2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ: Электронды кестеде деректер базасын құру. 9 сынып

Ашық сабақ: Электронды кестеде деректер базасын құру. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Электронды кестеде деректер базасын құру. 9 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



«

Тақырып: Деректер базасы электрондық кестеде

Мектеп:

Күні

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып:9

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандарсаны

Оқумақсаттары

9.2.2.2 – электронды кестеде деректер базасын құру.

Сабақмақсаттары

Барлықоқушыларүшін:

Электрондыкесте, деректербазасындагынегізгі ұғымдардытүсінеді.

Көптегеноқушыларүшін:

Деректербазасықұрылымыныңқажеттілігінтүсіндіреді

Кейбіроқушыларүшін:

Электрондыкестенідеректербазасыретіндеқолданады.


Бағалаукритерийі

  • Электрондыкесте, дерекқорұғымынанықтайды.

  • деректербазасықұрылымыныңқажеттілігінтүсінеді.

  • Электрондыкестенідеректербазасыретіндеқолдана алады.

Құндылықтарғабаулу

«Мәңгілікел» идеясыныңқұндылықтарынжүзегеасыру. Топтабірлесіпжұмысжасау, бір-бірлерініңпікірлерінтыңдау, сыйлау.

Тілдікмақсаттар

Пәндіклексикажәнетерминология:

қазақ

орыс

ағылшын

Баған

столбец

column

Ұяшық

ячейка

cell

Қатар

ряд

row

Адрес

адрес

address

Деректер базасы

база данных

data base

Электронды кесте

электронная таблица

spreadsheet

Атрибут

атрибут

attribute

Жазба

запись

record

Өріс

поле

margin

Форма

форма

form

Тізім

список

List

Ауқым

диапазон

range


Диалог/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалартоптамасы

  • Форма дегеніміз не үшін қажет?

  • Ауқым қандай жағдайда керек?

  • Тізім жазу міндеттіме?

Пәнаралықбайланыс

Ағылшын –терминдердің оқулыу

орыстілін – компьютер тілінде кездеседі

Алдыңғы білім

Деректер базасы

Жоспар

Сабақ құрылымы

Жоспарланғаніс-әрекет

Қосымшаресурстар

Сабақтың басы

2 мин







5 мин








Психологиялық ахуал.

«Мен саған тілеймін...!!!.» .

«Я тебе желаю...!!!»

«I wish you...!!!»

Оқушылар қолдарына гүлдер таратылады, сол гүлдерді бір біріне үш тілде(әр оқушы өзі қалаған бір тілде) тілек айту арқылы береді.

ә) «Құпия конверт» әдісі арқылы (конверттен топтың атын алады)

1 –топ: «Өріс»

2-топ: «Жазба»


Үй тапсырмасы. «Бағдаршам» әдісі (ЖЖ)

Топ атауларына сәйкес үш тілде терминдер беріледі. Сол терминдерді бағдаршам түстеріне сәйкес орналастырады.

Таныс терминдердің анықтамаларын немесе мысалдар келтіру арқылы үй тапсырмасы сұралады

Жасыл –бұрыннан таныс

Сары – таныс, нақты білмеймін

Қызыл –мүлде таныс емес

қазақ

орыс

ағылшын

Баған

столбцы

columns

Ұяшық

ячейка

cell

Қатар

строка

line

Адрес

адрес

address

Деректер базасы

база данных

datebase

Электронды кесте

электронная таблица

spreadsheet

Атрибут

атрибут

attribute

Жазба

запись

record

Өріс

поле

field

Форма

форма

form

Тізім

список

List

Ауқым

диапазон

range


Үй тапсырмасын бекіту:

https://learningapps.org/22855631 тест тапсырмаларын орындау




гүлдер





топ аттары жазылған

тақта













Кеспе қағаздар









Сабақтың ортасы

5 мин








1 мин


2 мин


«Түрткі сұрақтар» әдісі

Таныс емес, нақты білмеймін деген терминдер бойынша жаңа сабаққа кіріспе жасау. Терминдерді тақтаға жапсыру Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау, дәптерлеріне жаздыру.

қазақ

орыс

ағылшын

тізім

список

list

Форма

форма

form

Ауқым

диапазон

range


«Терминдер кестесі » әдісі.

Дәптерлеріне терминдерді жазып алу.

«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету.




Оқулық









8 мин























2 мин




8 мин




  1. Шығармашылық тапсырма.

«Фрайер моделі»әдісі (ТЖ)

Заманауи қоғамда деректер базасымен жұмыс жасаудың маңызы»

1 –топ: «Деректер базасы –медицинада»

2- топ: «Деректер базасы –білім саласында»

Shape2

Базаның мақсаты:

Shape1

Тиімділігі:



Shape4

Нәтижелігі:

Shape3

ПЖ, сайттар



Дескриптор

  • Деректербазасыныңнегізгімақсатынанықтайды;

  • Қолдану аясында қажеттілігі туралы баяндайды;

  • Негізгі программалық жабдықтамаларына тоқталады.

ҚБ «Ауызша мадақтау»


2. «Тобықтай түйін» әдісі.

1. РПН, Danumed медицина

2. НОБД –ҰББҚД, Күнделік кз. Сайттарына кіру

3. egov, pki.kz, cabinet.salyk, БЖЗҚ т.б.

«Білімді қолданайық» әдісі .

Компьютермен жұмыс (ЖЖ)

9 сыныбының мәліметтер базасын құру.


ІD

ИНН

Тегі

Есімі

Әкесінің есімі

жынысы

сыныбы

литері

Үлгерім деңгейі

1-10










Дескриптор

  • Электронды кесте бағдарламасын іске қосады;

  • Электрондық кестеде дерекқорынжасапұсынады;

ҚБ «Ауызда мадақтау»



Қосымша таратпа қағаздар.

Түрлі түсті маркерлер

плакат















видеопроетор





Компьютер

Үлестірмелі

қағаздар






Сабақтың соңы

4мин









2 мин



«Білгенге маржан» әдісі. Тақтада жазылған сөзі мұғалім айналдырады. Сол сөзге байланысты сөздерді атайды. (spinnerwheel.com)

  1. Ұяшық

  2. Ауқым

  3. Деректер базасы

  4. Өріс немесе Жазба

Мысалы:

Ұяшық (А4, D5 т.б. ұяшыққа байланысты сөздерді атайды) Ауқым (А5:D6, C6-E3 т.б ауқымға байланысты сөздерді атайды)

Деректер базасы (ұяшық, жазба, өріс т.б)

Өріс немесе Жазба (өріс (A, Z жазба – 1..25565))


Білгендерін пысықтау тапсырмалары: https://learningapps.org/32384876 тест тапсырмасын орындау

Кері байланыс: «Тазалық» әдісі

Оқушылар сабақтағы қажет мәліметтерді

қоржынға, ойлану керек мәліметтерді

еттартқышқа, қажет емес мәліметтерді қоқысқа

салады.


Үлесітрмелі

Қағаздар














гүлдер


1мин













Үйге тапсырма

Мектеп кітпапханашысы ретінде «100 кітап жобасы» аясында төмендегі кесте бойынша осы тізімге лайық деп тапқан 10 кітаптың тізімін жасау.


Қ/с

Атауы

Автор

Шыққан

жылы

Баспа

атауы

1

Абайжолы

МұхтарӘуезов

2006

Жазушы

2

Қазақсолдаты

ҒабитМүсірепов

2007

Жазушы


...

...

...

...



Саралау – Сізқандайтəсілмен

Көбірекқолдаукөрсетпексіз?

Сізбасқаларғақарағанда

қабілеттіоқушыларғақандай

тапсырмаларбересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалдыигеру

деңгейінқалайтексеруді

жоспарлапотырсыз?

Денсаулықжəне

қауіпсіздіктехникасын

сақтау

Сабақт барысы кезінде жұптық, топтық, жеке жұмыстар жүргізілді.

«Бағдаршам» әдісі, «Түрткі сұрақтар» әдісі, «Терминдер кестесі» әдісі, «Кадр» әдісі, «Фрайер» моделі, «Білімді қолданайық», «Таңда да таста» әдістері қолданылды. Осы әдістердің ішінде қабілеті жоғары оқушыларға постер қорғау кезінде қосымша материалды пайдалану, жеке жұмыста компьютерді орындаған практикалық жұмыста ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмалар берілді.

Сабақ барысында бағалау «СМС» әдісі, ауызша мадақтау, «Комментарий» әдісі арқылы және дескриптор бойынша тапсырмалар тексерілді.

Дағдылар: Білу және түсіну, орындай алу.

Топтық жұмыс барысында бірін-бірі тыңдау, өзара құрмет көрсету туралы ескертіліп отырады.

«Таңда да таста» әдісінде оқушылар сергіп қалады.


21 Қаңтар 2025
101
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі