Маңғыстау облыстық техникалық
және кәсіптік білім берудің
оқу-әдістемелік
кабинеті
ЖШС
Маңғыстау техникалық колледжі
«КЕЛІСЕМІН»
«БЕКІТЕМІН»
МО ТжКББ ОӘК директоры
м.а Колледж директоры м.а
__________ К.К.
Джантекеева _________Б.Б.
Аманиязов
_____ _____2017ж _____
_____2017ж
Шеберлік
сабақ
Тақырыбы:
«Электр тогына түскен
адамға
дәрігерге дейінгі алғашқы
көмек»
Пәні: Еңбекті қорғау және
өндірістік экология
Дайындаған: А.
Адайбаева
Актау-2018
жыл
Сабақ
жоспары
Мамандық/біліктілік
атауы:
|
1203000 «Пісіру ісі»
техник-технолог
|
Сабақ
номері (пар)
|
2
|
Пән
атауы:
|
Еңбекті қорғау және
өндірістік экология
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Электр тогына түскен адамға дәрігерге
дейінгі алғашқы көмек
|
Күні:
|
«21» 02
2017ж.
|
Ұзақтығы:
|
2
сағат
(90 мин)
|
Өтілетін
орны:
|
Маңғыстау техникалық
колледжі
|
Топ:
|
СП-07-14
|
Сабақ
мақсаты (пар):
|
Студенттерге электр тогына
түскен адамға дәрігерге дейінгі алғашқы көмек
көрсету туралы толық мағлұмат
бере отырып, осы тақырып бойынша пайдаланылатын жаңа термин
сөздерге ағылшын тілінде түсінік
беру.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
.Жаңа сабақтың сөздігі: first help –алғашқы көмек- первая
помощь,electro-installation
–электротехникалық материалдар-электротехнические
материалы,
case of
accident- қайғылы
оқиға-несчастный случай
|
Пән бойынша
күтілетін нәтижелер:
|
Студенттер
біледі:.
Электр тогына түскен
адамға дәрігерге дейінгі алғашқы көмек
көрсету
Студенттер түсінеді: Электр тогына зақымданған кездегі алғашқы
әрекеттерді
Студенттер істей
алады: Алғашқы көмек көрсете
алады
|
Тіл бойынша
күтілетін нәтижелер:
|
Студенттер
біледі: Электр тогы мен алғашқы
көмек туралы негізгі сөздердің ағылшын тілінде
аудармасын.
Студенттер түсінеді: Тақырыпқа
байланыстысөздерді ағылшын тілінде
қолдануды.
Студенттер істей
алады: Жаңа сөздерді тақырып
бойынша пайдалана алады. Студенттер өз бетімен жұмыс жасау
барысында қолданады.
|
Сабақ
түрі:
|
Жаңа білімді
меңгеру
|
Қажетті құрал
жабдықтар:
|
Компьютер, проектор,
плакат, бағдаршам,
|
Қосымша дереккөздер (әдебиеттер):
|
Интернет
|
САБАҚ
БАРЫСЫ
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мақсаты
|
Процесс
|
Ресурстар
|
Іс-әрекет
|
Уақыты
|
1
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Студенттермен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
-
Сабақтың тақырыбын тақтадағы суреттің көмегімен
анықтау.
-
Оқытушы сабақ тақырыбы,
мақсаты мен күтілетін нәтижесін
айтады.
|
Сабақ
жоспары
|
Оқытушы
-студент
|
5
мин
|
2
|
Қызығушылықтарын
ояту (мотивация)
|
Activity 1. Brainstorm.
|
Бағдаршам, түрлі-түсті
стикерлер
|
Оқытушы –
студент
|
10
мин
|
3
|
Жаңа сөздермен
таныстыру
|
Activity 2.
Ойлан-тап
Оқытушы сабаққа қажетті терминдерді
енгізеді:
: first help –алғашқы көмек,electro-installation
–электротехникалық материалдар,
case of accident- қайғылы
оқиға
Жаңа сөздер мен сол сөздердің суреттерін
сәйкестендіреді.
Студенттер жаңа
сөздерді пайдалана отырып сөзжұмбақты ағылшын тілінде
шешеді.
|
Сөзжұмбақ, маркер, плакат А3, жаңа сөздер салынған
карточкалар.
|
Оқытушы-студент
|
20мин
|
4
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
|
●
Мәтінмен жұмыс
Студенттерге тақырып бойынша мәтін беріледі. Студенттер
мәтіннен жаңа танысқан сөздерді тауып, оларға анықтама
береді.
●
Студенттер тақтадағы мәтінге түсіп қалған сөздерді дұрыс
орналастырулары керек.
●Топтар өзара жаңа сөздердің
аудармаларын
айтулары
керек.
|
Ағылшын тіліндегі
текст, стикерлер.
|
Оқытушы-студент
|
20
мин
|
●Студенттер әуе шарларына бірнеше берілген сөздердің ішінен
бүгінгі өткен сөздерді тауып, жапсырулары
керек.
●Топтар арасында«Кім
жылдам?» ойыны ойнатылады.
|
Әуе шарлары,
стикерлер.
|
Студент-студент
|
15
мин
|
5
|
Бекіту
(Жаңа тақырып бойынша
сұрақтарға жауап беру).
|
Топтар әуенге билей
жүріп, әуен тоқтаған кезде жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Жаңа сөздер жазылған
стикерлер
|
Студент-студент
|
10
мин
|
6
|
Рефлексия
|
Сауалнама
жүргізу
|
Көңіл –күйді білдіретін үлестірмелі
материалдар.
|
Студент-студент
|
5
мин
|
7
|
Бағалау
|
Суммативті және
формативті бағалау
|
Бағалау
парақшасы
|
|
5
мин
|