Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8. Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тулебекова Айжан Мухтаровна |
|
Күні: |
05.02.2024ж |
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе) |
|
Сабақтың мақсаты: |
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады (аргументативті эссе) |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта Слайдтар |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздікпен жұмыс Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен мәлімет береді. |
Айтылым Теңдік-равенство Жағдай-обстоятельство Құрбаны-жертва Көңілі толу-быть довольным Мақсат-цель Зерде-разум Парасат-здравомыслие Ақыл-ум Ой-интеллект Артықшылық-преимущество |
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
№2-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
Оқылым Айтылым Топқа бөлініп, мұғалім берген тапсырмаларды орындайды. 1-топ: Тірек сөздер мен термин сөздердің мағынасын ашып, түсіндіреді. 2-топ: «Ақылдының алты қалпағы» тәсілін қолданып, мәтінді жан- жақты сипаттайды.
3-топ: «Балық қаңқасы» тәсілі арқылы теңдік туралы мәтін жазып, сүйекке орналастырады.
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - Жоспар құрады -Сипаттайды -Мәтін жазады -Ойын жеткізеді -Пікірін білідерді
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Суреттер топтамасы Кестелер |
|
|
Тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 5-тапсырма Жеке жұмыс 1- тапсырма Жұптық жұмыс 6- тапсырма Ойтаразы |
Оқылым Мұғалім ұсынған мәтінді оқиды, түсінгенін «SWOT талдау» әдісі арқылы баяндап береді.
Жазылым Мәтіндегі «Әйелдер бір қолымен бесікті, екінші қолымен әлемді тербеткен» деген анқыл сөзді «Қос жазба күнделігінде» түсіндіреді. Айтылым «Ерлер мен әйелдердің теңдігі» дегенді сыныптас досына түсіндіреді.
Айтылым «Жарқын ойлар» кестесі арқылы сабақты қорытындылайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Баяндайды -Сипаттайды -Өз ойын айтады
Дескриптор 3 балл -Сипаттайды
Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сызбалар Ақ парақтар Плакаттар |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, т.б. 117 бет.5 –тапсырма Презентация жасау |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Ерлер мен әйелдер теңдігі" 11 сынып
ашық сабақ "Ерлер мен әйелдер теңдігі" 11 сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8. Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тулебекова Айжан Мухтаровна |
|
Күні: |
05.02.2024ж |
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе) |
|
Сабақтың мақсаты: |
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады (аргументативті эссе) |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта Слайдтар |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздікпен жұмыс Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен мәлімет береді. |
Айтылым Теңдік-равенство Жағдай-обстоятельство Құрбаны-жертва Көңілі толу-быть довольным Мақсат-цель Зерде-разум Парасат-здравомыслие Ақыл-ум Ой-интеллект Артықшылық-преимущество |
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
№2-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
Оқылым Айтылым Топқа бөлініп, мұғалім берген тапсырмаларды орындайды. 1-топ: Тірек сөздер мен термин сөздердің мағынасын ашып, түсіндіреді. 2-топ: «Ақылдының алты қалпағы» тәсілін қолданып, мәтінді жан- жақты сипаттайды.
3-топ: «Балық қаңқасы» тәсілі арқылы теңдік туралы мәтін жазып, сүйекке орналастырады.
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - Жоспар құрады -Сипаттайды -Мәтін жазады -Ойын жеткізеді -Пікірін білідерді
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Суреттер топтамасы Кестелер |
|
|
Тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 5-тапсырма Жеке жұмыс 1- тапсырма Жұптық жұмыс 6- тапсырма Ойтаразы |
Оқылым Мұғалім ұсынған мәтінді оқиды, түсінгенін «SWOT талдау» әдісі арқылы баяндап береді.
Жазылым Мәтіндегі «Әйелдер бір қолымен бесікті, екінші қолымен әлемді тербеткен» деген анқыл сөзді «Қос жазба күнделігінде» түсіндіреді. Айтылым «Ерлер мен әйелдердің теңдігі» дегенді сыныптас досына түсіндіреді.
Айтылым «Жарқын ойлар» кестесі арқылы сабақты қорытындылайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Баяндайды -Сипаттайды -Өз ойын айтады
Дескриптор 3 балл -Сипаттайды
Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сызбалар Ақ парақтар Плакаттар |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, т.б. 117 бет.5 –тапсырма Презентация жасау |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз





























