Ашық сабақ "Есептер шығару" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Есептер шығару" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл бастауыш сынып мұғалімдеріне пайдалы.Сабақтың бағалау критерийлері қойылған, дескриптор жазылғын және оқушылар сабаққа байланысты қалыптастыру тапсырмасын орындайды.Оқушылар бірнеше есептерді шығара отырып,өз беттерімен,топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы





Пәні: математика

Сабақ тақырыбы: Есептер шығару

Мектеп Н.Әлмұханбетов атындағы орта мектеп МДШО КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Б.Т

СЫНЫП: 2

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары:

2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану.

2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.

        1. ** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдана алады

Бірқатар оқушылар:

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін жазбаша,ауызша есептей алады

Кейбір оқушылар:

Екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу, толық ондықтарға дейін толықтыру жағдайларында екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін айта алады..

Бағалау критерийлері

Екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарады.


Ойлау дағдыларының деңгейлері:

Білу

Түсіну

Қолдану


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:





. екі таңбалы сандар

Талқылауға арналған сұрақтар:

Екі амалмен орындалатын есептерді қалай шығарар едіңдер?


Не себепті керек деп ойлайсың?


ишара:смайликтер,бағалау түрлері

Алдыңғы оқу


Жоспар


Жоспар

ланған

уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу

түрлерімен ауыстырыңыз)

Баға

лау



Ресурс-тар

Дерек-көздер

Басы-2 минут




Шаттық шеңбері:

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Көзді салып қараңыз,

Былай қанат қағамыз.

1-ден 10-ға дейін тура,кері санату.







Оқулық

Ғаламтор


Ортасы

30-33 минут




































Сергіту сәті

2минут



"Кім жылдам"ойыны

Өткенді еске түсіру.

Жеке жұмыс.

(Бір,екі таңбалы,үш таңбалы сандарды ақ параққа жаздыру)

Білу және түсіну

Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс

Кестемен жұмыс

Қосылғыш

5

10

7

Қосылғыш

9

7

9

Қосындыңың мәні





Азайғыш

5+9

10+7

7+9

Азайтқыш

5

9

6

Айырмаңың мәні





Азайғыш

4+8

10+5

9+8

Азайтқыш

3

5

6

Айырмаңың мәні





2-тапсырманы түсіндіру.

1-тәсіл: (5+4)-3

2-тәсіл: (5-3)+4

3-тәсіл: (4-3)+5

1-тәсіл: (а+в)-с

2-тәсіл: (а-с)+в

3-тәсіл: (в-с)+а

Есіңе сақта:

Қосындыдан санды әртүрлі тәсілмен азайтуға болады.

1.Қосындының мәнін тауып, одан санды азайту:(а+в)-с

2.Бірінші қосылғыштан санды азайтып,оған екінші қосылғышты қосу:(а-с)+в

3. Екінші қосылғыштан санды азайтып,оған бірінші қосылғышты қосу:(в-с)+а

3-тапсырма.Ұжымдық жұмыс.

4-тапсырма.Жұптық жұмыс.

Гүлзарда 8 ақ және 7 қызыл раушангүл өсіп тұр.Гүлшоғын құрастыру үшін 5 раушангүл қиып алды.Гүлзарда неше раушангүл қалды?

Би қимылдары

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

1-тапсырма ҰЖ

2-тапсырма ЖЖ

3-тапсырма ҰЖ

ҚБ тапсырмасын орындату

Қол шапа

лақтау







Бас бармақ



































Бағдаршам






суреттер




Оқулық


жұмыс дәптері



Бағалау критерийлері

Екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілдермен шығарады.


Дескриптор

1.Топпен жұмыс істей алады.

Есептерді қатесіз есептей алады.




Соңы

3 минут

«ҚҰС әдісі» арқылы кері байланыс жасаймын.






Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

"Қол шапалақтау"

Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

Рефлексия



Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушыларне үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз;





Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?





Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?





Қ-қызықты


Ұ-ұнамды


С-сұрағым бар


Қосылғыш

5

10

7


Қосылғыш

9

7

9


Қосындыңың мәні






Азайғыш

5+9

10+7

7+9


Азайтқыш

5

9

6


Айырмаңың мәні






Азайғыш

4+8

10+5

9+8


Азайтқыш

3

5

6


Айырмаңың мәні







Қосылғыш

6

10

8


Қосылғыш

9

5

9


Қосындыңың мәні






Азайғыш

6+9

10+5

8+9


Азайтқыш

5

6

3


Айырмаңың мәні






Азайғыш

5+8

10+6

9+9


Азайтқыш

3

5

6


Айырмаңың мәні




2А бөлім: «Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

Бөлімше 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Оқу мақсаты

2.1.1.4 Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Санаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді

  • 1000 көлемінде жүздіктермен тура, кері санайды және жазады

  • Жүздіктерді салыстырады

Ойлау дағдыларының деңгейі


Білу және түсіну Қолдану

1- тапсырма Графикалық суреттердің көмегімен 100 cанының құрылу жолын жаз.



Group 46933


Дескриптор Білім алушы

100 cанының құрылу жолын бірліктермен жазып көрсетеді;

100 cанының құрылу жолын ондықтармен жазып көрсетеді;


2-тапсырма 1000 көлеміндегі сандарды жүздіктермен санай отырып, кему ретімен жаз.


Group 46934

Сандарды салыстыр.

Дескриптор Білім алушы

1000 көлеміндегі жүздіктерді кему ретімен жазады; 200 бен 300 сандарын салыстырады;

900 бен 700 сандарын салыстырады.


Сандарды салыстыр.

Дескриптор Білім алушы

−1000 көлеміндегі жүздіктерді кему ретімен жазады; 200 бен 300 сандарын салыстырады;

900 бен 700 сандарын салыстырады.

































































7

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.05.2018
907
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі