильм мақтаныш сезімін
тудырады ма?
Бейнефильмнен қандай әсер
алдың?
Кері байланыс: (ҚБ)«Ойлан -
топтас - бөліс» әдісі
2 –
тапсырма:«Семантикалық карта»
әдісі.
Топтар оқулықтағы мәтінді
оқиды, мәтіннен деректі дерексіз сөздерді, көптік мәнді есімдерді
теріп кестеге толтырады. Cөз тіркестер, жай сөйлем
құрастырады.
Сөз
|
Зат
есім
Деректі+
|
Зат
есім
Дерексіз-
|
Көптік
(-лар,-лер,
-дар,-дер,-тар,-тер
|
БО:
Мәтінді
оқиды, деректі және дерексіз сөздерді , көптік мәнді есімдіктерді
ажыратып, жазады.
ОК:
Кейбір сөз тіркестерімен
сөйлем құрай алады.
КО:
Барлық
сөзтіркестермен сөйлем құрайды.
Кері байланыс:
(ҚБ)«Бас
бармақ» әдісі
бойынша
3- тапсырма: «Ыстық
орындық» әдісі. Бір оқушы ортадағы
орындыққа отырады, қалғаны кезек-кезек сұрақтар
қояды.
-Мәтін бойынша басты тірек
сөздерді ата?
- Мәтін жайлы не білдіңіз?
түсіндір.
-Сурет бойынша Астана
қаласын сипатта?
ҚБ: «Пікір алмасу»
(бірін-бірі бағалау)
4-
тапсырма:«Постер»әдісі арқылы тақырыптың
мазмұны бойынша ойларын жинақтайды, постер, сызба- кестеге түсіріп,
әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
I топ –
постер;
II топ –
сызба-кесте;
III топ
–кластер.
Кері байланыс:
(ҚБ)«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Тірек сөздер арқылы мәтіннің
мазмұнын түсінеді, тақырыбын ашады. Мәтінге қатысты атауларды
табады.Мәтін ішінен деректі және дерексіз зат, көптік мәнді
есімдерді тауып жазады.
Жетекші сұрақтарды пайдаланып,
диалогке түседі. Негізгі ойды анықтап, деректі және дерексіз
зат, көптік мәнді есімдерді тауып
жазады.
-Дәйексөздерді пайдаланып, өз
ойларын айтады. Қосымша ақпараттар арқылы өз ойын постерге түсіріп,
қорытынды жасайды.
|
-мәтінді
оқиды,
-тірек сөздерді табады,
тақырыбын ашады, мазмұнын түсінеді,
-зат есімнің деректі және
дерексіз түрлерін ажыратады
- көптік мәнді есімдерді
біледі
-жетекші сұрақтарға жауап
береді;
-негізгі ойды
анықтайды,
- деректі және дерексіз
зат, көптік мәнді есімдерді
табады.
- кейбір сөз тіркестерімен
сөйлем құрастырады.
Дәйексөздерді пайдаланады, өз
ойларын айтады, постер, сызба-кестеге түсіріп, қорытынды
жасайды.
|
Рефлексия.
-
Аяқталмаған
4 сөйлем
-
Бүгін мен
.............................
білдім.
-
* ...........................
қызықты болды.
-
*
...................................қиын
болды.
-
*
..............................екенін
түсіндім.
|
Үш тілде сөздер жазылған қағаз
қиындылары
https://images.aif.ru/007/517/570fa1fae2e6b249a8191cd19b748060.jpg
Интерактивті тақта-«Астана
қаласы» бейнефильм
Оқулық
60
-бет,
2-тапсырма
Постер,
сызба-кестелер.
Бағалау
парағы
|