Ашық сабақ: "ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыбына есептер шығару " 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыбына есептер шығару " 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыбына есептер шығаруға қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары


Күні:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыбына есептер шығару


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

ЕҮОБ және ЕКОЕ ұғымдарының анықтамаларын білу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • ЕҮОБ және ЕКОЕ ұғымдарының анықтамаларын біледі,


сандардың еселігі мен бөлгіштерін таба алады.


Көпшілік оқушылар:


  • Натурал сандарды жай сандардың көбейіткіштеріне ажырата


біледі.


Кейбір оқушылар:

  • Натурал сандарды жай сандардың көбейіткіштеріне


ажыратып, ЕҮОБ және ЕКОЕ –гін таба алады.


Бағалау критерийлері

  • ЕҮОБ және ЕКОЕ ұғымдарын біледі.


  • ЕҮОБ - тен ЕКОЕ-ті ажырата алады және жай сандардың көбейіткіштеріне ажырата біледі




  • ЕҮОБ және ЕКОЕ таба алады және әдістерін біледі;


Тілдік мақсаттар

ЕҮОБ, ЕКОЕ , жай сандар , құрама сандар, натурал сандарды


жай сандар көбейіткішіне жіктеу

Құндылықтарды дарыту



Математикалық сауаттылыққа баулу.


Еңбек және шығарма- шылық,ынтымақтастық,өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыстар

Арифметика, қазақ тілі

АКТ қолдану дағдылары

Презентация слайдтарымен жұмыс .

Алдыңғы білім


Көбейткіштерге жіктеу;


ЕҮОБ және ЕКОЕ -ті таба білу;


2,3,5,9,10-ға бөлінгіштік белгілерін білу;


Жұп сан,тақ сандарды айыра білу.


Оқыту әдістері

Блум таксономиясы, топтық жұмыс, жеке жұмыс


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастықты қалыптастыру: «Көршіңді таныстыр» әдісі арқылы жақсы көңіл құй қаыптастыру, уәж тудыру.

Оқушылармен сәлемдесу.



Топқа бөлу

2 мин

Суреттер бойынша топқа бөледі.


Суреттер бойынша топқа бөлінеді.

Білу

Қызығушылықты ояту







3 мин





«Сұрақ жауап»





5 мин

















«Сен маған, мен саған» үй тапсырмасын тексереді. (жұптық жұмыс 2 есеп ) №743-744

743 . Сандардың ЕҮОБ –ін табыңдар.

744. Жай көбейіткіштерге жіктееліп жазылған сандардың ЕКОЕ –гін табыңдар.

Дескрипторлар

Балл

1

Сандарды жай көбейіткіштерге жіктей алады,олардың ЕҮОБ таба алады.

1

Сандардың ЕҮОБ –ін тиімді тәсілмен таба алады, есептің жауабын толық жазады.

1

2

Есептің шартына сәйкес шеше алады

1


Белсенді оқыту әдісі: «Сұрақ жауап»

  1. Қандай санды берілген натурал санның бөлгіші деп аталады?

  2. Қандай санды берілген натурал санға еселік деп атайды?

  3. Қандай сандарды жай, құрама деп атаймыз?

  4. Берілген сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп қандай санды айтады?

  5. Қандай сандар өзара жай сандар деп аталады?

  6. 2,3,5,9,10-ға бөлінгіштік белгілерін айт.

  7. Берілген сандардың ең кіші ортақ еселігі деп қандай санды айтады?

  8. Өзара жай сандардың ортақ еселігі неге тең?

Осы сұрақтар арқылы оқушылар бүгін біздің сабағымыздың мақсаты қандай екенін білдік, яғни ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыбына есептер шығару.













Сұрақтарға жауап береді.

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Түсіну

5 мин


Тапсырма № 745 Сандарды жай көбейіткіштерге жіктеп ,ЕКОЕ табыңдар

Дескрипторлар

Балл

1

Сандарды жай көбейіткіштерге жіктей алады,олардың ЕКОЕ-гін таба алады.

2

2

Сандардың ЕКОЕ –ін тиімді тәсілмен таба алады, есептің жауабын толық жазады.

2





Қолдану

10 мин


Тапсырмалар ұсынады.

1 .№747 Сандарды жай көбейіткіштерге жіктеп, ЕКОК және ЕҮОБ табыңдар.

Дескрипторлар

Балл

1

Сандарды жай көбейіткіштерге жіктей алады,олардың еселігі мен бөлгіштерін таба алады

2

2

Сандардың ЕКОЕ және ЕҮОБ –гішін таба алады, есептің жауабын толық жаза алады.

2



3.Мәтін есеп № 748 .

Балалар бақшасындағы топтарға тарату үшін 28 ойыншық машина ,35 қуршақ және 77 доп сатып алынды. Балалар бақшасындағы әрбір топқа ойыншық машналар тең бөлініп ,қуыршақтар тең бөлініп берілді.Ойыншықтар балалар бақшасындағы неше топқа бөлініп берілді.

Дескрипторлар

Балл

1

Мәтінді есепте берілген сандарды жай көбейіткіштерге жіктей алады.

2

2

Есептегі сандарды жай көбейіткіштерге жіктеп,ЕҮОБ –гішін таба алады, есептің жауабын толық жаза алады.

2




Тапсырмаларды орындайды.

  1. Ауызша.

  2. Топтық жұмыс.

  3. Жеке жұмыс.

Талдау.

«Сұрақ бізден, жауап сізден»

Сұрақтар қояды.

- ЕҮОБ пен ЕКОЕ айырмашалығы қандай?


  • ЕКОЕ табуда кездесетін түрлері?


  • ЕҮОБ табуда кездесетін түрлері?


  • Өзара жай сандардың ЕКОЕ неге тең?


  • Өзара жай сандардың ЕҮОБнеге тең?


  • Бірі екіншісіне бөлінсе ЕКОЕ неге тең?


  • Бірі екіншісіне бөлінсе ЕҮОБ неге тең?


Сұраққа жауап береді.

Сергіту сәті.

2 мин

Видеоролик көрсету.

Интербелсенді тақта

Жинақтау.

Сабақтың соңы

5 мин


Кестемен жұмыс

Сандар


А*В

ЕҮОБ(А,В)

ЕКОЕ(А,В)

ЕҮОБ(А,В)* ЕКОЕ(А,В)

А


В





6

8

48




9

12


3



15

18



90


24

60




1440



Дескрипторлар

Балл

1

Сандарды жай көбейіткіштерге жіктей алады.

2

2

Есептегі сандардың ЕКОЕ және ЕҮОБ –гішін таба алады

2

3

ЕКОЕ және ЕҮОБ –гішін есептеп нәтижесін көбейтіп, есептің жауабын толық жаза алады.

2









Интербелсенді тақта





Сабақтың соңы

Рефлексия.

2 мин

Смайликтер арқылы бүгінгі сабақтан алған көңіл күйлерін көрсетуін сұрау.

Смайлик арқылы сабақты бағалау.

Үйге тапсырма

1 мин

750,№751есептерін үйге беру

Күнделіктеріне жазып алу.

Бағалау

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Топ атауы:



Оқушының аты-жөні

Өзін -өзі бағалау

Бақылаушы бағасы

Мұғалімнің бағалауы

Жалпы баға

1






2






3






4






5






6






7







Оқушылар өзара топпен бағалайды.

Рефлексия

Оқушылар смайлик таңдау арқылы сабақ бойынша өз көңіл күйін,алған білім деңгейінен хабар береді.

Саралау

Бағалау –

Денсаулық және қауіпсіздік

Сабақ барысында саралау жұмысының дереккөздер тәсілін жаңа тақырыпты меңгерту үшін қолданам. Сабақ соңында оқулықтағы деректерді оқушылар талқылап, «Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісі арқылы тақырыпты бір-бірлеріне тереңрек түсіндіреді.

Саралау жұмысының диалог жəне қолдау көрсету тәсілін кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болғанда қолданам;Сабақ барысында есептерді шығарту жолдарының тәсілдеріне көмек көрсетемін.

Саралау жұмысының бағалау тәсілі. Оқушылардың тапсырмалардың әр түрін орындағанда үнемі бағаланып отыруы – балалардың алға ұмтылып, ынталануына ықпал етеді;Әр бір тапсырмаға және шығармашылық жұмыстарға дескриптор құраып отрдым.

Саралау жұмысының жіктеу тәсілі бойынша балалардың психологиялық ерекшеліктеріне қарай топтай отырып, «ұйымшыл топ» құрамын. Топтағы белсенділігі төмен оқушыларға қабылдауына қарай есеп және сұрақтар беріп отырамын.

Сабақ барысында, әсіресе, топтық жұмыс кезінде оқушылардың тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым дағдыларының дұрыс қалыптасуын қадағалап отырамын;

Қабілеті жоғары оқушыларға ЕҮОБ және ЕКОЕ-ке қатысты мәтінді есептер беріп отырамын.

Оқушылар топпен орындалған жұмыста берілген дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды;

Ал есептер шығару кезінде берілген дескриптор бойынша өзін-өзі бағалайды.

Нәтижесінде жинақталған ұпай бойынша сабақ соңында қорытынды шығарылады:

21-18 балл – «Жарайсың!»

14-17 балл – «Жақсы. Дегенмен, әлі де іздену керек!»

9-13 балл – «Көп іздену керек!»

Математика сабағында сақталу керек қауіпсіздік техникасы ережелері


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

.

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2017
2574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі