25 Сабақ
№101
|
Пәні:
Математика
|
Мектеп: «Құлағы нашар
еститін балалар үшін Ленгір қосалқы мектеп-интернаты»
КММ
|
Күні: 17.03.2021
ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: Г.
Орманова.
|
Сынып: 2
«Б»
|
Қатысқан оқушы
саны:
|
Қатыспаған оқушы
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Есептер
шығару.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
2.5.1.4 санды
бірнеше есе арттыру, кемітуге , еселік салыстыруға берілген
есептерді талдау және
шығару.
2.5.1.6 көбейту мен
бөлуге берілген есептердің шығару әдістерін
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
2.3.2.2. Көбейту және бөлу
кестесін құрастыруды үйрену,есептер
шығару.
|
Коррекциялық
мақсаты
|
Дыбыстарын қадағалау, түзету,
сөйлеу тілін қалыптастыру
|
Құндылықтарды
дамыту
|
Зейінділікке, шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
|
Жетістік
критерийлері
|
Берілген есептер мен
мысалдарды шығарады.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиеттік оқу, көркем
еңбек,сандар.
|
Көрнекіліктер
|
Ережелер,
плакаттар
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақта орындалатын
іс-әрекеттер
|
Басы
2
минут
|
Ұйымдастыру
сәтіОқып,білім
аламыз,
Сәлемдесу, түгелдеу
Біз көңілді баламыз,
Оқушыларды сабаққа
дайындау Математика пәнінде,
Психологиялық
дайындық Тапқыр,алғыр
боламыз.
Жақсы көңіл-күй
қалыптастыру
|
3
минут
|
Тіл бұрышымен
жұмыс
«Р» дыбысты ата ,
Буындарды оқы: ара, аро, ра, ро,
ру
Сөздерді оқы: роза,
раушан, қара. Сөйлемдерді
оқы:
Суреттермен жұмыс ара,
дәптер,
|
5
минут
|
Күнделікті
сөздер:
1 жылда неше мезгіл
бар? Көбейтудің компоненттерін
ата
1 жылда неше ай бар?
Бөлу амалының компоненттерін
ата
1 айда неше күн бар?
Бірліктерді ата:
1,2,3,4,5,6,7,8,9.
1 аптада неше күн бар?
Ондықтарды ата:10,20,30..... Жүздіктерді
ата:100,200,300....
|
5
минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Үйге не берілді?
Есте сақтау қабілеттерін
тексеру
Тапсырмаларды
тексеру 16:4 45:5 5х4 8х4 3х7
2х4
Көбейту кестесін
сұрау 12:3 36:4 4х9 3х9 4х4
4х3
Сергіту
сәті
|
Ортасы
Жаңа
сабақ
20
минут
Дәптермен
жұмыс
|
1,2,3 қарлығаш боп
ұш
4,5,6 қарлығаш боп
қалқы
7,8,9,10 қарлығаш боп
қон.
Ал, енді жаңа сабағымызды
бастайық.
Тақырыбы: «Есептер шығару».
Қазақ халқының
қолөнері.
Қазақтың қол өнеріне
күнделікті өмірде қолданылатын заттар жатады. Біз соның ішінде
зергерлік бұйымдарға тоқтймыз. Зергерлік бұйымдарға жүзік, шашбау,
білезік, сырға, қапсырма, алқа т.б жатады. Зергерлік бұйымдар
алтын, күміс сияқты бағалы асыл тастардан
жасалады.
1 есепте (
түсіндіру)
Бір зергер 24 әшекей бұйым
жасады, бұл басқа зергердің жасағанына қарағанда 4 есе артық. Екі
зергер барлығы неше әшекей бұйым
жасады?
1 зергер- 24,
бұл
2 зергер-? 4есе артық
? әшекей
Шешуі: 24:4=6 (2
зергер)
24+6=30
Жауабы: барлығы -30 әшекей
бұйым жасалған.
2а есепте (
ауызша)
Көрмеге күмістен жасалған 27
бұйым , ал теріден жасалған бұйымдар одан 3 есе кем қойылды.
Көрмеге күмістен жасалған бұйымға қарағанда, теріден жасалған
бұйымның нешеуі кем
қойылды?
К үмістен- 27
бұйым
Теріден -?, 3 есе кем ?
кем
Шешуі: 27:3=9
(тері)
27-9=18
Жауабы: теріден жасалған 18
бұйым кем.
2ә есеп ( тақтада
жұмыс)
Ш ебер -12
қамшы
Шәкірті -? қамшы, 9-ы кем ?
есе артық
Шешуі:
12-9=3
12:3=4
Жауабы: шебер 4 есе артық
қамшы жасады.
Мысал:
3.
Ойын: «Қуыршақты
әшекей бұйымдармен
сәндейміз».
14:2=7 4х2=8
18:9=2
5:5=1 12х1=12
5х2=10
4
есепте
Балаларға дұрыс шешуін табуға
көмктес. Қайсысы дұрыс
келеді?
Әлия
Маржан
|
Соңы
5
минут
РЕФЛЕКСИЯ
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай
өтті?Қандай кедергілер болды?Не сәтті өтті?Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай
пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неге?..
|
Карточкамен
жұмыс
Баған түрінде
шығар
25+14 =39 35+12=47
24+53=77
16+32 =48 17+11=28
72+13=85
Сабақты
бекіту:
Сұрақтар қойып
бекіту.
-Сабақ түсінікті
болдыма?
-Қандай сұрақтарың
бар?
Кері
байланыс:
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
Түсіндім Сұрағым
бар Түсінбедім
Үйге тапсырма:
81-
бет, № 5
мысал
Бағалау:
Деңгейлеріне қарай
бағалау.
|