Ашық сабақ «Ертегілер әлеміндегі - ғажайып математика»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ «Ертегілер әлеміндегі - ғажайып математика»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегі желісі бойынша баланың математикалық білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып,ажырата білуін жетілдіру, қарапайым сан мен санау түсініктерін қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 28.11.2023ж

Тәрбиеші: Лайысова Б.О.

Білім саласы:«Таным», «Шығармашылық», «Қатынас»

Оқу қызметі: Қарапайым математкалық ұғымды қалыптастыру

Тақырыбы: “Ертегілер еліндегі ғажайып математика”

Мақсаты: Ертегі желісі бойынша баланың математикалық білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып,ажырата білуін жетілдіру, қарапайым сан мен санау түсініктерін қалыптастыру.

Интеллектум ойындары «Пескография» ойынының шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, көпшіл, шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу.

Пән аралық байланыс: Сөйлеуді дамыту,қоршаған орта, құрастыру.

Дамытушылық:Сандарды тура,кері санауға үйрету,логикалық ойын арқылы баланың қиялын,ой-өрісін,есте сақтау қабілетін дамыту.

Көрнекілігі: Геометриялық пішіндер, «Сәулетті үйшік» ертегі кейіпкерлері маскалары, түрлі-түсті шарлар, поезд билеттері, арка ертегі әлеміне

шығармашылық ойынға: «Пескография» ойынына арналған құм терапиясы, үйшік макеті,ертегі кейіпкерлері, боялған күріштер моторикалық ойынға арналған т.б.

Билингвальды компонент: шеңбер-круг,үшбұрыш-треугольник,шаршы-квадрат,төртбұрыш-прямоугольник.




















Қызмет

түрлері

Тәрбиешінің әрекеті

Баланың әрекеті

Мотива циялық қозғаушы лық















Ұйымдастырушылық ізденіс


Таңқалар лық сәт





























































































Рефлексиялық түзетуші лік














Шаттық шеңбері:

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің ісі ғой,

Ал,кәнекей бәріміз

Сәлем-дейік үлкенге.

Қайырлы таң,алтын күн!

Қайырлы таң,ашық аспан!

Қайырлы таң,жер ана!

Қайырлы таң,досым!

Қайырлы таң,қонақтар!


-Балалар қандай ертегілер білесіңдер?



-Олай болса, ертегі әлеміне саяхат жасау үшін поездға отырамыз, ол үшін поезға билеттер таңдаймыз !

-Балалар,бүгін біз ертегілер еліндегі ғажайып пішіндермен таныспақпыз.



-Ендеше, поездбен ертегілер еліне саяхатқа кеттік. Чух-чух музыкасы.

-О,шіркін! Қараңдаршы, ғажайып ертегілер , «Сәулетті үйшік» ертегісіне келдік.

Тақтада үлкен зәулім үй кейіпкерлері үйге кіре алмай жүр. Біз көмектесуіміз үшін, мынау ұшып тұрған түрлі-түсті шарларға бекітілген, кейіпкерлерді таңдап топқа бөлінеміз.





1-тапсырма (Тышқан, бақа тобы): Құм терапиясы «Пескография» - екі қолмен пішіндер салу, екі ми қабығының дамуына, моториканы дамыту. Пішін бейнесін жадында сақтау.

Тәрбиеші: Дұрыс тышқан, бақа үйге кіріңдер.

2-тапсырма (Қоян тобы): Түрлі-түсті боялған күріштерде жасырынған пішіндерді табу, түсін атау, санау.


Тәрбиеші:

Дұрыс,үйге кір қоян.


3-тапсырма (Түлкі, қасқыр):

Түтікшелер арқылы тыныс алу мүшелерін дамыта отырып, пішіндерді қағаздан тиісті ұяшыққа орналастырамыз. Демін ішке тартып, шығару арқылы.


4-тапсырма (Аю тобы):

Дидактикалық ойындар, «Үйшіктің есігін жап», «Шарларды орналастыр»


Аю тақатадағы үйшікке симайды

Неге?

Үлкен-кіші ұғымдары.

СShape1 ергіту сәті:

Бойды сергек,тік ұста,

Емін-еркін тыныста,

Оң қолыңды соз алға,

ҚShape2 ол ұшына қарада,

Үшбұрыш сыз ауада

Сол қол босқа тұрмасын

Шеңбер жасап тынбасын.



Енді балалар аңдарды ортаға шақырайық, топ басшылары келеді.

Үлкен , сәулетті үйшік жаңадан құрайық.

Тәрбиеші үлкен үй макетін әкеледі.

Топ басшылары, кейіпкерлер кіреді.


Шығармашылық ойын: Интеллектум ойындары «Legoline»ойнату

-Балалар,біз қандай ертегі тамашаладық?

Сендерге ертегі ұнады ма?

Бізге қонаққа кімдер келді?

Сендермен бірге ойын ойнап,есеп шығарып,көңілімді көтергендеріне қуаныштымын,сіздерге ризамын!

Балалар сіздерге тәтті кәмпиттеріміз бар екенбалаларды мадақтайды.


Осымен бүгінгі “Ертегілер еліндегі ғажайып математика” атты оқу аяқталды

Қол ұстасып тұрайық,

Шеңберді біз құрайық

Көріскенше күн жақсы,

Сау-саламат болайық!


Балалар шаттық шеңберін қимылдар жасау арқылы жасайды.















-«Түлкі мен ешкі», «Маша мен аю», «Қасқыр мен қоян»

Балалар пішіндер (төртбұрыш, шеңбер, тіктөртбұрыш, үшбұрыш)

бейнеленген билеттерді алып, орындықта сәйкесінше бейнеленген пішіндерге тиісті орындарына отырады.



Балалар тақтада бейнеленген суреттерге келеді: үй, тышқан, қоян, бақа, қасқыр, түлкі, аю







Төрт топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады, соған сәйкес басшыға басына кейіпкер бейнеленген бас киім киіледі.


Тапсырмаларды тексеру, барысында тақтада бейнеленген үйшікке тышқанды,бақаны содан соң қоянд .... кейіпкерлерді кіргізу.







Топ басшысы ойын барысында ойын ережесінің сақталуына, орындалуын бақылайды.



Тақтада бейнеленген үйшікке тапсырма дұрыстығын тексеріп, аюды орналастырамыз.
















Сәулетті, жаңа үйді барлық балалар бояп, әсемдейді.















Балалар ойынды ойнайды



Шаттық шеңберге тұрып,келген қонақтармен қоштасады









Күтілетін нәтиже:

Біледі:Балалар геометриялық пішіндерді атап,ертегі кейіпкерлерін дұрыс атай білді.

Игереді: «Интеллектум» ойындары арқылы ой-қабілеттерін дамыту.Сандарды ажыратуды,тура,кері санауды,сұрақтарға дұрыс жауап беруді.

Меңгереді:Геометриялық пішіндерді ажыратуды,ертегі кейіпкерлердің шатаспай меңгергендері байқалады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2023
409
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі