Күні: 28.11.2023ж
Тәрбиеші: Лайысова Б.О.
Білім саласы:«Таным», «Шығармашылық», «Қатынас»
Оқу қызметі: Қарапайым математкалық ұғымды қалыптастыру
Тақырыбы: “Ертегілер еліндегі ғажайып математика”
Мақсаты: Ертегі желісі бойынша баланың математикалық білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып,ажырата білуін жетілдіру, қарапайым сан мен санау түсініктерін қалыптастыру.
Интеллектум ойындары «Пескография» ойынының шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, көпшіл, шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: Сөйлеуді дамыту,қоршаған орта, құрастыру.
Дамытушылық:Сандарды тура,кері санауға үйрету,логикалық ойын арқылы баланың қиялын,ой-өрісін,есте сақтау қабілетін дамыту.
Көрнекілігі: Геометриялық пішіндер, «Сәулетті үйшік» ертегі кейіпкерлері маскалары, түрлі-түсті шарлар, поезд билеттері, арка ертегі әлеміне
шығармашылық ойынға: «Пескография» ойынына арналған құм терапиясы, үйшік макеті,ертегі кейіпкерлері, боялған күріштер моторикалық ойынға арналған т.б.
Билингвальды компонент: шеңбер-круг,үшбұрыш-треугольник,шаршы-квадрат,төртбұрыш-прямоугольник.
|
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотива циялық қозғаушы лық Ұйымдастырушылық ізденіс Таңқалар лық сәт Рефлексиялық түзетуші лік |
Шаттық шеңбері: Амандасу үлкенге, Тәрбиенің ісі ғой, Ал,кәнекей бәріміз Сәлем-дейік үлкенге. Қайырлы таң,алтын күн! Қайырлы таң,ашық аспан! Қайырлы таң,жер ана! Қайырлы таң,досым! Қайырлы таң,қонақтар!
-Балалар қандай ертегілер білесіңдер? -Олай болса, ертегі әлеміне саяхат жасау үшін поездға отырамыз, ол үшін поезға билеттер таңдаймыз ! -Балалар,бүгін біз ертегілер еліндегі ғажайып пішіндермен таныспақпыз. -Ендеше, поездбен ертегілер еліне саяхатқа кеттік. Чух-чух музыкасы. -О,шіркін! Қараңдаршы, ғажайып ертегілер , «Сәулетті үйшік» ертегісіне келдік. Тақтада үлкен зәулім үй кейіпкерлері үйге кіре алмай жүр. Біз көмектесуіміз үшін, мынау ұшып тұрған түрлі-түсті шарларға бекітілген, кейіпкерлерді таңдап топқа бөлінеміз. 1-тапсырма (Тышқан, бақа тобы): Құм терапиясы «Пескография» - екі қолмен пішіндер салу, екі ми қабығының дамуына, моториканы дамыту. Пішін бейнесін жадында сақтау. Тәрбиеші: Дұрыс тышқан, бақа үйге кіріңдер. 2-тапсырма (Қоян тобы): Түрлі-түсті боялған күріштерде жасырынған пішіндерді табу, түсін атау, санау. Тәрбиеші: Дұрыс,үйге кір қоян. 3-тапсырма (Түлкі, қасқыр): Түтікшелер арқылы тыныс алу мүшелерін дамыта отырып, пішіндерді қағаздан тиісті ұяшыққа орналастырамыз. Демін ішке тартып, шығару арқылы. 4-тапсырма (Аю тобы): Дидактикалық ойындар, «Үйшіктің есігін жап», «Шарларды орналастыр» Аю тақатадағы үйшікке симайды Неге? Үлкен-кіші ұғымдары.
С Бойды сергек,тік ұста, Емін-еркін тыныста, Оң қолыңды соз алға,
Қ Үшбұрыш сыз ауада Сол қол босқа тұрмасын Шеңбер жасап тынбасын. Енді балалар аңдарды ортаға шақырайық, топ басшылары келеді. Үлкен , сәулетті үйшік жаңадан құрайық. Тәрбиеші үлкен үй макетін әкеледі. Топ басшылары, кейіпкерлер кіреді.
Шығармашылық ойын: Интеллектум ойындары «Legoline»ойнату -Балалар,біз қандай ертегі тамашаладық? Сендерге ертегі ұнады ма? Бізге қонаққа кімдер келді? Сендермен бірге ойын ойнап,есеп шығарып,көңілімді көтергендеріне қуаныштымын,сіздерге ризамын! Балалар сіздерге тәтті кәмпиттеріміз бар екенбалаларды мадақтайды. Осымен бүгінгі “Ертегілер еліндегі ғажайып математика” атты оқу аяқталды Қол ұстасып тұрайық, Шеңберді біз құрайық Көріскенше күн жақсы, Сау-саламат болайық! |
Балалар шаттық шеңберін қимылдар жасау арқылы жасайды. -«Түлкі мен ешкі», «Маша мен аю», «Қасқыр мен қоян» Балалар пішіндер (төртбұрыш, шеңбер, тіктөртбұрыш, үшбұрыш) бейнеленген билеттерді алып, орындықта сәйкесінше бейнеленген пішіндерге тиісті орындарына отырады. Балалар тақтада бейнеленген суреттерге келеді: үй, тышқан, қоян, бақа, қасқыр, түлкі, аю Төрт топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады, соған сәйкес басшыға басына кейіпкер бейнеленген бас киім киіледі. Тапсырмаларды тексеру, барысында тақтада бейнеленген үйшікке тышқанды,бақаны содан соң қоянд .... кейіпкерлерді кіргізу. Топ басшысы ойын барысында ойын ережесінің сақталуына, орындалуын бақылайды. Тақтада бейнеленген үйшікке тапсырма дұрыстығын тексеріп, аюды орналастырамыз. Сәулетті, жаңа үйді барлық балалар бояп, әсемдейді. Балалар ойынды ойнайды
Шаттық шеңберге тұрып,келген қонақтармен қоштасады
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Балалар геометриялық пішіндерді атап,ертегі кейіпкерлерін дұрыс атай білді.
Игереді: «Интеллектум» ойындары арқылы ой-қабілеттерін дамыту.Сандарды ажыратуды,тура,кері санауды,сұрақтарға дұрыс жауап беруді.
Меңгереді:Геометриялық пішіндерді ажыратуды,ертегі кейіпкерлердің шатаспай меңгергендері байқалады.
![]()

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Ертегілер әлеміндегі - ғажайып математика»
Ашық сабақ «Ертегілер әлеміндегі - ғажайып математика»
Күні: 28.11.2023ж
Тәрбиеші: Лайысова Б.О.
Білім саласы:«Таным», «Шығармашылық», «Қатынас»
Оқу қызметі: Қарапайым математкалық ұғымды қалыптастыру
Тақырыбы: “Ертегілер еліндегі ғажайып математика”
Мақсаты: Ертегі желісі бойынша баланың математикалық білімін тиянақтау, геометриялық пішіндерді танып,ажырата білуін жетілдіру, қарапайым сан мен санау түсініктерін қалыптастыру.
Интеллектум ойындары «Пескография» ойынының шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, көпшіл, шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: Сөйлеуді дамыту,қоршаған орта, құрастыру.
Дамытушылық:Сандарды тура,кері санауға үйрету,логикалық ойын арқылы баланың қиялын,ой-өрісін,есте сақтау қабілетін дамыту.
Көрнекілігі: Геометриялық пішіндер, «Сәулетті үйшік» ертегі кейіпкерлері маскалары, түрлі-түсті шарлар, поезд билеттері, арка ертегі әлеміне
шығармашылық ойынға: «Пескография» ойынына арналған құм терапиясы, үйшік макеті,ертегі кейіпкерлері, боялған күріштер моторикалық ойынға арналған т.б.
Билингвальды компонент: шеңбер-круг,үшбұрыш-треугольник,шаршы-квадрат,төртбұрыш-прямоугольник.
|
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотива циялық қозғаушы лық Ұйымдастырушылық ізденіс Таңқалар лық сәт Рефлексиялық түзетуші лік |
Шаттық шеңбері: Амандасу үлкенге, Тәрбиенің ісі ғой, Ал,кәнекей бәріміз Сәлем-дейік үлкенге. Қайырлы таң,алтын күн! Қайырлы таң,ашық аспан! Қайырлы таң,жер ана! Қайырлы таң,досым! Қайырлы таң,қонақтар!
-Балалар қандай ертегілер білесіңдер? -Олай болса, ертегі әлеміне саяхат жасау үшін поездға отырамыз, ол үшін поезға билеттер таңдаймыз ! -Балалар,бүгін біз ертегілер еліндегі ғажайып пішіндермен таныспақпыз. -Ендеше, поездбен ертегілер еліне саяхатқа кеттік. Чух-чух музыкасы. -О,шіркін! Қараңдаршы, ғажайып ертегілер , «Сәулетті үйшік» ертегісіне келдік. Тақтада үлкен зәулім үй кейіпкерлері үйге кіре алмай жүр. Біз көмектесуіміз үшін, мынау ұшып тұрған түрлі-түсті шарларға бекітілген, кейіпкерлерді таңдап топқа бөлінеміз. 1-тапсырма (Тышқан, бақа тобы): Құм терапиясы «Пескография» - екі қолмен пішіндер салу, екі ми қабығының дамуына, моториканы дамыту. Пішін бейнесін жадында сақтау. Тәрбиеші: Дұрыс тышқан, бақа үйге кіріңдер. 2-тапсырма (Қоян тобы): Түрлі-түсті боялған күріштерде жасырынған пішіндерді табу, түсін атау, санау. Тәрбиеші: Дұрыс,үйге кір қоян. 3-тапсырма (Түлкі, қасқыр): Түтікшелер арқылы тыныс алу мүшелерін дамыта отырып, пішіндерді қағаздан тиісті ұяшыққа орналастырамыз. Демін ішке тартып, шығару арқылы. 4-тапсырма (Аю тобы): Дидактикалық ойындар, «Үйшіктің есігін жап», «Шарларды орналастыр» Аю тақатадағы үйшікке симайды Неге? Үлкен-кіші ұғымдары.
С Бойды сергек,тік ұста, Емін-еркін тыныста, Оң қолыңды соз алға,
Қ Үшбұрыш сыз ауада Сол қол босқа тұрмасын Шеңбер жасап тынбасын. Енді балалар аңдарды ортаға шақырайық, топ басшылары келеді. Үлкен , сәулетті үйшік жаңадан құрайық. Тәрбиеші үлкен үй макетін әкеледі. Топ басшылары, кейіпкерлер кіреді.
Шығармашылық ойын: Интеллектум ойындары «Legoline»ойнату -Балалар,біз қандай ертегі тамашаладық? Сендерге ертегі ұнады ма? Бізге қонаққа кімдер келді? Сендермен бірге ойын ойнап,есеп шығарып,көңілімді көтергендеріне қуаныштымын,сіздерге ризамын! Балалар сіздерге тәтті кәмпиттеріміз бар екенбалаларды мадақтайды. Осымен бүгінгі “Ертегілер еліндегі ғажайып математика” атты оқу аяқталды Қол ұстасып тұрайық, Шеңберді біз құрайық Көріскенше күн жақсы, Сау-саламат болайық! |
Балалар шаттық шеңберін қимылдар жасау арқылы жасайды. -«Түлкі мен ешкі», «Маша мен аю», «Қасқыр мен қоян» Балалар пішіндер (төртбұрыш, шеңбер, тіктөртбұрыш, үшбұрыш) бейнеленген билеттерді алып, орындықта сәйкесінше бейнеленген пішіндерге тиісті орындарына отырады. Балалар тақтада бейнеленген суреттерге келеді: үй, тышқан, қоян, бақа, қасқыр, түлкі, аю Төрт топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады, соған сәйкес басшыға басына кейіпкер бейнеленген бас киім киіледі. Тапсырмаларды тексеру, барысында тақтада бейнеленген үйшікке тышқанды,бақаны содан соң қоянд .... кейіпкерлерді кіргізу. Топ басшысы ойын барысында ойын ережесінің сақталуына, орындалуын бақылайды. Тақтада бейнеленген үйшікке тапсырма дұрыстығын тексеріп, аюды орналастырамыз. Сәулетті, жаңа үйді барлық балалар бояп, әсемдейді. Балалар ойынды ойнайды
Шаттық шеңберге тұрып,келген қонақтармен қоштасады
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Балалар геометриялық пішіндерді атап,ертегі кейіпкерлерін дұрыс атай білді.
Игереді: «Интеллектум» ойындары арқылы ой-қабілеттерін дамыту.Сандарды ажыратуды,тура,кері санауды,сұрақтарға дұрыс жауап беруді.
Меңгереді:Геометриялық пішіндерді ажыратуды,ертегі кейіпкерлердің шатаспай меңгергендері байқалады.
![]()

шағым қалдыра аласыз

ергіту
сәті
ол ұшына
қарада,













