Сабақтың мақсаты: оқушыларға еңбектің ету керектігін «дұрыс әрекет» жалпыадамгершілік құндылығы арқылы түсіндіру; Міндеттері:-оқушыларды әдепті болуға үйрету;- оқушылардың бойында жауапкершілік қасиетінің дамуына ықпал ету;- оқушыларды зиянды әрекеттерден аулақ болуға тәрбиелеу; |
|
Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңi.(Сәлемдесу, түгендеу, 5 құрал – жабдық, 5 Т әдісі) «Австралия жаңбыры» жаттығуы Шарты: Бір-біріңіздің соңынан шеңбер жасап тұрыңыздар. Сіздер Австралияның жаңбырын білесіздер ме?Онда сол жаңбырды бірге тыңдап көрелік! Казір мен бір қозғалысты көрсетемін, соны шеңбер бойынша қайталап маған бересіздер,сосын мен келесі қозғалысты беремін.Мұқият тыңдаңдар! Австралияда жел көтерілді. (алақандарын ысқылайды) Ұсақ жаңбыр сіркіреді. (Саусақтарымен дыбыс береді) Жаңбыр күшейді. (Алақанмен шапалақ соғып,оң және сол жақ кеудеге кезек соққылау) Нөсер жаңбыр құйды. (Жанбасына алақанымен соғады) Бұршақ жауды , дауыл соқты. (Аяғымен жерді соғу) Дауыл басылды. ( Жанбасына алақанымен соғады) Жел басылып келеді. (Алақанмен шапалақ соғып,оң және сол жақ кеудеге кезек соққылау) Ұсақ жаңбыр сіркіреді. (Саусақтарымен дыбыс береді) Жел басылып келеді. (Алақандарын ысқылайды) Күн! (Екі қолды жоғары көтеру) .Күлтеше арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу: «Еңбекқорлар», «Іздемпаздар», «Тапқырлар» | Ресурстар: (АТҚ, кітап, дәптер) |
2.Үй тапсырмасын тексеру. «Қолғабыс» әңгімесін оқып келу.Еңбекке үйретудің қандай пайдасы бар?Қолғабыс ету, көмек беру дегенді қалай түсінесіңдер?Еңбек ету адамға не үшін қажет?Өзің отбасыңда қандай еңбекпен шұғылданасың?Айтып бер | Сабақ барысын талқылау:
|
3. Дәйек сөз. «Еңбек түбі - береке» Халық нақылы Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Еңбек түбі- береке деп халық бекер айтпаған. Өйткені еңбек еткен адамның өмірі көркейеді және адамның өзіне, өзгелерге пайдасы берекелі болады. Бәріне бірдей хормен айтқызу. |
|
4. Бейнетаспа «Әке мен бала» - Бейнетаспадан қандай ой түйіндедіңдер?- Әкесі баласына қандай өсиет айтты?- Аз жұмысты қиынсыңсаң- көп іске тап боласың деген сөзді қалай түсінесіңдер?- Бала бойынан қандай қасиеттін жетіспей тұрғанын байқадыңдар?- Еңбекқор бала болу үшін не істеу керек?Адам еңбекпен өседі. Еңбек адамды жақсылыққа жеткізеді. Адал еңбектің нәтижесі адамды қуанышқа, бақытқа бөлейді және жемісі тәтті болады.Еңбек- таза ниеттен, адалдықтан, төзімділіктен, жауапкершіліктен, еңбексүйгіштіктен құралады. 3 топқа тапсырма: Синоним, антоним, омоним дегеніміз не?Синоним дегеніміз - айтылуы бөлек, мағыналары бір сөздер. Антоним дегеніміз- мағынасы қарама-қарсы сөздер.Омоним дегеніміз - жазылуы бір мағынасы әртүрлі сөздерАнаграмманы шешу «Тапқыр болсаң шешіп көр»1. Ш,Е,Н,І,Р,Е,К (еріншек)2.Ы,Қ,Л,Ы,Т,Қ,Ы,П,Ұ (ұқыптылық)3.Е,І,П,Т,Ә,Д (әдепті)4. І,Б,Л,І,Д,І,М (білімді)5. К,Е,Ң,Е,Б (еңбек)6. А,Т,Қ,А,М (тамақ) |
|
5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.1 топ: еңбек туралы мақал- мәтелдерді жазу.2 топ: дәптердегі суреттерді бояп, сурет бойынша әңгіме құрау3 топ: еңбек қуанышы тақырыбында сахналық көрініс көрсету |
|
7.Үй тапсырмасы. 56 бет 2 тапсырманы орындау, 57 бет. «Күн күлше» әңгімесін оқып келу. |
|
6.Топпен ән айту?«Болайықшы осындай»А.Меңжановтікі1.Жақсы бала еңбекшіл,Ер азамат болады.Қиындықты жеңіп кіл,Құшағы гүл толады.Қайырмасы:Еңбекшіл осындай,Болайықшы, досым-ай!2. Таза бала мұнтаздай,Сүйсінеді қараған.Ұқыпты деп бұл қандай,Жақсы көрер бар адам.Қайырмасы: |
|
8. Кері байланыс: күлтешеге сабақтан алған әсерлерін жазу.Тыныштық сәті: (жай музыка ойналады) -Тыныштықта бүгінгі сабақта үйренген жақсы қасиеттерді еске түсіріп, жүрегімізге сақтайық. | Әдемі әуен (Хрустальная грусть) |