Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
| МектепМұғалімнің аты-жөні: |
Күні:Сынып: 3Сабақ | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Сағат он екі болды |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
| 3.2.7.1 Түрлі дереккөздерден (мәтін, сызба, кесте) тақырыпқа қатысты негізгі және қосалқы ақпаратты ажыратып табу |
Сабақтың мақсаттары
| Барлығы: Тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын дамыту. Грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдана отырып, сұрақтар құра білуге үйрету Көбі: Көркем әдеби шығармаларды түсінеді, мазмұндайды, сұрақтарға дұрыс жауап береді, өзара диалогке қатысады, сөздерді дұрыс қолданып, хат жазады.Кейбірі: Өсімдіктер жайлы тілдесе алады, қосымша мәліметтер береді. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып , хат жазады. |
Бағалау критерийлері
| Тақырып бойынша монолог, диалог түрінде сөйлей білу. Күнделікті өмірде жаңа сөздердің мағынасын түсініп қолдана білу, бір-біріне өзара сыйластықпен қарау.. ; Сағаттың түрлерімен танысады;- Уақыттарын үнемдеуді үйренеді;- Ойын барысында сұрақтарға сауатты жауап беруге тырыса |
Тілдік мақсаттар | Негізгі сөздер мен тіркестер:Сұрақтарға дұрыс жауап беруі апсырмаларды орындау барысында уақытты үнемді пайдалана алуы.Түрткі сұрақтарды қою :1.Қандай жаңа сөздермен таныстық ?2. Қазір сағат неше болды? |
Құндылықтарды дарыту | Мәтін арқылы оқушыларды өсімдіктер әлемін аялай білуге тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану |
АКТ қолдану | https://www.youtube.com |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | "Қызыл кітап" тақырыбы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут3 минут
7 минут | Сәлемдесу, түгендеу.Психологиялық ахуал туғызу."Ыстық алақан" тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.Топқа бөлу. "Пазл" әдісі арқылы 3 топқа бөлу( ағаштар, гүлдер, шөптер)
Өткенді қайталау. "Ыстық орындық" әдісі.Қызығушылықты ояту. «Суретте нені көріп тұрмыз?
|
Орындық
Суреттер
|
Сабақтың ортасы5 минут
12 минут
10 минут
| Ой қозғау.«Уақыт неге алттыннан да қымбат » дейді?Оқушылардың жазғандарын тексеру, бағыт беру Мәтінмен жұмысМәтін таратып беремін. Жаңа сөздермен таныстырамын.Сөздік:Мен сағат ......... мектепке барамын. Сағат ............... мектептен кетемін. Сағат ........... сабақ оқимын.2-тапсырма. Біліп ал.- Көрнекілікті, циферблат пайдаланып жұмыс жүргізу. 1,2-сабақтарда алған білімдерін жаңғырту, практикалық жұмыс жасау. Әр баламен жеке-жеке жұмысты айтылым әрекеті арқылы жандандыру. Берілген тапсырманы саналы түрде түсініп, сөйлеу дағдысын қалыптастыру.- - Мәтін не туралы?- Уақытты неліктен босқа өткізуге болмайды? Дәптерге жеке өз ойларын жазады. Жұппен талқылайды. Топта ортақ идея шығарады.Қағаз бетіне түсіреді. Оны қорғайды.Мәтінмен жұмысУақытты босқа өткізбе. - мәтінді кезекпен дауыстапоқиды, жаңа сөздерді сөздікке жазады.- Мәтінді аударып, сұрақтарға жауап бередіӘр топтан 1-2 оқушы жауап береді.(Ж.ж+ Ұ) Тапсырма Мәтінді мұқият оқып, мазмұн бойынша өз бұрышыңызға бір сұрақ құрастырып жазыңыз. Дастарқанды сағат тілімен айналдырып, көршіңіздің сұрағының астына жауап жазыңыз. Топта ақылдаса отырып, мәтіннің тақырыбын анықтаңыздар. Дескриптор
Кері байланысТапсырманы орындай алдыңыз ба?Оны орындау оңай/ қиын болды ма?
Семантикалық картаны толтырыңдар.
(Ұ) "Қос шеңбер" әдісі. Оқушыларды ішкі және сыртқы шеңберге тұрғызады.(Ішкі шеңбердегі оқушы сыртқы шеңбердегі оқушыға қарама-қарсы қарап тұруы қажет).Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап алады (Сыртқы шеңбердегі оқушыға ішкі шеңбердегі оқушылар,ішкі шеңбердегі оқушыға сыртқы шеңбердегі оқушылар және ішкі шеңбердегі оқушылар мұғалімнің берген белгісімен қозғалады).
|
Кластер
Оқулық
А-4 парағы, қалам, мәтін
Дескриптор
ДәптерҚаламСуреттерТірек сөздер
|
Сабақтың соңы2 минут
| (Ж) Рефлексия Чемодан-салып аламын, алдағы уақытта қолданамын. Еттартқыш-алған ақпаратты өңдеймін .Себет-керек емес ақпарат, лақтырып жіберемін.
|
Чемодан, еттартқыш, себет суреті |
Үй тапсырмасы1 минут | Қызыл кітапқа енген өсімдіктер туралы коллаж жасау |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |