Материалдар / Ашық сабақ Евро (€), доллар ($). Валютамен орындалатын операциялар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Евро (€), доллар ($). Валютамен орындалатын операциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
материалдың мұғалімдермен, жас мамандарға көмегі көбірек. Бұл материал арқылы тақырып бойынша көптеген мәліметтер алуға, әдіс- тәсілдермен бөлісуге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2019
4859
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

14- сабақ


Пән: Математика

Мектеп: №29 орта мектеп

Күні: 19.09.2019 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Турмаганбетова З.Д.

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны: 22 оқушы

Қатыспағандар саны: 0 оқушы

Сабақ тақырыбы

Евро (€), доллар ($). Валютамен орындалатын операциялар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.1.3.6 – 10000, 20000 тг купюраларды және түрлі мемлекеттің валюталарын (рубль, евро, доллар) ажырату және түрліше төлем жасау

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

Басқа елдердің валюталарына ұсақтау жүргізуді: евро және доллар, ұсынылған соманы алу үшін купюраларды таңдауды білетін болады.

Көптеген оқушылар: валюталарды ұсақтауды және валютамен төлем жасауды білетін болады.

Кейбір оқушылар:Қателерді табуды білетін болады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Басқа елдердің валюталарына ұсақтау жүргізуді: евро және доллар, ұсынылған соманы алу үшін купюраларды таңдауды түсіндіре біледі.

Пәндік лексика және терминология.

Басқа елдердің валюталарына ұсақтау жүргізу: евро және доллар.

Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы

Талқылау:Евроның купюралары мен мәнеттерін ұсақтауды қалай жүргізуге

болады?

Жазу:Валюталармен жасалатын әрекеттердің жазылуы.

Алдыңғы білім

Санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде көрсету.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз .

Партамызға отырып,

Өзара көз тастаймыз.

Жаңа білім алуға,

Алға қадам жасаймыз.

Оқушыларды суреттер арқылы топтарға бөлу.

1-топ Күн –сольнце

2-топ Ай - луна

3-топ Жұлдыз- звезда


Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Серпілген сауал

- Көбейтудің заңдарын ата? (ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік)

- 1км неше метр бар? (1000 м)

- 1дм неше мм бар? (100 мм)

- Көбейтудің компоненттерін ата?

- 4*8 көбейтіндісі нешеге тең?

- 6*7 көбейтіндісі нешеге тең?

- Шаршының ауданын қалай табады? Формуласын ата

- Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табады? Формуласын ата

- Үшбұрыштың периметрін қалай табамыз?

- Шаршының периметрін қалай табамыз?

- Үлес дегеніміз не?

- Санның кубы дегеніміз? Мысал келтір.

- Санның квадраты дегеніміз? Мысал келтір.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.


Евро. Есіңде сақта!

Евро – 340 миллион­нан астам еуропалықтардың бірыңғай валютасы. Қағаз ақша мен мәнеттерге қара.

Евроцент — майда ақша бірлігі. 1, 2, 5, 10, 20 және 50 евроцент мәнеттері бар. Артқы бетінде қай елде шығарылғанына байланысты айырмашылықтары болады.


Логикалық есептер шешу

  • Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда салмағы 6 кг болса, ал бір аяғымен тұрғанда салмағы неше кг болады?

  • 1 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі?



Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

С ергіту сәті «Қызыл гүлім – ай






Сабақтың ортасы

Есіңде сақта!

Доллар (ағылшынша Dollar) – дүниежүзінің көптеген елдерінің валютасының атауы. Келесі сабақта біз АҚШ (Америка Құрама Штаттары) долларын оқып үйренеміз. Бір доллар 100 центке тең.

4 тапсырма. Жұптық жұмыс

Мына валютаның қандай қағаз ақшалары мен мәнеттері бар екенін көр. Көрсетілген сомаларды доллармен ұсақ ақшаға айырбаста және сана: 524$; 834$.

Жауабы: 524$-500+20+1+1+1+1;

834$.-500+200+100+10+10+10+1+1+1+1

Дескрипторы:Сен басқа мемлекеттердің валютасымен (евро және доллар) танысасың және ай ырбастауды үй ренесің.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Белсенді оқу тапсырмалары.




Оқулық

Жұмыс

дәптерлері,

Оқулық


Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.


Ой толғаныс кезеңі. Математика күнделікті өмірде


9 тапсырма Әкем алған тауарларына құны әртүрлі қағаз ақшамен төлем жасады. Артық қалғанын мәнеттермен қайтарып алды. Артық ақшаны мәнетпен жинаудың барлық мүмкін болатын нұсқасын жаз.


Жауабы:  Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс.














Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.

Қосымша ақпарат


Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей

алады.


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақтары


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен?



Қорытынды бағалау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не

білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!