Материалдар / Ашық сабақ "Ертедегі саяхат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ертедегі саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегім болар деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
627
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Дүниетану

Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы

Ертедегі саяхат


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.4.1.Туризмнің мәнін түсіндіру

Сабақтың мақсаттары




Барлық оқушылар: «Саяхат пен саяхатшы» сөздерінің мәнін ашу.

Оқушылардың басым бөлігі: Бұрынғы кездегі адамдардың саяхаттануы туралы ақпарат алу.

Кейбір оқушылар: Астана қаласының орналасқан жерін картадан анықтау және Астананың көне атауымен салыстыру.

Бағалау критерийлері





1. «Саяхат пен саяхатшы» сөздерінің мәнін ашады.

2. Бұрынғы кездегі адамдардың саяхаттануы туралы ақпарат алады.

3. Астана қаласын картадан орналасқан жерін анықтайды және Астананың көне атауымен салыстырады.

Құндылықтарды дарыту


Тұлғаға бағытталған, іс-әрекет, коммуникативтік, АКТ,ойын


Пәнаралық байланыс

Тарих, география


АКТ қолдану дағдылары


Видео (ғажайыпстанға саяхат)

Тілдік құзыреттілік

Жазбаша,ауызша


Алдыңғы оқу:


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы











Психологиялық ахауал

  • «Саяхат» және «саяхатшы» сөздеріне ой қозғау.

  • Саяхат деген не?

  • Саяхатшы деген кім?

  • Әр адам саяхатшы бола ала ма?

  • Қандай мақсатта саяхатқа шығуға болады?

  • Саяхатқа немен қатынайды?




Видео (ғажайыпстанға саяхат)

Сабақтың ортасы






(МК) Бұрынғы кезде адамдар қалай саяхаттаған?


  • Турист үшін аса қажет болатын заттарды ата.


Сергіту сәті


Жұптық жұмыс

(Ж) Картадан Астананың орналасқан жерін көрсет.

  • Астананың көне атауын білесіңдер ме?

  • Туристерге қандай жерлерге баруды ұсынар едіңдер?

Бұрынғы кездегі суреттерді көрсету арқылы

Не қажет?

«Қыдырып қайтайық»

Видео ролик Астана туралы

Сабақтың соңы














«Желкенді қайық» суретін тарату.


Жасыл түс – егер саған сабақ ұнаса және барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.


«Сары түс» - егер сен сабақты белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя.

«Қызыл түс» - егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.


Жеке- жеке үлестірме парақшалары









Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?






Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?




Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.




Рефлексия

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!