Материалдар / Ашық сабақ. Ерте ұйықтаймын 3-сынып

Ашық сабақ. Ерте ұйықтаймын 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
2048
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

МектепМұғалімнің аты-жөні:
Күні:Сынып: 3СабақҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыСағат он екі болды
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.7.1 Түрлі дереккөздерден (мәтін, сызба, кесте) тақырыпқа қатысты негізгі және қосалқы ақпаратты ажыратып табу
Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын дамыту. Грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдана отырып, сұрақтар құра білуге үйрету Көбі: Көркем әдеби шығармаларды түсінеді, мазмұндайды, сұрақтарға дұрыс жауап береді, өзара диалогке қатысады, сөздерді дұрыс қолданып, хат жазады.Кейбірі: Өсімдіктер жайлы тілдесе алады, қосымша мәліметтер береді. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып , хат жазады.
Бағалау критерийлері



Тақырып бойынша монолог, диалог түрінде сөйлей білу. Күнделікті өмірде жаңа сөздердің мағынасын түсініп қолдана білу, бір-біріне өзара сыйластықпен қарау.. ; Сағаттың түрлерімен танысады;- Уақыттарын үнемдеуді үйренеді;- Ойын барысында сұрақтарға сауатты жауап беруге тырыса
Тілдік мақсаттарНегізгі сөздер мен тіркестер:Сұрақтарға дұрыс жауап беруі апсырмаларды орындау барысында уақытты үнемді пайдалана алуы.Түрткі сұрақтарды қою :1.Қандай жаңа сөздермен таныстық ?2. Қазір сағат неше болды?
Құндылықтарды дарытуМәтін арқылы оқушыларды өсімдіктер әлемін аялай білуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысЖаратылыстану
АКТ қолдану https://www.youtube.com
Тақырып бойынша алдыңғы білім"Қызыл кітап" тақырыбы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 5 минут3 минут







7 минут
Сәлемдесу, түгендеу.Психологиялық ахуал туғызу."Ыстық алақан" тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.Топқа бөлу. "Пазл" әдісі арқылы 3 топқа бөлу( ағаштар, гүлдер, шөптер)



Өткенді қайталау. "Ыстық орындық" әдісі.Қызығушылықты ояту. «Суретте нені көріп тұрмыз?





Орындық

Суреттер







Сабақтың ортасы5 минут















































12 минут





















































10 минут















Ой қозғау.«Уақыт неге алттыннан да қымбат » дейді?Оқушылардың жазғандарын тексеру, бағыт беру Мәтінмен жұмысМәтін таратып беремін. Жаңа сөздермен таныстырамын.Сөздік:Мен сағат ......... мектепке барамын. Сағат ............... мектептен кетемін. Сағат ........... сабақ оқимын.2-тапсырма. Біліп ал.- Көрнекілікті, циферблат пайдаланып жұмыс жүргізу. 1,2-сабақтарда алған білімдерін жаңғырту, практикалық жұмыс жасау. Әр баламен жеке-жеке жұмысты айтылым әрекеті арқылы жандандыру. Берілген тапсырманы саналы түрде түсініп, сөйлеу дағдысын қалыптастыру.- - Мәтін не туралы?- Уақытты неліктен босқа өткізуге болмайды? Дәптерге жеке өз ойларын жазады. Жұппен талқылайды. Топта ортақ идея шығарады.Қағаз бетіне түсіреді. Оны қорғайды.Мәтінмен жұмысУақытты босқа өткізбе. -          мәтінді кезекпен дауыстапоқиды, жаңа сөздерді сөздікке жазады.-          Мәтінді аударып, сұрақтарға жауап бередіӘр топтан 1-2 оқушы жауап береді.(Ж.ж+ Ұ) Тапсырма Мәтінді мұқият оқып, мазмұн бойынша өз бұрышыңызға бір сұрақ құрастырып жазыңыз. Дастарқанды сағат тілімен айналдырып, көршіңіздің сұрағының астына жауап жазыңыз. Топта ақылдаса отырып, мәтіннің тақырыбын анықтаңыздар. Дескриптор

Кері байланыс
  • Тапсырманы орындай алдыңыз ба?
  • Оны орындау оңай/ қиын болды ма?


  • Семантикалық картаны толтырыңдар.



    (Ұ) "Қос шеңбер" әдісі. Оқушыларды ішкі және сыртқы шеңберге тұрғызады.(Ішкі шеңбердегі оқушы сыртқы шеңбердегі оқушыға қарама-қарсы қарап тұруы қажет).Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап алады (Сыртқы шеңбердегі оқушыға ішкі шеңбердегі оқушылар,ішкі шеңбердегі оқушыға сыртқы шеңбердегі оқушылар және ішкі шеңбердегі оқушылар мұғалімнің берген белгісімен қозғалады).



    Кластер









    Оқулық





































    А-4 парағы, қалам, мәтін











    Дескриптор





















    ДәптерҚаламСуреттерТірек сөздер











    Сабақтың соңы2 минут

    (Ж) Рефлексия Чемодан-салып аламын, алдағы уақытта қолданамын. Еттартқыш-алған ақпаратты өңдеймін .Себет-керек емес ақпарат, лақтырып жіберемін.



    Чемодан, еттартқыш, себет суреті
    Үй тапсырмасы1 минутҚызыл кітапқа енген өсімдіктер туралы коллаж жасау

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ