«
-
Мектеп:
Күні
Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:9
Қатысқандарсаны:
Қатыспағандарсаны
Оқумақсаттары
9.2.2.2 – электронды кестеде деректер базасын құру.
Сабақмақсаттары
Барлықоқушыларүшін:
Электрондыкесте, деректербазасындагынегізгі ұғымдардытүсінеді.
Көптегеноқушыларүшін:
Деректербазасықұрылымыныңқажеттілігінтүсіндіреді
Кейбіроқушыларүшін:
Электрондыкестенідеректербазасыретіндеқолданады.
Бағалаукритерийі
-
Электрондыкесте, дерекқорұғымынанықтайды.
-
деректербазасықұрылымыныңқажеттілігінтүсінеді.
-
Электрондыкестенідеректербазасыретіндеқолдана алады.
Құндылықтарғабаулу
«Мәңгілікел» идеясыныңқұндылықтарынжүзегеасыру. Топтабірлесіпжұмысжасау, бір-бірлерініңпікірлерінтыңдау, сыйлау.
Тілдікмақсаттар
Пәндіклексикажәнетерминология:
қазақ
орыс
ағылшын
Баған
столбец
column
Ұяшық
ячейка
cell
Қатар
ряд
row
Адрес
адрес
address
Деректер базасы
база данных
data base
Электронды кесте
электронная таблица
spreadsheet
Атрибут
атрибут
attribute
Жазба
запись
record
Өріс
поле
margin
Форма
форма
form
Тізім
список
List
Ауқым
диапазон
range
Диалог/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалартоптамасы
-
Форма дегеніміз не үшін қажет?
-
Ауқым қандай жағдайда керек?
-
Тізім жазу міндеттіме?
Пәнаралықбайланыс
Ағылшын –терминдердің оқулыу
орыстілін – компьютер тілінде кездеседі
Алдыңғы білім
Деректер базасы
Жоспар
Сабақ құрылымы
Жоспарланғаніс-әрекет
Қосымшаресурстар
Сабақтың басы
2 мин
5 мин

Психологиялық ахуал.
«Мен саған тілеймін...!!!.» .
«Я тебе желаю...!!!»
«I wish you...!!!»
Оқушылар қолдарына гүлдер таратылады, сол гүлдерді бір біріне үш тілде(әр оқушы өзі қалаған бір тілде) тілек айту арқылы береді.
ә) «Құпия конверт» әдісі арқылы (конверттен топтың атын алады)
1 –топ: «Өріс»
2-топ: «Жазба»
Үй тапсырмасы. «Бағдаршам» әдісі (ЖЖ)
Топ атауларына сәйкес үш тілде терминдер беріледі. Сол терминдерді бағдаршам түстеріне сәйкес орналастырады.
Таныс терминдердің анықтамаларын немесе мысалдар келтіру арқылы үй тапсырмасы сұралады
Жасыл –бұрыннан таныс
Сары – таныс, нақты білмеймін
Қызыл –мүлде таныс емес
қазақ
орыс
ағылшын
Баған
столбцы
columns
Ұяшық
ячейка
cell
Қатар
строка
line
Адрес
адрес
address
Деректер базасы
база данных
datebase
Электронды кесте
электронная таблица
spreadsheet
Атрибут
атрибут
attribute
Жазба
запись
record
Өріс
поле
field
Форма
форма
form
Тізім
список
List
Ауқым
диапазон
range
Үй тапсырмасын бекіту:
https://learningapps.org/22855631 тест тапсырмаларын орындау
гүлдер
топ аттары жазылған
тақта
Кеспе қағаздар
Сабақтың ортасы
5 мин
1 мин
2 мин
«Түрткі сұрақтар» әдісі
Таныс емес, нақты білмеймін деген терминдер бойынша жаңа сабаққа кіріспе жасау. Терминдерді тақтаға жапсыру Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау, дәптерлеріне жаздыру.
-
қазақ
орыс
ағылшын
тізім
список
list
Форма
форма
form
Ауқым
диапазон
range
«Терминдер кестесі » әдісі.
Дәптерлеріне терминдерді жазып алу.
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету.
Оқулық
-
-
8 мин
2 мин
8 мин
-
Шығармашылық тапсырма.
«Фрайер моделі»әдісі (ТЖ)
Заманауи қоғамда деректер базасымен жұмыс жасаудың маңызы»
1 –топ: «Деректер базасы –медицинада»
2- топ: «Деректер базасы –білім саласында»
Базаның мақсаты:
Тиімділігі:
Нәтижелігі:
ПЖ, сайттар
Дескриптор
-
Деректербазасыныңнегізгімақсатынанықтайды;
-
Қолдану аясында қажеттілігі туралы баяндайды;
-
Негізгі программалық жабдықтамаларына тоқталады.
ҚБ «Ауызша мадақтау»
2. «Тобықтай түйін» әдісі.
1. РПН, Danumed медицина
2. НОБД –ҰББҚД, Күнделік кз. Сайттарына кіру
3. egov, pki.kz, cabinet.salyk, БЖЗҚ т.б.
«Білімді қолданайық» әдісі .
Компьютермен жұмыс (ЖЖ)
9 сыныбының мәліметтер базасын құру.
ІD
ИНН
Тегі
Есімі
Әкесінің есімі
жынысы
сыныбы
литері
Үлгерім деңгейі
1-10
Дескриптор
-
Электронды кесте бағдарламасын іске қосады;
-
Электрондық кестеде дерекқорынжасапұсынады;
ҚБ «Ауызда мадақтау»
Қосымша таратпа қағаздар.
Түрлі түсті маркерлер
плакат
видеопроетор
Компьютер
Үлестірмелі
қағаздар
Сабақтың соңы
4мин
2 мин
«Білгенге маржан» әдісі. Тақтада жазылған сөзі мұғалім айналдырады. Сол сөзге байланысты сөздерді атайды. (spinnerwheel.com)
-
Ұяшық
-
Ауқым
-
Деректер базасы
-
Өріс немесе Жазба
Мысалы:
Ұяшық (А4, D5 т.б. ұяшыққа байланысты сөздерді атайды) Ауқым (А5:D6, C6-E3 т.б ауқымға байланысты сөздерді атайды)
Деректер базасы (ұяшық, жазба, өріс т.б)
Өріс немесе Жазба (өріс (A, Z жазба – 1..25565))
Білгендерін пысықтау тапсырмалары: https://learningapps.org/32384876 тест тапсырмасын орындау
Кері байланыс: «Тазалық» әдісі
Оқушылар сабақтағы қажет мәліметтерді
қоржынға, ойлану керек мәліметтерді
еттартқышқа, қажет емес мәліметтерді қоқысқа
салады.
Үлесітрмелі
Қағаздар
гүлдер
-
-
1мин
Үйге тапсырма
Мектеп кітпапханашысы ретінде «100 кітап жобасы» аясында төмендегі кесте бойынша осы тізімге лайық деп тапқан 10 кітаптың тізімін жасау.
Қ/с
Атауы
Автор
Шыққан
жылы
Баспа
атауы
1
Абайжолы
МұхтарӘуезов
2006
Жазушы
2
Қазақсолдаты
ҒабитМүсірепов
2007
Жазушы
...
...
...
...
|
Саралау – Сізқандайтəсілмен Көбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағанда қабілеттіоқушыларғақандай тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалдыигеру деңгейінқалайтексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|
Сабақт барысы кезінде жұптық, топтық, жеке жұмыстар жүргізілді. «Бағдаршам» әдісі, «Түрткі сұрақтар» әдісі, «Терминдер кестесі» әдісі, «Кадр» әдісі, «Фрайер» моделі, «Білімді қолданайық», «Таңда да таста» әдістері қолданылды. Осы әдістердің ішінде қабілеті жоғары оқушыларға постер қорғау кезінде қосымша материалды пайдалану, жеке жұмыста компьютерді орындаған практикалық жұмыста ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмалар берілді. |
Сабақ барысында бағалау «СМС» әдісі, ауызша мадақтау, «Комментарий» әдісі арқылы және дескриптор бойынша тапсырмалар тексерілді. Дағдылар: Білу және түсіну, орындай алу. |
Топтық жұмыс барысында бірін-бірі тыңдау, өзара құрмет көрсету туралы ескертіліп отырады. «Таңда да таста» әдісінде оқушылар сергіп қалады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Электронды кестеде деректер базасын құру. 9 сынып
Ашық сабақ: Электронды кестеде деректер базасын құру. 9 сынып
«
-
Мектеп:
Күні
Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:9
Қатысқандарсаны:
Қатыспағандарсаны
Оқумақсаттары
9.2.2.2 – электронды кестеде деректер базасын құру.
Сабақмақсаттары
Барлықоқушыларүшін:
Электрондыкесте, деректербазасындагынегізгі ұғымдардытүсінеді.
Көптегеноқушыларүшін:
Деректербазасықұрылымыныңқажеттілігінтүсіндіреді
Кейбіроқушыларүшін:
Электрондыкестенідеректербазасыретіндеқолданады.
Бағалаукритерийі
-
Электрондыкесте, дерекқорұғымынанықтайды.
-
деректербазасықұрылымыныңқажеттілігінтүсінеді.
-
Электрондыкестенідеректербазасыретіндеқолдана алады.
Құндылықтарғабаулу
«Мәңгілікел» идеясыныңқұндылықтарынжүзегеасыру. Топтабірлесіпжұмысжасау, бір-бірлерініңпікірлерінтыңдау, сыйлау.
Тілдікмақсаттар
Пәндіклексикажәнетерминология:
қазақ
орыс
ағылшын
Баған
столбец
column
Ұяшық
ячейка
cell
Қатар
ряд
row
Адрес
адрес
address
Деректер базасы
база данных
data base
Электронды кесте
электронная таблица
spreadsheet
Атрибут
атрибут
attribute
Жазба
запись
record
Өріс
поле
margin
Форма
форма
form
Тізім
список
List
Ауқым
диапазон
range
Диалог/жазбашажұмысқақажеттіпайдалыфразалартоптамасы
-
Форма дегеніміз не үшін қажет?
-
Ауқым қандай жағдайда керек?
-
Тізім жазу міндеттіме?
Пәнаралықбайланыс
Ағылшын –терминдердің оқулыу
орыстілін – компьютер тілінде кездеседі
Алдыңғы білім
Деректер базасы
Жоспар
Сабақ құрылымы
Жоспарланғаніс-әрекет
Қосымшаресурстар
Сабақтың басы
2 мин
5 мин

Психологиялық ахуал.
«Мен саған тілеймін...!!!.» .
«Я тебе желаю...!!!»
«I wish you...!!!»
Оқушылар қолдарына гүлдер таратылады, сол гүлдерді бір біріне үш тілде(әр оқушы өзі қалаған бір тілде) тілек айту арқылы береді.
ә) «Құпия конверт» әдісі арқылы (конверттен топтың атын алады)
1 –топ: «Өріс»
2-топ: «Жазба»
Үй тапсырмасы. «Бағдаршам» әдісі (ЖЖ)
Топ атауларына сәйкес үш тілде терминдер беріледі. Сол терминдерді бағдаршам түстеріне сәйкес орналастырады.
Таныс терминдердің анықтамаларын немесе мысалдар келтіру арқылы үй тапсырмасы сұралады
Жасыл –бұрыннан таныс
Сары – таныс, нақты білмеймін
Қызыл –мүлде таныс емес
қазақ
орыс
ағылшын
Баған
столбцы
columns
Ұяшық
ячейка
cell
Қатар
строка
line
Адрес
адрес
address
Деректер базасы
база данных
datebase
Электронды кесте
электронная таблица
spreadsheet
Атрибут
атрибут
attribute
Жазба
запись
record
Өріс
поле
field
Форма
форма
form
Тізім
список
List
Ауқым
диапазон
range
Үй тапсырмасын бекіту:
https://learningapps.org/22855631 тест тапсырмаларын орындау
гүлдер
топ аттары жазылған
тақта
Кеспе қағаздар
Сабақтың ортасы
5 мин
1 мин
2 мин
«Түрткі сұрақтар» әдісі
Таныс емес, нақты білмеймін деген терминдер бойынша жаңа сабаққа кіріспе жасау. Терминдерді тақтаға жапсыру Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау, дәптерлеріне жаздыру.
-
қазақ
орыс
ағылшын
тізім
список
list
Форма
форма
form
Ауқым
диапазон
range
«Терминдер кестесі » әдісі.
Дәптерлеріне терминдерді жазып алу.
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету.
Оқулық
-
-
8 мин
2 мин
8 мин
-
Шығармашылық тапсырма.
«Фрайер моделі»әдісі (ТЖ)
Заманауи қоғамда деректер базасымен жұмыс жасаудың маңызы»
1 –топ: «Деректер базасы –медицинада»
2- топ: «Деректер базасы –білім саласында»
Базаның мақсаты:
Тиімділігі:
Нәтижелігі:
ПЖ, сайттар
Дескриптор
-
Деректербазасыныңнегізгімақсатынанықтайды;
-
Қолдану аясында қажеттілігі туралы баяндайды;
-
Негізгі программалық жабдықтамаларына тоқталады.
ҚБ «Ауызша мадақтау»
2. «Тобықтай түйін» әдісі.
1. РПН, Danumed медицина
2. НОБД –ҰББҚД, Күнделік кз. Сайттарына кіру
3. egov, pki.kz, cabinet.salyk, БЖЗҚ т.б.
«Білімді қолданайық» әдісі .
Компьютермен жұмыс (ЖЖ)
9 сыныбының мәліметтер базасын құру.
ІD
ИНН
Тегі
Есімі
Әкесінің есімі
жынысы
сыныбы
литері
Үлгерім деңгейі
1-10
Дескриптор
-
Электронды кесте бағдарламасын іске қосады;
-
Электрондық кестеде дерекқорынжасапұсынады;
ҚБ «Ауызда мадақтау»
Қосымша таратпа қағаздар.
Түрлі түсті маркерлер
плакат
видеопроетор
Компьютер
Үлестірмелі
қағаздар
Сабақтың соңы
4мин
2 мин
«Білгенге маржан» әдісі. Тақтада жазылған сөзі мұғалім айналдырады. Сол сөзге байланысты сөздерді атайды. (spinnerwheel.com)
-
Ұяшық
-
Ауқым
-
Деректер базасы
-
Өріс немесе Жазба
Мысалы:
Ұяшық (А4, D5 т.б. ұяшыққа байланысты сөздерді атайды) Ауқым (А5:D6, C6-E3 т.б ауқымға байланысты сөздерді атайды)
Деректер базасы (ұяшық, жазба, өріс т.б)
Өріс немесе Жазба (өріс (A, Z жазба – 1..25565))
Білгендерін пысықтау тапсырмалары: https://learningapps.org/32384876 тест тапсырмасын орындау
Кері байланыс: «Тазалық» әдісі
Оқушылар сабақтағы қажет мәліметтерді
қоржынға, ойлану керек мәліметтерді
еттартқышқа, қажет емес мәліметтерді қоқысқа
салады.
Үлесітрмелі
Қағаздар
гүлдер
-
-
1мин
Үйге тапсырма
Мектеп кітпапханашысы ретінде «100 кітап жобасы» аясында төмендегі кесте бойынша осы тізімге лайық деп тапқан 10 кітаптың тізімін жасау.
Қ/с
Атауы
Автор
Шыққан
жылы
Баспа
атауы
1
Абайжолы
МұхтарӘуезов
2006
Жазушы
2
Қазақсолдаты
ҒабитМүсірепов
2007
Жазушы
...
...
...
...
|
Саралау – Сізқандайтəсілмен Көбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағанда қабілеттіоқушыларғақандай тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалдыигеру деңгейінқалайтексеруді жоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжəне қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|
Сабақт барысы кезінде жұптық, топтық, жеке жұмыстар жүргізілді. «Бағдаршам» әдісі, «Түрткі сұрақтар» әдісі, «Терминдер кестесі» әдісі, «Кадр» әдісі, «Фрайер» моделі, «Білімді қолданайық», «Таңда да таста» әдістері қолданылды. Осы әдістердің ішінде қабілеті жоғары оқушыларға постер қорғау кезінде қосымша материалды пайдалану, жеке жұмыста компьютерді орындаған практикалық жұмыста ІІ, ІІІ деңгейлі тапсырмалар берілді. |
Сабақ барысында бағалау «СМС» әдісі, ауызша мадақтау, «Комментарий» әдісі арқылы және дескриптор бойынша тапсырмалар тексерілді. Дағдылар: Білу және түсіну, орындай алу. |
Топтық жұмыс барысында бірін-бірі тыңдау, өзара құрмет көрсету туралы ескертіліп отырады. «Таңда да таста» әдісінде оқушылар сергіп қалады. |
шағым қалдыра аласыз













