Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Фастфуд тағамдарының зияны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар |
МЕКТЕП: С. Сейфуллин |
||||||
КҮНІ: 15.03.2024ж |
Мұғалім: А. Тұрсұмбекова |
||||||
СЫНЫП: 7 «Д» |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Фастфуд тағамдарының зияны |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 оқылым мәтінінен негізгі ақпаратты анықтап, өз көзқарасын білдіру; одағағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрау; 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты сөйлем құрап жазу, одағай түрлерін ажырата білу ; Көпшілігі: диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; Кейбір оқушылар: шағын диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||
Ойлау дағдысының деңгейі |
Жинақтау, бағалау. |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||
Алдыңғы білім |
Дұрыс тамақтану туралы білімдерін толықтырады. |
||||||
Жоспар: |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Жағымды психологиялық ахуал.
Топқа бөлу (одағай сөздер арқылы) «Мен білетін сұрақ» әдісі (сұрақ-жауап өткен тақырып бойынша) 1.Одағай дегеніміз не? 2.Одағайдың қандай түрлері бар? 3.Одағайдың ерекшеліктерін ата. 4.Сөйлемде одағай кездессе, қандай тыныс белгі қойылады? 5.Одағай сөздер сөйлем мүшесі бола ала ма? Тақырыпты болжау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Фастфуд тағамдары туралы бейнеролик Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды. ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. «Ауру – астан» мәтеліне түсінік беріңдер. Дескриптор:
ҚБ ӘТН
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
2-тапсырма. Жекіру одағайларын қатыстырып,
фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем
жазыңдар.
ҚБ Қосымша тапсырма. Қажетті одағай сөздерді өз орнына қойып, сөйлемді толықтырып жазыңдар. ... , автобус кетіп қалды-ау. ... , ауылға баратын болдық! ... , коллектив боламыз дегендерің қол көтеріңдер. ... , қазір жанымда досым болғанда ғой. Далаға шықсам, ... , батыс жақ от болып жанып жатқандай... Көз жасыңды көрсетпе, ... ! ( ойпырай, кәне, әттең, тәйт, алақай, қап) 3-тапсырма. Төменде берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрыңдар. Бекет пен қарындасы Аяна азық-түлік дүкеніне нан алуға кірді. Аяна қалған ақшаға чипс алуын өтініп тұр. Бекеттің жауабы... Дескриптор:
ҚБ 4-тапсырма. «Кубизм» әдісі.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Топқа бөлініп отырады. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Бейнероликті мұқият көреді Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды; Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды. Жағдаяттяқ тапсырмаға байланысты диалог құрады. «Кубизм» әдісі бойынша фастфуд тағамдары және олардың адам ағзасына зияны туралы ой бөлісіңдер. Фастфуд тағамдарын сипаттайды; Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады; Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды; Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды; Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді; Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді. |
ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап; Оййййй! – төмен жауап
ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап; Оййййй! – төмен жауап ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап; Оййййй! – төмен жауап ҚБ
«Одағайлар»
әдісі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |