Саралау
– Сізқандайтəсілмен
Көбірекқолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
|
Бағалау
– Сіз
оқушылардың
материалдыигеру
деңгейінқалайтексеруді
жоспарлапотырсыз?
|
Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
|
Сабақт барысы кезінде жұптық,
топтық, жеке жұмыстар жүргізілді.
«Бағдаршам» әдісі, «Түрткі
сұрақтар» әдісі, «Терминдер кестесі» әдісі, «Кадр» әдісі, «Фрайер»
моделі, «Білімді қолданайық», «Таңда да таста» әдістері қолданылды.
Осы әдістердің ішінде қабілеті жоғары оқушыларға постер қорғау
кезінде қосымша материалды пайдалану, жеке жұмыста компьютерді
орындаған практикалық жұмыста ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмалар
берілді.
|
Сабақ барысында бағалау «СМС»
әдісі, ауызша мадақтау, «Комментарий» әдісі арқылы және дескриптор
бойынша тапсырмалар тексерілді.
Дағдылар: Білу және
түсіну, орындай алу.
|
Топтық жұмыс барысында
бірін-бірі тыңдау, өзара құрмет көрсету туралы ескертіліп
отырады.
«Таңда да таста» әдісінде
оқушылар сергіп қалады.
|