Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

    Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

    МЕКТЕП: С. Сейфуллин

    КҮНІ: 15.03.2024ж

    Мұғалім: А. Тұрсұмбекова

    СЫНЫП: 7 «Д»

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Фастфуд тағамдарының зияны

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.2.1 оқылым мәтінінен негізгі ақпаратты анықтап, өз көзқарасын білдіру; одағағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрау;

    7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты сөйлем құрап жазу, одағай түрлерін ажырата білу ;

    Көпшілігі: диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану;

    Кейбір оқушылар: шағын диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

    Бағалау критерийі

    • шылаулар мен одағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрастырып жазу;

    • одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.

    Ойлау дағдысының

    деңгейі

    Жинақтау, бағалау.

    Құндылықтарға

    баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    (4-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Дұрыс тамақтану туралы білімдерін толықтырады.

    Жоспар:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы






















    Сабақтың ортасы









































    Сабақтың барысы:

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Сынып оқушылары түгенделеді.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    • Әрбір адам? –туысым, досым, бауырым

    • Әрбір сабақ? –үйрену, ұғу, ұлағат

    • Әрбір ісің? –тірлік, тірек, адамдық

    • Әрбір сөзің? –шындық, бірлік, адалдық. Олай болса балалар, бүгінгі сабағымызды бастайық. Әрбір ісімізге мұқият болайық.

    Топқа бөлу (одағай сөздер арқылы)

    «Мен білетін сұрақ» әдісі (сұрақ-жауап өткен тақырып бойынша)

    1.Одағай дегеніміз не? 2.Одағайдың қандай түрлері бар? 3.Одағайдың ерекшеліктерін ата. 4.Сөйлемде одағай кездессе, қандай тыныс белгі қойылады? 5.Одағай сөздер сөйлем мүшесі бола ала ма?


    Тақырыпты болжау.

    • Фастфуд өнімдері сендерге ұнайды ма?

    • Фастфуд өнімдерімен жиі тамақтанған дұрыс па?

    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

    Фастфуд тағамдары туралы бейнеролик

    Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

    ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. «Ауру – астан» мәтеліне түсінік беріңдер.


    Дескриптор:

    • Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

    • Негізгі ойға өз көзқарасын білдіреді;

    • Мәтелге түсінік береді.

    ҚБ


    ӘТН


    ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    2-тапсырма. Жекіру одағайларын қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазыңдар.
    Дескриптор:

    • Жекіру одағайларын қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазады.

    ҚБ


    Қосымша тапсырма. Қажетті одағай сөздерді өз орнына қойып, сөйлемді толықтырып жазыңдар.

    ... , автобус кетіп қалды-ау.

    ... , ауылға баратын болдық!

    ... , коллектив боламыз дегендерің қол көтеріңдер.

    ... , қазір жанымда досым болғанда ғой.

    Далаға шықсам, ... , батыс жақ от болып жанып жатқандай...

    Көз жасыңды көрсетпе, ... !

    ( ойпырай, кәне, әттең, тәйт, алақай, қап)


    3-тапсырма. Төменде берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрыңдар.


    Бекет пен қарындасы Аяна азық-түлік дүкеніне нан алуға кірді. Аяна қалған ақшаға чипс алуын өтініп тұр. Бекеттің жауабы...


    Дескриптор:

    • Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады.

    ҚБ


    4-тапсырма. «Кубизм» әдісі.

    Дескриптор:


    • Фастфуд тағамдарын сипаттайды;

    • Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

    • Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжайды;

    • Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

    • Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

    • Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.

    ҚБ


    Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.





    Топқа бөлініп отырады.

    Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.







    Бейнероликті мұқият көреді


    Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды



    Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді.












    Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды;












    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



    Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.





    Жағдаяттяқ тапсырмаға байланысты диалог құрады.








    «Кубизм» әдісі бойынша фастфуд тағамдары және олардың адам ағзасына зияны туралы ой бөлісіңдер.

    Фастфуд тағамдарын сипаттайды;

    Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

    Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

    Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

    Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

    Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.









    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап




















    ҚБ


    «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап
















    ҚБ


    «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап













    ҚБ

    «Одағайлар» әдісі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тұрсұмбекова Айзада Мирзабековна
    30 Сәуір 2024
    262
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Фастфуд тағамдарының зияны

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Фастфуд тағамдарының зияны

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

    Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

    МЕКТЕП: С. Сейфуллин

    КҮНІ: 15.03.2024ж

    Мұғалім: А. Тұрсұмбекова

    СЫНЫП: 7 «Д»

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Фастфуд тағамдарының зияны

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.2.1 оқылым мәтінінен негізгі ақпаратты анықтап, өз көзқарасын білдіру; одағағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрау;

    7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты сөйлем құрап жазу, одағай түрлерін ажырата білу ;

    Көпшілігі: диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану;

    Кейбір оқушылар: шағын диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

    Бағалау критерийі

    • шылаулар мен одағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрастырып жазу;

    • одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.

    Ойлау дағдысының

    деңгейі

    Жинақтау, бағалау.

    Құндылықтарға

    баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    (4-құндылық)

    Алдыңғы білім

    Дұрыс тамақтану туралы білімдерін толықтырады.

    Жоспар:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы






















    Сабақтың ортасы









































    Сабақтың барысы:

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Сынып оқушылары түгенделеді.

    Жағымды психологиялық ахуал.

    • Әрбір адам? –туысым, досым, бауырым

    • Әрбір сабақ? –үйрену, ұғу, ұлағат

    • Әрбір ісің? –тірлік, тірек, адамдық

    • Әрбір сөзің? –шындық, бірлік, адалдық. Олай болса балалар, бүгінгі сабағымызды бастайық. Әрбір ісімізге мұқият болайық.

    Топқа бөлу (одағай сөздер арқылы)

    «Мен білетін сұрақ» әдісі (сұрақ-жауап өткен тақырып бойынша)

    1.Одағай дегеніміз не? 2.Одағайдың қандай түрлері бар? 3.Одағайдың ерекшеліктерін ата. 4.Сөйлемде одағай кездессе, қандай тыныс белгі қойылады? 5.Одағай сөздер сөйлем мүшесі бола ала ма?


    Тақырыпты болжау.

    • Фастфуд өнімдері сендерге ұнайды ма?

    • Фастфуд өнімдерімен жиі тамақтанған дұрыс па?

    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

    Фастфуд тағамдары туралы бейнеролик

    Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

    ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. «Ауру – астан» мәтеліне түсінік беріңдер.


    Дескриптор:

    • Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

    • Негізгі ойға өз көзқарасын білдіреді;

    • Мәтелге түсінік береді.

    ҚБ


    ӘТН


    ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

    2-тапсырма. Жекіру одағайларын қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазыңдар.
    Дескриптор:

    • Жекіру одағайларын қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазады.

    ҚБ


    Қосымша тапсырма. Қажетті одағай сөздерді өз орнына қойып, сөйлемді толықтырып жазыңдар.

    ... , автобус кетіп қалды-ау.

    ... , ауылға баратын болдық!

    ... , коллектив боламыз дегендерің қол көтеріңдер.

    ... , қазір жанымда досым болғанда ғой.

    Далаға шықсам, ... , батыс жақ от болып жанып жатқандай...

    Көз жасыңды көрсетпе, ... !

    ( ойпырай, кәне, әттең, тәйт, алақай, қап)


    3-тапсырма. Төменде берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрыңдар.


    Бекет пен қарындасы Аяна азық-түлік дүкеніне нан алуға кірді. Аяна қалған ақшаға чипс алуын өтініп тұр. Бекеттің жауабы...


    Дескриптор:

    • Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады.

    ҚБ


    4-тапсырма. «Кубизм» әдісі.

    Дескриптор:


    • Фастфуд тағамдарын сипаттайды;

    • Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

    • Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжайды;

    • Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

    • Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

    • Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.

    ҚБ


    Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.





    Топқа бөлініп отырады.

    Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.







    Бейнероликті мұқият көреді


    Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды



    Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді.












    Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды;












    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



    Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.





    Жағдаяттяқ тапсырмаға байланысты диалог құрады.








    «Кубизм» әдісі бойынша фастфуд тағамдары және олардың адам ағзасына зияны туралы ой бөлісіңдер.

    Фастфуд тағамдарын сипаттайды;

    Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

    Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

    Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

    Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

    Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.









    ҚБ «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап




















    ҚБ


    «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап
















    ҚБ


    «Одағайлар» әдісі

    Оооооо! – тамаша жауап;

    Оййййй! – төмен жауап













    ҚБ

    «Одағайлар» әдісі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 7 сынып
    30.04.2024
    262
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тұрсұмбекова Айзада Мирзабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации