«Миға шабуыл»
-Не барлық
тілде сөйлейді? (Жаңғырық)
Білу және түсіну
Бір өлкеде 4 кісі өмір сүріпті. Олардың есімдері
– Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ,
ЕШКІМ екен.Бір күні бір маңызды іс орындау керек
болыпты. Барлығы ол
істі БІРЕУДІҢжасайтынына
сеніпті. Бұл істі ӘРКІМ жасай алатын еді,
бірақ ЕШКІМ жасамапты. БІРЕУ
бұл жағдайға ашуланыпты. Өйткені істі БАРЛЫҒЫ
атқару керек еді, БАРЛЫҒЫ ӘРКІМжасайтын шығар деп ойлапты.
Бірақ ЕШКІМ
БАРЛЫҒЫ атқармай қалады деп
ойламапты.Соңында ӘРКІМНІҢ жасай алатын
ісін ЕШКІМ жасамағаны
үшін БАРЛЫҒЫ
БІРЕУДІ кінәлапты.
Қорытынды:Мықты бір ел боламыз десек, біздің
түсінігіміз «МЕНІҢ қатысым қанша» деген түсінік
емес, «ЕШКІМ болмаса МЕНбармын» деген және
«МАҒАН керек» деген ойға ие болса игі
еді.
Оқушылардың өздері ережені қорытып шығаруға
жағдай жасайды.Оқушылар ережемен танысып, өзін-өзі тексеруге
мүмкіндік береді.
Барлығы, БІРЕУ,
ӘРКІМ, ЕШКІМ –бұлар есімдіктер
Есімдік тақырыбына https://imektep.kz/kz/esimdik
бейнеролик көрсетемін.
Топтық жұмыс
1-топ: Жаңылтпашты оқып, жатқа жазып, ішінен
есімдіктерді табады.
2-топ: Берілген есімдіктерді қатыстырып сөйлем
құрайды.
3-топ:Жұмбақты шешіп, есімдіктерді байланысып тұрған
етістіктермен бірге теріп жазу.
Жұптық жұмыс «Ішіне-сыртына» ойыны
Бүгінгі тақырыпқа қатысты сөздерді шеңбердің
ішіне, ал қатысы жоқ сөздерді шеңбердің сыртына
жазады.
І
жұп – Мәтіннен есімдіктерді тауып, қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын
айту (А деңгейі).
ІІ
жұп – Берілген сөздерді сөз таптарына ажырату (– А
деңгейі).
ІІІ
жұп – Тест тапсырмасын орындау (– А деңгейі).
IV
жұп – Ішінде есімдік кездесетін бірнеше мақал жазады.(– А
деңгейі).
V
жұп – Жұмбақтан есімдіктерді табу, өздері байланысқан етістіктермен
көшіріп жазу. (–В деңгейі).
VI
жұп – Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзбен сөйлем құрау(– В
деңгейі).
VII
жұп – Түсіп қалған есімдіктерді орнына қойып, жаңылтпашты оқу (В
деңгейі)
VIII жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді
табу (С деңгейі)
ІХ
жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу(С
деңгейі)
Жеке жұмыс Мәтіннен есімдіктерді тауып, сөйлемде ай сөзбен
байланысып тұрғанын көрсету.
|