Сабақтың
басы
3 мин
6 мин
1
мин
|
1.Оқушылармен
амандасады.
2.Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастырады. Ол үшін «Ыстық жүрек» тренингін
өткізеді. Қағаз бөліктерін оқушыларға
таратады.
3.Өткен тақырыптарды пысықтау
үшін OnlineMektep – Bilimland білім беру порталында тапсырма
беріледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстырады.
4.Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстырады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Оқушылар бір-біріне жүректен
шыққан ыстық лебіздерін білдіреді. Қағаз бөліктерінен пазл
құрастырады. Нәтижесінде «Ыстық жүрек»
шығады.
3. OnlineMektep – Bilimland
білім беру порталын ашып, дүйсенбі күнгі кестеде «Программалау
жүйелері» тақырыбы бойынша тапсырмалар
орындайды.
4.Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады.
|
«Ыстық жүрек»
тренингі
Сабақ мониторингі бойынша
ҚБ
|
Презентация
Қағаз
бөліктері
OnlineMektep -
BilimLand
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
5 мин
15
мин
5
мин
|
5.Жаңа тақырыпты түсіндіру
үшін «Файлдармен жұмыс» тақырыбында видео
көрсетеді.
Видео бойынша алған білімдерін
сұрайды.
6.Жаңа терминдермен таныстыру
мақсатында «TARSIA» әдісін қолданады. Әдісте қазақ, орыс және
ағылшын тіліндегі жаңа сөздерді аудармасымен сәйкестендіру
қажет.
7.Оқушыларға компьютермен
жұмыс үшін келесі тапсырмалар беріледі:
1-тапсырма. Input.txt мәтіндік файлында
аралары бос орынмен ажыратылған a, b, с бүтін сандары берілген. Осы
сандардың арифметикалық ортасын табатын программа құрастыр.
Нәтижені Output.txt файлына жаз.
2-тапсырма. a.txt мәтіндік файлында
аралары бос орынмен ажыратылған m және p сандары берілген. Осы
сандардың cоңғы цифрларының көбейтіндісін тап. Нәтижені b.txt
файлына жаз.
3-тапсырма. Файлдарға жазбаларды қосу
режімін пайдаланып, 2-тапсырмадағы b.txt файлында жазылған жолдың
астына 60 санын жаңа жолдан қосып жаз.
8.Оқушылардың алған білімдерін
жинақтау үшін оларға TopIQ цифрлы оқулықтардың платформасында
тақырып бойынша тапсырмаларды береді.
|
5.Видеоны мұқият көреді. Алған
білімдерімен өзара бөліседі. Файлдармен жұмыс жасауда файлды ашу,
оқу және жазу, жабу командаларын дәптерге
жазады
6. «TARSIA» әдісі арқылы
сөздерді аудармасымен сәйкестендіріп, пирамида құрастырады,
осылайша жаңа сөздерді, командаларды
үйренеді.
7.Оқушылар тапсырмаларды
таңдап алады, компьютерде Python бағдарламасын ашып, код
жазады.
1-тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
3-тапсырманы
орындайды
8.Оқушылар білімдерін жинақтау
интербелсенді тақтадан TopIQ цифрлы оқулықтардың платформасында
тақырып бойынша интербелсенді тапсырмаларды
орындайды.
|
ҚБ «Бас
бармақ»
Дескриптор
Білім
алушы:
Файлды ашу, оқу, жазу және
жабу командаларын қолданыппрограмма құра
алады
ҚБ «От
шашу»
|
python #5 Файлдармен жұмыс -
YouTube
Жұмыс
дәптері
Үшбұрыш қағаз
бөліктері
Оқулық
Информатика
7-сынып
Р.А. Қадырқұлов, Ә.Д.
Рысқұлбекова, Г.К. Нұрмұханбетова
Алматыкітап
баспасы 2021
4.1. 109-бет
TopIQ | Платформа цифровых
учебников
|
Сабақтың
соңы
3 мин
2 мин
|
9.Кері байланыс алу үшін
оқушыларға Padlet
тақтасының сілтемесін
телефонға жібереді.
10.Үй тапсырмасын
береді:
4.1. тақырыбын
оқу;
iTest.kz білім порталында
«Алгоритмдеу және бағдарламалау» тақырыбында тест сұрақтарын
орындау.
11.Қорытынды.
|
9.Сілтеме арқылы
өтіп Padlet
тақтасында сабаққа кері
байланыс береді.
10.Үй тапсырмасын
орындайды.
|
«Екі тілек, бір
ұсыныс»
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС "ФАЙЛДАРМЕН
ЖҰМЫС" (padlet.com)
Информатика – ҰБТ, Қорытынды
аттестаттау және ОЖСБ сынақтарына дайындайтын онлайн жаттықтырғыш
құралы (itest.kz)
|