Ашық сабақ "Ел жүрегі-Астана -" 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ел жүрегі-Астана -" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пәні:Қазақ тілі мен әдебиеті

Тақырыбы:Ел жүрегі – Астана




Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау.

6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

6. ТБ.1. Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыбын ашады. Мәтінге қатысты атауларды табады.Мәтін ішінен деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді тауып жазады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Жетекші сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, диалогке түседі.деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдермен жасалған кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бейнефильм желісі бойынша дәйексөздер келтіріп, өз ойларымен бөліседі.

Қосымша ақпаратты пайдаланып,постер, сызба-кестелер бойынша қорытынды жасайды. Барлық сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады.

Тілдікмақсат

Оқушыларорындайалады:тірексөздердітүсінеді, жетекшісұрақтарғажауапбереді, сұрақтарқұрастырыпдиалогкетүседі; қысқашасөйлемдерқұрастырады; мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата біледі.

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: әлемге әйгілі, қазақ елі, Есілдің жағасында, ғылым мен білімнің ордасы,көзің тоймайды, тұрғызылған тұғырлар, тәуелсіздік.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:еліміздің бас қаласы, Есілдің жағасы, қаланың ерекшелігі, менің әсерім.

Талқылауғаарналғансұрақтар:

- Еліміздің бас қала қандай қала?

- Астана туралы қандай қызықты ақпарат білесіңдер?

-Астана қаласы басқа қалалардан несімен ерекшеленеді?

- Сендер Астана қаласында болдыңдар ма? Өз әсерлеріңізбен бөлісіңдер!

Ишара:бас изеу, қол қимылы арқылы өз ойын жеткізеді.

Алдыңғы оқу:

Астана туралы мәлімет біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


2 мин















5 мин













Ортасы


10 мин




























10 мин












10 мин













































Cоңы

3 мин

Психологиялық ахуал туғызу.

Топқа бөлу: Тақырыпқа байланысты үш тілде сөз қиындыларын таратып, оқушыларды үш топқа бөлемін. Бәрі бір шеңберге тұрады, сұрақтар арқылы біздің сабағымыздың тақырыбын болжайды.Бұл сурет нені сипаттайды ? Неліктен бұл сөздерді айтып жатырмыз? Тақырыбымыз «Ел жүрегі – Астана» болғандықтан 3 топ бір-бірімізге жүректен шыққан жылы лебізімізді білдірейік.


1-тапсырма: «ТҚО» әдісі

Оқушыларға Астана қаласы туралы бейнефильм көрсетіледі, тірек сөздер арқылы жетекші сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі(ТЖ)

Бейнефильмнен не түсіндіңдер?

Бейнефильм мақтаныш сезімін тудырады ма?

Бейнефильмнен қандай әсер алдың?

Кері байланыс: (ҚБ)«Ойлан - топтас - бөліс» әдісі

2 – тапсырма:«Семантикалық карта» әдісі.

Топтар оқулықтағы мәтінді оқиды, мәтіннен деректі дерексіз сөздерді, көптік мәнді есімдерді теріп кестеге толтырады. Cөз тіркестер, жай сөйлем құрастырады.

Сөз

Зат есім

Деректі+

Зат есім

Дерексіз-

Көптік

(-лар,-лер, -дар,-дер,-тар,-тер

БО: Мәтінді оқиды, деректі және дерексіз сөздерді , көптік мәнді есімдіктерді ажыратып, жазады.

ОК: Кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады.

КО: Барлық сөзтіркестермен сөйлем құрайды.

Кері байланыс: (ҚБ)«Бас бармақ» әдісі бойынша


3- тапсырма: «Ыстық орындық» әдісі. Бір оқушы ортадағы орындыққа отырады, қалғаны кезек-кезек сұрақтар қояды.

-Мәтін бойынша басты тірек сөздерді ата?

- Мәтін жайлы не білдіңіз? түсіндір.

-Сурет бойынша Астана қаласын сипатта?

ҚБ: «Пікір алмасу» (бірін-бірі бағалау)

4- тапсырма:«Постер»әдісі арқылы тақырыптың мазмұны бойынша ойларын жинақтайды, постер, сызба- кестеге түсіріп, әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

I топ – постер;

II топ – сызба-кесте;

III топ –кластер.

Кері байланыс: (ҚБ)«Екі жұлдыз, бір тілек»


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыбын ашады. Мәтінге қатысты атауларды табады.Мәтін ішінен деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді тауып жазады.

Жетекші сұрақтарды пайдаланып, диалогке түседі. Негізгі ойды анықтап, деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді тауып жазады.

-Дәйексөздерді пайдаланып, өз ойларын айтады. Қосымша ақпараттар арқылы өз ойын постерге түсіріп, қорытынды жасайды.

-мәтінді оқиды,

-тірек сөздерді табады, тақырыбын ашады, мазмұнын түсінеді,

-зат есімнің деректі және дерексіз түрлерін ажыратады

- көптік мәнді есімдерді біледі

-жетекші сұрақтарға жауап береді;

-негізгі ойды анықтайды,

- деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді табады.

- кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрастырады.

Дәйексөздерді пайдаланады, өз ойларын айтады, постер, сызба-кестеге түсіріп, қорытынды жасайды.

Рефлексия.

  • Аяқталмаған 4 сөйлем

  • Бүгін мен ............................. білдім.

  • * ........................... қызықты болды.

  • * ...................................қиын болды.

  • * ..............................екенін түсіндім.

Үш тілде сөздер жазылған қағаз қиындылары

https://images.aif.ru/007/517/570fa1fae2e6b249a8191cd19b748060.jpg














Интерактивті тақта-«Астана қаласы» бейнефильм










Оқулық

60 -бет,

2-тапсырма

































Постер, сызба-кестелер.













































Бағалау парағы

Қосымша ақпарат жаттығу

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).


БО:

ОК:.

КО:






Рефлексия




Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
3004
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі