|
Пәні:Қазақ тілі мен әдебиеті
Тақырыбы:Ел жүрегі –
Астана |
Мектеп: |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау. 6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау. 6. ТБ.1. Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану. |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыбын ашады. Мәтінге қатысты атауларды табады.Мәтін ішінен деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді тауып жазады. |
|||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жетекші сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, диалогке түседі.деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдермен жасалған кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады. |
||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Бейнефильм желісі бойынша дәйексөздер келтіріп, өз ойларымен бөліседі. Қосымша ақпаратты пайдаланып,постер, сызба-кестелер бойынша қорытынды жасайды. Барлық сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады. |
||||||||||||||||
|
Тілдікмақсат |
Оқушыларорындайалады:тірексөздердітүсінеді, жетекшісұрақтарғажауапбереді, сұрақтарқұрастырыпдиалогкетүседі; қысқашасөйлемдерқұрастырады; мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата біледі. |
|||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: әлемге әйгілі, қазақ елі, Есілдің жағасында, ғылым мен білімнің ордасы,көзің тоймайды, тұрғызылған тұғырлар, тәуелсіздік. |
||||||||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:еліміздің бас қаласы, Есілдің жағасы, қаланың ерекшелігі, менің әсерім. |
||||||||||||||||
|
Талқылауғаарналғансұрақтар: |
||||||||||||||||
|
- Еліміздің бас қала қандай қала? - Астана туралы қандай қызықты ақпарат білесіңдер? -Астана қаласы басқа қалалардан несімен ерекшеленеді? - Сендер Астана қаласында болдыңдар ма? Өз әсерлеріңізбен бөлісіңдер! |
||||||||||||||||
|
Ишара:бас изеу, қол қимылы арқылы өз ойын жеткізеді. |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Астана туралы мәлімет біледі. |
|||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Басы 2 мин 5 мин Ортасы 10 мин 10 мин 10 мин Cоңы 3 мин |
Психологиялық ахуал туғызу. Топқа бөлу: Тақырыпқа байланысты үш тілде сөз қиындыларын таратып, оқушыларды үш топқа бөлемін. Бәрі бір шеңберге тұрады, сұрақтар арқылы біздің сабағымыздың тақырыбын болжайды.Бұл сурет нені сипаттайды ? Неліктен бұл сөздерді айтып жатырмыз? Тақырыбымыз «Ел жүрегі – Астана» болғандықтан 3 топ бір-бірімізге жүректен шыққан жылы лебізімізді білдірейік.
1-тапсырма: «ТҚО» әдісі Оқушыларға Астана қаласы туралы бейнефильм көрсетіледі, тірек сөздер арқылы жетекші сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі(ТЖ) Бейнефильмнен не түсіндіңдер? Бейнефильм мақтаныш сезімін тудырады ма? Бейнефильмнен қандай әсер алдың? Кері байланыс: (ҚБ)«Ойлан - топтас - бөліс» әдісі 2 – тапсырма:«Семантикалық карта» әдісі. Топтар оқулықтағы мәтінді оқиды, мәтіннен деректі дерексіз сөздерді, көптік мәнді есімдерді теріп кестеге толтырады. Cөз тіркестер, жай сөйлем құрастырады.
БО: Мәтінді оқиды, деректі және дерексіз сөздерді , көптік мәнді есімдіктерді ажыратып, жазады. ОК: Кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады. КО: Барлық сөзтіркестермен сөйлем құрайды. Кері байланыс: (ҚБ)«Бас бармақ» әдісі бойынша
3- тапсырма: «Ыстық орындық» әдісі. Бір оқушы ортадағы орындыққа отырады, қалғаны кезек-кезек сұрақтар қояды. -Мәтін бойынша басты тірек сөздерді ата? - Мәтін жайлы не білдіңіз? түсіндір. -Сурет бойынша Астана қаласын сипатта? ҚБ: «Пікір алмасу» (бірін-бірі бағалау) 4- тапсырма:«Постер»әдісі арқылы тақырыптың мазмұны бойынша ойларын жинақтайды, постер, сызба- кестеге түсіріп, әр топ өз жұмыстарын қорғайды. I топ – постер; II топ – сызба-кесте; III топ –кластер. Кері байланыс: (ҚБ)«Екі жұлдыз, бір тілек»
Рефлексия.
|
Үш тілде сөздер жазылған қағаз қиындылары
Интерактивті тақта-«Астана қаласы» бейнефильм
Оқулық 60 -бет, 2-тапсырма
Постер, сызба-кестелер.
Бағалау парағы |
||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат жаттығу |
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||||
|
БО: ОК:. КО: |
|
|
||||||||||||||
|
Рефлексия |
|
|||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін 1: 2: |
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ел жүрегі-Астана -" 6-сынып
Ашық сабақ "Ел жүрегі-Астана -" 6-сынып
|
Пәні:Қазақ тілі мен әдебиеті
Тақырыбы:Ел жүрегі –
Астана |
Мектеп: |
|||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау. 6.Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау. 6. ТБ.1. Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану. |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер арқылы мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыбын ашады. Мәтінге қатысты атауларды табады.Мәтін ішінен деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді тауып жазады. |
|||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жетекші сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, диалогке түседі.деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдермен жасалған кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады. |
||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Бейнефильм желісі бойынша дәйексөздер келтіріп, өз ойларымен бөліседі. Қосымша ақпаратты пайдаланып,постер, сызба-кестелер бойынша қорытынды жасайды. Барлық сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады. |
||||||||||||||||
|
Тілдікмақсат |
Оқушыларорындайалады:тірексөздердітүсінеді, жетекшісұрақтарғажауапбереді, сұрақтарқұрастырыпдиалогкетүседі; қысқашасөйлемдерқұрастырады; мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік, мәнді есімдерді ажырата біледі. |
|||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: әлемге әйгілі, қазақ елі, Есілдің жағасында, ғылым мен білімнің ордасы,көзің тоймайды, тұрғызылған тұғырлар, тәуелсіздік. |
||||||||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:еліміздің бас қаласы, Есілдің жағасы, қаланың ерекшелігі, менің әсерім. |
||||||||||||||||
|
Талқылауғаарналғансұрақтар: |
||||||||||||||||
|
- Еліміздің бас қала қандай қала? - Астана туралы қандай қызықты ақпарат білесіңдер? -Астана қаласы басқа қалалардан несімен ерекшеленеді? - Сендер Астана қаласында болдыңдар ма? Өз әсерлеріңізбен бөлісіңдер! |
||||||||||||||||
|
Ишара:бас изеу, қол қимылы арқылы өз ойын жеткізеді. |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Астана туралы мәлімет біледі. |
|||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Басы 2 мин 5 мин Ортасы 10 мин 10 мин 10 мин Cоңы 3 мин |
Психологиялық ахуал туғызу. Топқа бөлу: Тақырыпқа байланысты үш тілде сөз қиындыларын таратып, оқушыларды үш топқа бөлемін. Бәрі бір шеңберге тұрады, сұрақтар арқылы біздің сабағымыздың тақырыбын болжайды.Бұл сурет нені сипаттайды ? Неліктен бұл сөздерді айтып жатырмыз? Тақырыбымыз «Ел жүрегі – Астана» болғандықтан 3 топ бір-бірімізге жүректен шыққан жылы лебізімізді білдірейік.
1-тапсырма: «ТҚО» әдісі Оқушыларға Астана қаласы туралы бейнефильм көрсетіледі, тірек сөздер арқылы жетекші сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі(ТЖ) Бейнефильмнен не түсіндіңдер? Бейнефильм мақтаныш сезімін тудырады ма? Бейнефильмнен қандай әсер алдың? Кері байланыс: (ҚБ)«Ойлан - топтас - бөліс» әдісі 2 – тапсырма:«Семантикалық карта» әдісі. Топтар оқулықтағы мәтінді оқиды, мәтіннен деректі дерексіз сөздерді, көптік мәнді есімдерді теріп кестеге толтырады. Cөз тіркестер, жай сөйлем құрастырады.
БО: Мәтінді оқиды, деректі және дерексіз сөздерді , көптік мәнді есімдіктерді ажыратып, жазады. ОК: Кейбір сөз тіркестерімен сөйлем құрай алады. КО: Барлық сөзтіркестермен сөйлем құрайды. Кері байланыс: (ҚБ)«Бас бармақ» әдісі бойынша
3- тапсырма: «Ыстық орындық» әдісі. Бір оқушы ортадағы орындыққа отырады, қалғаны кезек-кезек сұрақтар қояды. -Мәтін бойынша басты тірек сөздерді ата? - Мәтін жайлы не білдіңіз? түсіндір. -Сурет бойынша Астана қаласын сипатта? ҚБ: «Пікір алмасу» (бірін-бірі бағалау) 4- тапсырма:«Постер»әдісі арқылы тақырыптың мазмұны бойынша ойларын жинақтайды, постер, сызба- кестеге түсіріп, әр топ өз жұмыстарын қорғайды. I топ – постер; II топ – сызба-кесте; III топ –кластер. Кері байланыс: (ҚБ)«Екі жұлдыз, бір тілек»
Рефлексия.
|
Үш тілде сөздер жазылған қағаз қиындылары
Интерактивті тақта-«Астана қаласы» бейнефильм
Оқулық 60 -бет, 2-тапсырма
Постер, сызба-кестелер.
Бағалау парағы |
||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат жаттығу |
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||||
|
БО: ОК:. КО: |
|
|
||||||||||||||
|
Рефлексия |
|
|||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін 1: 2: |
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















