Материалдар / Ашық сабақ "Есімдік" 4 сынып

Ашық сабақ "Есімдік" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 4-сынып мұғалімдеріне қажет деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2018
1822
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: қазақ тілі «Есімдік»Мектеп: №33 ЖОББМ
Күні:Мұғалімнің есімі:Искалиева З.Е.
СЫНЫП: 4 «Б»Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Есімдік туралы жалпы түсінік бере отырып, өз бетімен жұмыстануға, оқушыларды ой қорытып, нақты шешім жасауға үйрету.

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: есімдіктің ережесін, сұрақтарын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: есімдікке мысалдар келтіре алады.


Кейбір оқушылар:есімдікке нақты мысалдар келтіре









алады,







алады, басқа сөз таптарымен салыстыра алады.
Тілдік мақсатОқушылар:



Негізгі сөздер мен тіркестер: .есімдік, мен, сен, біз, сіз




Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


  • Құндылықтарға баулу



    Шығармашылық, ашықтық, денсаулық, қарым- қатынас , өмір бойы оқуға дайын болу.
    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу
    Алдыңғы оқу

    Сан есімнен өткенді қайталау
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт

    Ресурстар
    БасталуыҰйымдастыру кезеңі 5 минут

    Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.Сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруОртаға шығып «Көңіл-күй» таразысына стикерлерді жапсырады.

    Қазақ тілі Г.И.Уәйісова, Ә.Е.Жұмабаева
    ОртасыІ.Қызығушылықты оятуБІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ...» туралы оқиғаа/.Тыңдайды2минә/.Топта талқылайды3 минб/.Ортақ шешімін айтады.



    ІІ.Мағынаны тану. Түсіну. 5мин





    Оқулықпен жұмысҚолдану10 минут

    «Миға шабуыл» -Не барлық тілде сөйлейді? (Жаңғырық)

    Білу және түсінуБір өлкеде 4 кісі өмір сүріпті. Олардың есімдері – Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ екен.Бір күні бір маңызды іс орындау керек болыпты. Барлығы ол істі БІРЕУДІҢжасайтынына сеніпті. Бұл істі ӘРКІМ жасай алатын еді, бірақ ЕШКІМ жасамапты. БІРЕУ бұл жағдайға ашуланыпты. Өйткені істі БАРЛЫҒЫ атқару керек еді, БАРЛЫҒЫ ӘРКІМжасайтын шығар деп ойлапты. Бірақ ЕШКІМ БАРЛЫҒЫ атқармай қалады деп ойламапты.Соңында ӘРКІМНІҢ жасай алатын ісін ЕШКІМ жасамағаны үшін БАРЛЫҒЫ БІРЕУДІ кінәлапты.Қорытынды:Мықты бір ел боламыз десек, біздің түсінігіміз «МЕНІҢ қатысым қанша» деген түсінік емес, «ЕШКІМ болмаса МЕНбармын» деген және «МАҒАН керек» деген ойға ие болса игі еді.Оқушылардың өздері ережені қорытып шығаруға жағдай жасайды.Оқушылар ережемен танысып, өзін-өзі тексеруге мүмкіндік береді.Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ –бұлар есімдіктер

    Есімдік тақырыбына https://imektep.kz/kz/esimdik бейнеролик көрсетемін.Топтық жұмыс1-топ: Жаңылтпашты оқып, жатқа жазып, ішінен есімдіктерді табады. 2-топ: Берілген есімдіктерді қатыстырып сөйлем құрайды.3-топ:Жұмбақты шешіп, есімдіктерді байланысып тұрған етістіктермен бірге теріп жазу.Жұптық жұмыс «Ішіне-сыртына» ойыныБүгінгі тақырыпқа қатысты сөздерді шеңбердің ішіне, ал қатысы жоқ сөздерді шеңбердің сыртына жазады.І жұп – Мәтіннен есімдіктерді тауып, қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын айту (А деңгейі).ІІ жұп – Берілген сөздерді сөз таптарына ажырату (– А деңгейі). ІІІ жұп – Тест тапсырмасын орындау (– А деңгейі). IV жұп – Ішінде есімдік кездесетін бірнеше мақал жазады.(– А деңгейі). V жұп – Жұмбақтан есімдіктерді табу, өздері байланысқан етістіктермен көшіріп жазу. (–В деңгейі). VI жұп – Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзбен сөйлем құрау(– В деңгейі). VII жұп – Түсіп қалған есімдіктерді орнына қойып, жаңылтпашты оқу (В деңгейі)VIII жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу (С деңгейі)ІХ жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу(С деңгейі)

    Жеке жұмыс Мәтіннен есімдіктерді тауып, сөйлемде ай сөзбен байланысып тұрғанын көрсету.








    слайдтар







































    Интерактивті тақтаслайдтар



















    АяқталуыОй толғаныс5 минут

    Бағалау2 минҮйге тапсырма3 минКері байланыс



    Семантикалық карта толтыруӘр топ кестені толтырып, бір оқушы оқиды





    6-жаттығу 177 -бет

    -Осы сабақтан не үйрендің?-Маған осы сабақта қызық болғаны... Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады ма?-Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?«Білім қоржыны» кері байланыс





    кесте







    қоржын суреті


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ