Ашық сабақ Еріншектің ертеңі бітпес 3 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Еріншектің ертеңі бітпес 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тіліТ2 ҚМЖ 3сынып 2бөлім бойынша Көкжиек -Горизонт оқулығы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымы:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: ІІ Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні :


Сынып: 3

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Еріншектің ертеңі бітпес

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.1.1* мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.5.1.2 көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде және жазбаша тілде қолдану

Сабақтың мақсаттары :

Мәтінді рөлге бөліп оқиды,. мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді .Жіктік жалғауларды ауызша , жазбаша тілде қолданады

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

Ұйымдастыру.

Оқушылармен сәлемдесу,

түгелдеу. Психологиялық ахуал туғызу

Ертеңгілік шеңбер.

«Сақина салмақ» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру:51 б. 4-тапсырма

Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Атама сәлем беремін, 
Әжеме сәлем беремін, 
Әкеме сәлем беремін, 
Анама сәлем беремін, 
Досыма сәлем беремін, 
Бәрін де жақсы көремін!

«Сақина салмақ» ойыны.

Үй тапсырмасын оқиды.


Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбын, мазмұнын болжап айтады.



Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!

Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»

Слайд











Сабақтың ортасы

(9-42

минут)


























1.Сөздікпен жұмыс. қоқыс- мусор

оңай- легко

қиын- трудно

қарны ашу-проголодаться

ертеңге қалдыру –оставить на завтра

1. Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

2. Грамматикалық қоржын. Жіктік жалғауларының жекеше және көпше формасымен таныстырып кету.

Мен құямын/жинаймын

3.Тыңдалым.1-тапсырма

Мәтінді тыңда. Жаңа сөздерді айт. Мәтінде кездесетін таныс емес сөздерге түсінік береді.

Сұрақтар:

1. Мәтін кім туралы?

2.. Қадиша – қандай қыз?

3. Автор не айтқысы келді?

4. 2 – тапсырма. Мәтінді оқы.

Сұрақтарға жауап беріңдер.

Кері байланыс: Оқушылардың жауаптарын мұқият тыңдау,мадақтау. Қысқа жауаптарды да қабылдау.Жауап беруге талпыныс жасаған оқушыға қолдау көрсету.







5.4-тапсырма.

Қадиша мен

жалқау мысықтың

әрекетін салыстыр.



Сергіту сәті


5.5–тапсырма.

«Попкорн» әдісі.

Дескриптор:

- әріптерді дұрыс жазады

-каллиграфиялық нормалар-ды сақтап жазады.

- сөздерді сауатты жазады

-сөйлемдегі сөздердің жалғауларын дұрыс жалғайды

6. Жеке тапсырма:

«Синквейн» әдісі. «Қадиша» сөзіне бесжолды өлең құрастыру

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды.

Оқушылар жаңа сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады.

2.(Ө) Оқылым. Айтылым

Мен құямын/жинаймын





Тыңдалым,айтылым.

Мәтінді тыңдайды. Жаңа сөздерді айтады. Таныс емес сөздерді айтады.

Сұрақтарға жауап береді






Оқушылар «Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді.

(Т)Мәтінді рөлге бөліп оқиды. Не туралы оқығандарын топта талқылайды. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді:

1. Анасы Қадишаға не деді?

2. Қадиша қалай жауап берді?

3. Қадиша қандай қателік жіберді?

4. Сен Қадишаның орнында болсаң, не істер едің?

Қадиша мен жалқау мысықтың әрекетін «Венн диаграммасы» арқылы салыстырады, әр топ өз жұмысын қорғайды, өз ойларын дәлелдейді.

Сергіту сәтін орындайды.

Жазылым.

Орындау барысы: оқушылар стақаннан бір сөйлемді таңдап алады.Таңдап алған сөйлемдегі көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны айтады, содан кейін жазады

Бесжолды өлең құрастыру

1.Қадиша

2.

3.

4.

5.

«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2 Рисунок 3














Дескриптор:

- жаңа сөздерді атайды.

-сұрақтарға жауап береді;

˗ іс-әрекеті арқылы кейіпкерді анықтайды.

Өзара бағалау:

«Бас бармақ»

Дескриптор:

-мәтінді рөлге бөліп оқиды;

˗ мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

-сөйлем құрылымын сақтайды.

Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»












Дескриптор

арқылы бағалау

Өзара бағалау:

«Бас бармақ»




Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!

Оқулық 52 бет

сөздік

слайд





















Слайд

Оқулық

53 бет






















Оқулық

54 бет


слайд



Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия. «Шапалақ ұрайық». Әр оқушы сабақты түсінген не түсінбегендігін шапалақ ұру арқылы білдіреді.

«Сабақты түсінбедім» – 1 шапалақ

«Түсінігім күдікті» – 2 шапалақ

«Сабақты толық түсіндім» – 3шапалақ

Үй тапсырмасын беру :53 б. 3-тапсырма (жазбаша), сандықшаны жаттау

Бағалау .Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Мен гүлге суды ертең құя... Мен үйді ертең жинай...

Сен бүгін құя... Сен киноны ертең көре... Сіз таңертең құя... Сіз қуыршақты ертең жинай... Ол ертең құя... Ол бүгін кино көре... Біз бүгін құя... Біз тамақты ертең істей... Сендер ертең құя... Сендер үйді бүгін жинай... Сіздер таңертең құя... Сіздер тамақты ертең істей... Олар ертең құя... Олар бүгін үй жинай..

Сен бүгін құя... Сен киноны ертең көре...

Мен гүлге суды ертең құя... Мен үйді ертең жинай...

Сен бүгін құя... Сен киноны ертең көре... Сіз таңертең құя... Сіз қуыршақты ертең жинай... Ол ертең құя... Ол бүгін кино көре... Біз бүгін құя... Біз тамақты ертең істей... Сендер ертең құя... Сендер үйді бүгін жинай... Сіздер таңертең құя... Сіздер тамақты ертең істей... Олар ертең құя... Олар бүгін үй жинай..

Мен гүлге суды ертең құя... Мен үйді ертең жинай...

Сіз таңертең құя... Сіз қуыршақты ертең жинай...


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.01.2025
152
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі