|
САБАҚ: қазақ тілі «Есімдік» |
Мектеп: №33 ЖОББМ |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Искалиева З.Е. |
||||
|
СЫНЫП: 4 «Б» |
Қатысқандар саны: 18 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Есімдік туралы жалпы түсінік бере отырып, өз бетімен жұмыстануға, оқушыларды ой қорытып, нақты шешім жасауға үйрету. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: есімдіктің ережесін, сұрақтарын біледі. |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: есімдікке мысалдар келтіре алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар:есімдікке нақты мысалдар келтіре алады, |
|||||
|
алады, басқа сөз таптарымен салыстыра алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: .есімдік, мен, сен, біз, сіз |
|||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық, ашықтық, денсаулық, қарым- қатынас , өмір бойы оқуға дайын болу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Сан есімнен өткенді қайталау |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
|
Ресурстар |
|||
|
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Көңіл-күй» таразысына стикерлерді жапсырады. |
Қазақ тілі Г.И.Уәйісова, Ә.Е.Жұмабаева |
|||
|
Ортасы І.Қызығушылықты ояту БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ...» туралы оқиға а/.Тыңдайды 2мин ә/.Топта талқылайды 3 мин б/.Ортақ шешімін айтады.
ІІ.Мағынаны тану. Түсіну. 5мин
Оқулықпен жұмыс Қолдану 10 минут |
«Миға шабуыл» -Не барлық тілде сөйлейді? (Жаңғырық) Білу және түсіну Бір өлкеде 4 кісі өмір сүріпті. Олардың есімдері – Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ екен.Бір күні бір маңызды іс орындау керек болыпты. Барлығы ол істі БІРЕУДІҢжасайтынына сеніпті. Бұл істі ӘРКІМ жасай алатын еді, бірақ ЕШКІМ жасамапты. БІРЕУ бұл жағдайға ашуланыпты. Өйткені істі БАРЛЫҒЫ атқару керек еді, БАРЛЫҒЫ ӘРКІМжасайтын шығар деп ойлапты. Бірақ ЕШКІМ БАРЛЫҒЫ атқармай қалады деп ойламапты.Соңында ӘРКІМНІҢ жасай алатын ісін ЕШКІМ жасамағаны үшін БАРЛЫҒЫ БІРЕУДІ кінәлапты. Қорытынды:Мықты бір ел боламыз десек, біздің түсінігіміз «МЕНІҢ қатысым қанша» деген түсінік емес, «ЕШКІМ болмаса МЕНбармын» деген және «МАҒАН керек» деген ойға ие болса игі еді. Оқушылардың өздері ережені қорытып шығаруға жағдай жасайды.Оқушылар ережемен танысып, өзін-өзі тексеруге мүмкіндік береді. Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ –бұлар есімдіктер Есімдік тақырыбына https://imektep.kz/kz/esimdik бейнеролик көрсетемін. Топтық жұмыс 1-топ: Жаңылтпашты оқып, жатқа жазып, ішінен есімдіктерді табады. 2-топ: Берілген есімдіктерді қатыстырып сөйлем құрайды. 3-топ:Жұмбақты шешіп, есімдіктерді байланысып тұрған етістіктермен бірге теріп жазу. Жұптық жұмыс «Ішіне-сыртына» ойыны Бүгінгі тақырыпқа қатысты сөздерді шеңбердің ішіне, ал қатысы жоқ сөздерді шеңбердің сыртына жазады. І жұп – Мәтіннен есімдіктерді тауып, қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын айту (А деңгейі). ІІ жұп – Берілген сөздерді сөз таптарына ажырату (– А деңгейі). ІІІ жұп – Тест тапсырмасын орындау (– А деңгейі). IV жұп – Ішінде есімдік кездесетін бірнеше мақал жазады.(– А деңгейі). V жұп – Жұмбақтан есімдіктерді табу, өздері байланысқан етістіктермен көшіріп жазу. (–В деңгейі). VI жұп – Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзбен сөйлем құрау(– В деңгейі). VII жұп – Түсіп қалған есімдіктерді орнына қойып, жаңылтпашты оқу (В деңгейі) VIII жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу (С деңгейі) ІХ жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу(С деңгейі) Жеке жұмыс Мәтіннен есімдіктерді тауып, сөйлемде ай сөзбен байланысып тұрғанын көрсету. |
слайдтар Интерактивті тақта слайдтар |
|||
|
Аяқталуы Ой толғаныс 5 минут Бағалау 2 мин Үйге тапсырма 3 мин Кері байланыс |
Семантикалық карта толтыру Әр топ кестені толтырып, бір оқушы оқиды
6-жаттығу 177 -бет
-Осы сабақтан не үйрендің? -Маған осы сабақта қызық болғаны... Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады ма? -Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? «Білім қоржыны» кері байланыс |
кесте қ |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Есімдік" 4 сынып
Ашық сабақ "Есімдік" 4 сынып
|
САБАҚ: қазақ тілі «Есімдік» |
Мектеп: №33 ЖОББМ |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Искалиева З.Е. |
||||
|
СЫНЫП: 4 «Б» |
Қатысқандар саны: 18 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Есімдік туралы жалпы түсінік бере отырып, өз бетімен жұмыстануға, оқушыларды ой қорытып, нақты шешім жасауға үйрету. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: есімдіктің ережесін, сұрақтарын біледі. |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: есімдікке мысалдар келтіре алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар:есімдікке нақты мысалдар келтіре алады, |
|||||
|
алады, басқа сөз таптарымен салыстыра алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: .есімдік, мен, сен, біз, сіз |
|||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық, ашықтық, денсаулық, қарым- қатынас , өмір бойы оқуға дайын болу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Сан есімнен өткенді қайталау |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
|
Ресурстар |
|||
|
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Көңіл-күй» таразысына стикерлерді жапсырады. |
Қазақ тілі Г.И.Уәйісова, Ә.Е.Жұмабаева |
|||
|
Ортасы І.Қызығушылықты ояту БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ...» туралы оқиға а/.Тыңдайды 2мин ә/.Топта талқылайды 3 мин б/.Ортақ шешімін айтады.
ІІ.Мағынаны тану. Түсіну. 5мин
Оқулықпен жұмыс Қолдану 10 минут |
«Миға шабуыл» -Не барлық тілде сөйлейді? (Жаңғырық) Білу және түсіну Бір өлкеде 4 кісі өмір сүріпті. Олардың есімдері – Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ екен.Бір күні бір маңызды іс орындау керек болыпты. Барлығы ол істі БІРЕУДІҢжасайтынына сеніпті. Бұл істі ӘРКІМ жасай алатын еді, бірақ ЕШКІМ жасамапты. БІРЕУ бұл жағдайға ашуланыпты. Өйткені істі БАРЛЫҒЫ атқару керек еді, БАРЛЫҒЫ ӘРКІМжасайтын шығар деп ойлапты. Бірақ ЕШКІМ БАРЛЫҒЫ атқармай қалады деп ойламапты.Соңында ӘРКІМНІҢ жасай алатын ісін ЕШКІМ жасамағаны үшін БАРЛЫҒЫ БІРЕУДІ кінәлапты. Қорытынды:Мықты бір ел боламыз десек, біздің түсінігіміз «МЕНІҢ қатысым қанша» деген түсінік емес, «ЕШКІМ болмаса МЕНбармын» деген және «МАҒАН керек» деген ойға ие болса игі еді. Оқушылардың өздері ережені қорытып шығаруға жағдай жасайды.Оқушылар ережемен танысып, өзін-өзі тексеруге мүмкіндік береді. Барлығы, БІРЕУ, ӘРКІМ, ЕШКІМ –бұлар есімдіктер Есімдік тақырыбына https://imektep.kz/kz/esimdik бейнеролик көрсетемін. Топтық жұмыс 1-топ: Жаңылтпашты оқып, жатқа жазып, ішінен есімдіктерді табады. 2-топ: Берілген есімдіктерді қатыстырып сөйлем құрайды. 3-топ:Жұмбақты шешіп, есімдіктерді байланысып тұрған етістіктермен бірге теріп жазу. Жұптық жұмыс «Ішіне-сыртына» ойыны Бүгінгі тақырыпқа қатысты сөздерді шеңбердің ішіне, ал қатысы жоқ сөздерді шеңбердің сыртына жазады. І жұп – Мәтіннен есімдіктерді тауып, қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын айту (А деңгейі). ІІ жұп – Берілген сөздерді сөз таптарына ажырату (– А деңгейі). ІІІ жұп – Тест тапсырмасын орындау (– А деңгейі). IV жұп – Ішінде есімдік кездесетін бірнеше мақал жазады.(– А деңгейі). V жұп – Жұмбақтан есімдіктерді табу, өздері байланысқан етістіктермен көшіріп жазу. (–В деңгейі). VI жұп – Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзбен сөйлем құрау(– В деңгейі). VII жұп – Түсіп қалған есімдіктерді орнына қойып, жаңылтпашты оқу (В деңгейі) VIII жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу (С деңгейі) ІХ жұп – Берілген сөздердің ішінен есімдіктерді табу(С деңгейі) Жеке жұмыс Мәтіннен есімдіктерді тауып, сөйлемде ай сөзбен байланысып тұрғанын көрсету. |
слайдтар Интерактивті тақта слайдтар |
|||
|
Аяқталуы Ой толғаныс 5 минут Бағалау 2 мин Үйге тапсырма 3 мин Кері байланыс |
Семантикалық карта толтыру Әр топ кестені толтырып, бір оқушы оқиды
6-жаттығу 177 -бет
-Осы сабақтан не үйрендің? -Маған осы сабақта қызық болғаны... Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады ма? -Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? «Білім қоржыны» кері байланыс |
кесте қ |
|||
шағым қалдыра аласыз

оржын
суреті












