Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ,
ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін
анықтау
2.1.2.1 шығарманың
мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау,
үзіндісін мазмұндау,
сахналау
|
Сабақ
тың
басы
Сабақ
тың
ортасы
Сергіту
сәті
Қорытындылау
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру
«Поп-корн»
әдісімен
«Сақина ертегісінің мазмұнын
тізбектей әңгімелеу
Жаңа
тақырып
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жариялау
«Сызбалар сөйлейді»
әдісі

ЕБҚ
Өзің жақсы көретін ертегіні
айтып бер
2-тапсырма
«Құмырсқа және бидай дәні»
ертегісін тізбектей, мәнерлеп
оқы
Мәтін бойынша сұрақтар
қой
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ мен
ЕҚБ
Мәтінді рөлге бөліп
оқыңдар
Білгенге
маржан!
Леонардо да Винчи
жан-жақты адам болған. Тарихта
аты суретші ретінде қалғанымен, әрі ғалым, әрі
жазушы.
3-тапсырма
Тауып
көр!
Берілген іс-әрекетті қимылмен
көрсетіңдер. Қай кейіпкерге қатысты екенін
айтыңдар.

ФС
тапсырмасы
6-тапсырма
Талқылайық
1.Құмырсқа дұрыс
шешім қабылдады ма?
2.Бидайдың пікірімен
келісесің бе?
Саралау
тапсырмасы
Кестені
толтыр
Мәтіннің
аты
|
|
Мәтіннің
түрі
|
|
Кейіпкерлер
|
|
Мәтін қалай
басталды?
|
|
Арпаның өтінішін тауып
жаз
|
|
Мәтін немен
аяқталды
|
|
Үй
тапсырмасы:
48-50 беттерді оқып,
сахналауға дайындал
|
Бір-біріне жақсы
тілектер тілейді
Ертегіні тізбектей
әңгімелейді.
Сызбамен
танысады
Жеке жұмыс
жасайды
Мәтінді тізбектей
оқиды
Жеке жұмыс
жасайды
Ақпаратпен
танысады
Кейіпкерді
анықтайды.
Өзіндік пікірін
танытады
Кестені
толтырады.
Үй тапсырмасын
алады
|
Мадақтау
ҚБ: « Киіз үй»
әдісі

Дескриптор:
"Сақина" ертегісін оқып,
мазмұндайды-1б

Керемет!
Дескриптор:
Мәтінді мәнерлеп
оқиды-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Рөлге бөліп
оқиды-1б

Дескриптор:
Берілген іс-әрекетті қимылмен
көрсетеді-1б
Дескриптор:
Ертегі желісі бойынша
кейіпкерлеріне мінездеме
береді-1б

Дескриптор:
Мәтін туралы кестені
толтырады-1б
Дескриптор:
Ертегі оқып,сахналап
көрсетеді-1б
|
Сызба
Оқулық
Оқулық
Сызба
Кесте
Оқулық
|