Уақыт |
|
Сабақтың тақырыбы: | Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары.
|
Сілтеме | «Информатика» 8 сынып әдістемелік құралы, қосымша материалдар.
|
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларға MS Excel бағдарламасымен сандық кестелермен жұмыс істеуді, мәндерді талдауды, нәтижесін алу туралы толық мағлұмат беру. Үш тілділік мақсатта термин сөздерді үйрету.
|
Оқыту модульдері | Оқыту үшін бағалау, сын тұрғысынан ойлау
|
Күтілетін нәтижесі: | MS Excel – дің қызметі туралы біледі.Электрондық кестелермен еркін жұмыс жасай алады.Жұмыс кітабының терезесі туралы айта алады.
|
Сабақтың жүрісі: | Мұғалімнің іс – әрекеті
| Оқушының іс – әрекеті
|
Психологиялық дайындық «Өрмекші торы» | Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу
| Орамдағы жіпті лақтыру арқылы оқушылар бір – біріне жақсы тілектерін айтады.
|
Топқа бөлу | Мозаика арқылы топқа бөлінеді.І- топ: БағанІІ – топ: ҰяшықІІІ – топ: Қатар
| Оқушылар берілген қағаз қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
|
Қызығушылықты оятуҮй тапсырмасын сұрау | Оқушылар өткен тақырып бойынша шолу жасау.
| Оқушылар бәр – біріне доп лақтыру арқылы сұрақ қояды, допты қағып алған оқушы сұраққа жауап береді. |
| Мұғалім жаңа сабақ тақырыбына ребус беремін.
| Оқушылар қамтылған сұраққа жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
| Оқушылар; жол, баған, ұяшықү кесте, өлшем сөздерін үш тілде аталуын айтады. | Барлық оқушы бірге қайталайды. Терезе- окно- windowҚатар- строка – stringБаған – столбец – columnҰяшық – ячейка – cellКесте – таблица – tableӨлшем – размер - size |
Мағынаны тану: | Үш топқа тақырыпқа байланысты тапсырма беріледі. І – топ: MS Excel- ге кіріспе. Даму тарихы ІІ – топ: MS Excel – мен таныстыру. (терезені ашу, терезе құрлымы)ІІІ – топ: MS Excel- дегі жұмыс кітабымен таныстыру (жұмыс кітабын құру, ашу, сақтау)
| Оқушылар берілген үш түрлі тапсырмады орындап, қорғайды. |
Сергіту сәті: | Музыка ырғағын ұсынады.
| Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
Ой – толғаныс: | Таратпа тапсырмалар таратылады. | Оқушылар жұптасып тапсырмаларды орындайды. |
Практикалық жұмыс: | Үш топтан 3 оқушы шығып, компьютерде практикалық жұмысты орындайды.
|
| Қалған оқушыларға информатикалық диктант беріледі. | Оқушылар диктанттан көп нүктенің орнына тиісті сөзді жазады.
|
Кері байланыс:
Бағалау: |
| Оқушылар тақырыпқа байланысты сабақ барасында не үйренгендерін және алдағы уаұыттарды не үйренгісі келетіндерін таратылған стикерлерге жазады. |
Бағалау: | Білім ағашына оқушылар өзін – өзі бағаланады.Мен сабаққа жақсы қатынастым өте жақсы баға алдым деген оқушы жасыл алмаға стикерді жапсырады. Жасыл, сары, қызыл түстермен бағалайды.
|
Үйге тапсырма: | Электрондық кесте тақырыбын түсініп оқу. Өзінді тексеру тест тапсырмасын орындау.
|