Сабақ
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңi.(Сәлемдесу, түгендеу, 5 құрал –
жабдық, 5 Т әдісі)
«Австралия жаңбыры»
жаттығуы Шарты: Бір-біріңіздің соңынан
шеңбер жасап тұрыңыздар. Сіздер Австралияның жаңбырын білесіздер
ме?Онда сол жаңбырды бірге тыңдап көрелік!
Казір мен бір қозғалысты
көрсетемін, соны шеңбер бойынша қайталап маған бересіздер,сосын мен
келесі қозғалысты беремін.Мұқият
тыңдаңдар!
Австралияда жел көтерілді.
(алақандарын ысқылайды)
Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
(Саусақтарымен дыбыс береді)
Жаңбыр күшейді. (Алақанмен
шапалақ соғып,оң және сол жақ кеудеге кезек
соққылау)
Нөсер жаңбыр құйды. (Жанбасына
алақанымен соғады)
Бұршақ жауды , дауыл соқты.
(Аяғымен жерді соғу)
Дауыл
басылды. ( Жанбасына алақанымен
соғады)
Жел басылып келеді. (Алақанмен
шапалақ соғып,оң және сол жақ кеудеге кезек
соққылау)
Ұсақ жаңбыр сіркіреді.
(Саусақтарымен дыбыс береді)
Жел басылып келеді.
(Алақандарын ысқылайды)
Күн! (Екі қолды жоғары
көтеру) .
Күлтеше арқылы оқушыларды 3
топқа бөлу: «Еңбекқорлар», «Іздемпаздар»,
«Тапқырлар»
|
Ресурстар:
(АТҚ, кітап, дәптер)
|
4. Бейнетаспа «Әке мен
бала» - Бейнетаспадан қандай ой
түйіндедіңдер?
- Әкесі баласына қандай өсиет
айтты?
- Аз жұмысты қиынсыңсаң- көп
іске тап боласың деген сөзді қалай
түсінесіңдер?
- Бала бойынан қандай
қасиеттін жетіспей тұрғанын байқадыңдар?
- Еңбекқор бала болу үшін не
істеу керек?
Адам еңбекпен өседі. Еңбек
адамды жақсылыққа жеткізеді. Адал еңбектің нәтижесі адамды
қуанышқа, бақытқа бөлейді және жемісі тәтті
болады.
Еңбек- таза ниеттен,
адалдықтан, төзімділіктен, жауапкершіліктен, еңбексүйгіштіктен
құралады.
3 топқа
тапсырма: Синоним, антоним, омоним
дегеніміз не?
Синоним дегеніміз - айтылуы бөлек, мағыналары
бір сөздер.
Антоним
дегеніміз-
мағынасы қарама-қарсы
сөздер.
Омоним
дегеніміз
- жазылуы бір мағынасы әртүрлі
сөздер Анаграмманы
шешу «Тапқыр болсаң шешіп көр»
1. Ш,Е,Н,І,Р,Е,К (еріншек)
2.Ы,Қ,Л,Ы,Т,Қ,Ы,П,Ұ (ұқыптылық)
3.Е,І,П,Т,Ә,Д (әдепті)
4. І,Б,Л,І,Д,І,М (білімді)
5. К,Е,Ң,Е,Б (еңбек)
6. А,Т,Қ,А,М (тамақ)
|
|