Материалдар / Ашық сабақ: "Есептеу техникасының даму тарихы" (5-сынып)

Ашық сабақ: "Есептеу техникасының даму тарихы" (5-сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. /сұрақ-жауап/ 1-тапсырма (Ж); (Т); 1-топ – «Дербес компьютер» (Есептеу техникасының даму тарихы. ) 2-топ –«Электрондық есептеуіш машина.» (ЭЕМ-нің даму кезеңдері.) Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды. Дескриптор: - Тақырыпты түсінеді. - Даму кезеңдерін айтады. - Ойын жеткізеді Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, тсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2020
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1.1 Компьютердің

құрылғылары

Мектеп: С.Есетов атындағы ОЖББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байзенова Айфара Бауыржанқызы


Сынып: 5 «А»

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

5.1.1 Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны


Оқу мақсаттары

5.1.1.1 Есептеу техникасының дамуының тарихы мен переспективасы жөнінде әңгімелеу


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін: Есептеу техникасының даму тарихын білу.

Көпшілік оқушылар үшін: Переспективасы жөнінде әңгімелеу.

Кейбір оқушылар үшін: Компьютерлердің буындарының айырмашылықтарын

талдау.


Бағалау критерийі

  1. Дербес компьютердің даму тарихын біледі

  2. Компьютердің даму кезеңдері туралы түсіндіреді

  3. ДК даму тарихының айырмашылықтарын талдайды.


Тілдік мақсаттар.

Абак, арифмометр,ENIAC, IBM.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сын тұрғысынан ойлауға, жаупкершілікке тарту.


Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, тарих, қазақ тілі, бейнелеу


Алдыңғы білім


Компьютердің негізгі құрылғысы, процессор мен қатты диск қызметтерін біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


7 мин.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» құрып бір-біріне қарап тұрып жылы тіліктерін айтады.

- Сыныпты асық түстері арқылы топқа бөлу.(көк, жасыл)

-«Аукцион» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Екі шеңберін құрады.


Т үрлі түсті асық


30 20 10

1.Табиғаттағы,қоғамдағы,техникадағы ақпараттардың ортақтығы

2.Дербес компьютердің вируспен зақымдану белгілерін ата.

3.Мұрағаттар қандай мақсатта құрылады?


1.Адам өміріндегі ақпараттық үдерістерге мысал келтір.

2. Ақпаратты сығу

3.Мұрағаттауды жүзеге асыратын программаларды ата

1.Ақпарат дегеніміз не.

2.Вирус дегеніміз не?

3.Деректерді қаншалықты жиі мұрағаттау керек.


Сабақтың ортасы





33 мин.











Сергіту сәтті

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

/сұрақ-жауап/

1-тапсырма (Ж); (Т);

1-топ – «Дербес компьютер» (Есептеу техникасының даму тарихы. )

2-топ –«Электрондық есептеуіш машина.» (ЭЕМ-нің даму кезеңдері.)

Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды.

Дескриптор: - Тақырыпты түсінеді.

  • Даму кезеңдерін айтады.

  • Ойын жеткізеді

Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, тсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс)


Көршіңнің суретін сал.(бұлшық етке жаттығу жасау)




2-тапсырма (Ж)

«Сәйкестендіру » әдісі Тәжірибелік жұмыс

А деңгейі

Ғаламтор желісінен мына кестені толтыруға қажетті ақпарат табады.


Өнертабыс,

құрылғы

Мезгіл

Қайда және

кім жасады?

1

Шоттар

XVI-XVII

ғасырлар

Ресейде

2

Навигациялық есептерге арналған сызғыш



3

Механикалық есеп машинасы



4

Механикалық есеп машинасы-арифмометр



5

Есептеуіш автомат



6

Аналитикалық машина



7

Есептеуіш – перфюрациялаушы машина




Дескриптор:

  1. Мезгілдері бойынша табады

  2. Мемлекеттін анықтайды.

  3. Авторын табады.



Бағалау: «Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.



Таныстырылым, дәптермен,оқулықпен жұмыс

















Ақ бет, түрлі түсті қарандаш








Ғ аламтор

Сабақтың соңы


5 мин.

Рефлексия: Қағаздың бетіне өз қолдарыңды айналдыра сызыңдар.Әр саусақтың ішіне сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазады.

Бас бармақ-Мен үшін маңызды және қызық

Балан үйрек- Маған жеткілікті болмады

Ортан терек-Маған қиын болды

Шылдыр шүмек-Мен көп мағлұмат алдым

Кішкетай бөбек-Менің ұсынысым


Үй тапсырмасы: ДК даму тарихына байланысты эссе жазу



Ақ қағаз,түрлі түсті қалам

Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ғаламтор желісінде орындайды

Өнертабыс,қүрылғы

мезгіл

Қайда ж/е кім жасады

1

«Марк-1» есептеуіш машинасы



2

Электрондық компьютер




3

ЭЕМ




4

EDSAC




5

MЭСМ




6

БЭСМ





«Фейерверк» әдісі бойынша мақтау,мадақтау.

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ