Материалдар / Ашық сабақ "Ертегілер еліне саяхат"балабақша

Ашық сабақ "Ертегілер еліне саяхат"балабақша

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Жыл бойы өткен оқу іс –әрекеттерін қайталап шолу жасау. Балалардың түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін тексеру. Ой өрістерін дамыту. Достыққа тәрбиелеу. Қажетті құрал –жабдықтар ,көрнекіліктер: үйшік,ертегі кейіпкерлері, пішіндер,шар ,сандар т.б Билингвалды компонент: ертегі –сказка
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ертегілер еліне саяхат



Білім беру саласы: «Тіл дамыту», «Қоршаған орта», «Таным» , «Денсаулық» , «Қатынас»

Бөлімі: кіріктірілген ұйымдастырылған оқу іс әрекеті.

Тақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат»

Мақсаты: Жыл бойы өткен оқу іс –әрекеттерін қайталап шолу жасау. Балалардың түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін тексеру. Ой өрістерін дамыту. Достыққа тәрбиелеу.

Қажетті құрал –жабдықтар ,көрнекіліктер: үйшік,ертегі кейіпкерлері, пішіндер,шар ,сандар т.б

Билингвалды компонент: ертегі –сказка



Мотивациялық қозғаушылық:

Тәрбиеші басына күннің күліп тұрған бетпердесін киіп :

-Сәлеметсіздер ме,балалар. Мен Көктем күнімін. Өзіммен бірге сіздерге күлкі,қуаныш ала келдім.Сендермен бөліскім келеді. Кәне бір-бірімізге қарап күлейікші. Өте жақсы мен сендерге ризамын. Балалар қазір жылдың қай мезгілілі .Әрине көктем. Ал айтайықшы көктем табиғатында қандай өзөгерістер бар? Күн жылынды, қар кетті , адамдар жылы киімдерін шешті, далаға жасыл шөп шықты ,қолрадағы малдарымыз далаға шықты т.б.

-Балалар біздің тобымызға қонақтар келген екен, кәне бәріміз күлеп олармен амандасайық.

Дөңгеленіп тұрайық,

Шеңберді біз құрайық.

Қол ұстасып бәріміз Ақтілекті жолдайық!

-Әлемді нұр тыныштық,

Әрбір бейбіт күн ыстық.

Қайырлы таң бақшамыз,

Қайырлы күн достарым!

Сәлеметсізбе, здраствуите, гудмоним

-Балалар , сендер қандай ертегілерді білесіздер? Ия «Бауырсақ», «Шалқан», «Үш аю», «Үйшік»т.б

-Ендеше «Үйшік »ертегісін есімізге түсіріп ертегі кейіпкерлері қонаққа шақырайық.

Алаңда бір үйшік тұр .Есігінде құлып тұр. Оны тышқан көріп қалып :

-Неткен керемет ,үйшік,бұл кімдікі? Үйшікті айналып жүргенде бір хат тауып алады.Хатты оқиды. Онда егер тапсырманы орындасам үйшіктің есігі ашылады деп жазылған екен.

Тышқан: балалар маған көмектесіңіздерші?

Тәрбиеші:әрине көмектесеміз,ия балалар?

1-ші тапсырма Таным саласынан екен балалар. «Ойлан және сана »дейді.

Балалар,біз нешеге дейін санай білеміз?

1ден 5ке дейін санау. Қазақша,орысша,ағылшынша санайды. Сандар жайында тақпақтар айтады. Тақтадағы сандарды ретімен көрсетеді.

-Жарайсыздар балалар сендер бірінші тапсырманы орындадыңдар.Тышқанға есік ашылады,тышқан үйшікке кіреді.

Бақа:Неткен үйшік ,мұнда кім тұрады?

Тәрбиеші : тоқта,тоқта бақылдауық бақа ! Егер тапсырманы орындасаң ғана үйшіктің есігі ашылады.

2-ші тапсырма жұмбақтар берген екен. Жұмбақ «Пішіндер» жайлы екен.

Атына сай балалар,

Үшбұрыш үш жағы бар .

Ол пішінді кім табады? Үшбұрыш



Допқа өзі ұқсайды,

Ерекше бір пішін бар.

Атын оның атаңдар? Дөңгелек



Төрт бұрышы бар,

Төрт қабырғасы бар.

Бұл қай пішін? Төртбұрыш



Тағы бір ерекше пішін бар,

Қауынға ол ұқсайды.

Қабырғалары жоқ оның,

Бұл қай пішін? Сопақша



-Балалар үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек,сопақша осылардың бәрін бір сөзбен қалай атаймыз? Ия пішіндер дейміз .Ал орысша ше? Фигура . Ал ағылшынша фигга.

Енді орынымызға барып осы пішіндерден әртүрлші мүсіндер құрастырайқышы.

(балалар шырша, үй , аққала ,мысық ,балық мүсіндерін құрастырады.)

-Мінекей бақаға да көмектестік,оған үйшік есігі ашылды.

-Ендеше бәріміз демалып «Үйшік өлеңін айтайық».

Далада бір үйшік тұр,

Есігінде құлып тұр.

Есікті қасқыр қағады,

Тарс-тұрыс,тарс-тұрс,

Есікті ол аша алмай,

Ызаға қатты батады.

Алтын айдарлы әтеш кеп ,

Құлыпты оңай ашады.



Қоян:Неткен үйшік! Үйшікте кім тұрады?

Тәрбиеші: Тоқта, қоян ! Тапсырманы орындасаң ғана үйшіктің есігі ашылады.

Қоян : балалар маған көмектесіңіздерші өтінемін?

3-тапсырма «Суреттерге қараңдар және салыстырыңдар»

Қоянның оң қолында сәбіз, ал мында ше сәбіз қай қолында? Мына қоянның ұстап тұрған сәбіздері қай қолындағы ұзын және қысқа.

Балалар қараңыздаршы қоян мұңайып тұр неге деп ойласыздар? Себебі сәбіздері түссіз ,қане сәбіздің түсі қандай болады

Ендеше орнымызға барып саусақ арқылы сәбіздерін тоқсарымен бояп берейік.

Міне қоян да ,үйшікке кірді,оған да есік ашылды.



Қасқыр : Неткен үйшік !кімдікі екен?

Тәрбиеші: тоқта қасеке ,тапсырманы орындамай онда кіре алмайсын.

4-тапсырма «Ертегілер елінде»

«Мақта қыз бен мысық»ертегісін қою



Есік түртіліп Күлдірген кіреді. Қолында шарлары бар.

Күлдірген:Сәлеметсіздер ме ,балалар мен Күлдіргенмін. Менің қолымда нелер бар. Шарлар. Мен көшеде балаларды шарлармен күлдіртейін десем ,шарларымның түстерін ажырата алмай тұрғаным.

Балалар түстерін айтады,ажыратады. Балалар бұл шар ия, ал орысша қалай айтамыз,ағылшынша ше? Шар,орысша шар ,ағылшынша балун

Күлдірген: рахмет балалар, менімен бірге билеуге қалай қарайсыздар? Бәрі қимылдар жасап билейді. Аңдар да шығады. Рахметтерін айтып сыйлыққа алма ұсынады.

Қортынды.









28 Желтоқсан 2017
3477
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі