Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлеметсіздер ме? Күйлі,
қуаттысыздар ма?
«Сәлемдесу» арқылы
психологиялық ахуал
туғызу
Сабақтың «Табыс критерийімен»
(1 қосымша) таныстырамын, бұл кестені әр оқушы сабақтың соңында
толтырып, есіктегі ашық хатқа салып
кетеді.
|
Оқушылар берілген
суреттер арқылы бір бірімен
амандасады
|
|
Оқулық
Слайд
Үлестірме
материалдар
Стиккерлер
Кестелер
|
Сабақтың
басы
10
минут
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
10
минут
Бекіту
10
минут
Кері
байланыс
5
минут
Сабақтың
соңы
|
«Wordwall» үй
тапсырмасын жеке
орындау
1) Күш пен оның әрекет ету
уақытының көбейтіндісі ----------- деп
аталады.
2) Кг* м/с ---------------
өлшем бірлігі.
3) Өлшем бірлігі Дж (джоуль)
физикалық шамалар:
4) Е= mgh --------- энергия
формуласы.
5) Импульстің сақталу заңы
----------------- жүйеде
орындалады.
1. Дене импульсі дегеніміз
не?
2. Күш импульсі дегеніміз
не?
3. Импульстің сақталу заңы
қалай тұжырымдалады?
4. І және І ғарыштық жылдамдық
неге тең?
5. Зымыранның құрылысы және
олардың қозғалуы.
6. Энергия, энергия
түрлері.
6. Энергия мен жұмыс
арасын
да байланыс
қандай?
7. Энергияның сақталу және
айналу заңы қалай
тұжырымдалады?
Тапсырма: Мына берілген
суреттердің ортақ байланыстарын атаңдар. Екі энергия арқылы топқа
бөлу

Жаңа сабақ түсіндіріледі,
видеоролик көрсетіледі
PHET.COLORADO арқылы
демонстрация көрсету

Топтық жұмыс.Есептер
шығару
Дескриптор.
-
Есептің мазмұнын физикалық
мағынасын түсінеді
-
Физикалық шамаларды анықтап
берілгенін жазады
-
Шамаларды ХБЖ айналдыра
алады
-
Есеп шешіміне байланысты
формуланы тауып, есептеулер жүргізе
алады
Жұптық
жұмыс.Сәйкестендіру.
Кинетикалық
энергия
|
Ек
|
Етолық=
Еk+
Ep=const
|
Е =
mqh
|
Ер
|
Энергияның өлшем
бірлігі
|
Потенциалдық
энергия
|
Энергияның сақталу
заңы
|
1Дж
|
Дене массасы мен жылдамдыққа
тәуелді
|
Денелердің қозғалу салдарынан туындайтын
энергия
|
Әртүрлі денелердің өзара орналасуы бойынша
анықталатын энергия.
|
Табыс
кретерийлерін ашық хатқа салады

Үйге
тапсырма
§26 ,
4.4
–
жаттығу(1)
|
Оқушылар өткен
тақырып сұрақтарына тақтаны қолдану арқылы
орындайды
Оқушылар көрген
физикалық құбылыстарды, шамаларды
айтады.
Видеоролик көрсету
арқылы жаңа сабақта алған мәліметтерін толықтыру, мысалдар
айтқызу.
QR код арқылы оқушылар
смартфондары арқылы өздері жасап
көреді
Формулаларды
толықтай жазып тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор
Сұрақтарға тез жауап беріп 1
баллдан жинайды
Дескриптор
бойынша
4
балл
толық
-3балл
4-5
2балл
2-3
1балл
|

https://wordwall.net/ru/resource/51319070
|