Материалдар / Ашық сабақ. Фастфуд тағамдарының зияны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Фастфуд тағамдарының зияны

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
170
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

МЕКТЕП: С. Сейфуллин

КҮНІ: 15.03.2024ж

Мұғалім: А. Тұрсұмбекова

СЫНЫП: 7 «Д»

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Фастфуд тағамдарының зияны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 оқылым мәтінінен негізгі ақпаратты анықтап, өз көзқарасын білдіру; одағағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрау;

7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты сөйлем құрап жазу, одағай түрлерін ажырата білу ;

Көпшілігі: диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану;

Кейбір оқушылар: шағын диалог құрастырып жазу, одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

Бағалау критерийі

  • шылаулар мен одағайларды орынды қолдана отырып, диалог құрастырып жазу;

  • одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.

Ойлау дағдысының

деңгейі

Жинақтау, бағалау.

Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Алдыңғы білім

Дұрыс тамақтану туралы білімдерін толықтырады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Сабақтың ортасы









































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді.

Жағымды психологиялық ахуал.

  • Әрбір адам? –туысым, досым, бауырым

  • Әрбір сабақ? –үйрену, ұғу, ұлағат

  • Әрбір ісің? –тірлік, тірек, адамдық

  • Әрбір сөзің? –шындық, бірлік, адалдық. Олай болса балалар, бүгінгі сабағымызды бастайық. Әрбір ісімізге мұқият болайық.

Топқа бөлу (одағай сөздер арқылы)

«Мен білетін сұрақ» әдісі (сұрақ-жауап өткен тақырып бойынша)

1.Одағай дегеніміз не? 2.Одағайдың қандай түрлері бар? 3.Одағайдың ерекшеліктерін ата. 4.Сөйлемде одағай кездессе, қандай тыныс белгі қойылады? 5.Одағай сөздер сөйлем мүшесі бола ала ма?


Тақырыпты болжау.

  • Фастфуд өнімдері сендерге ұнайды ма?

  • Фастфуд өнімдерімен жиі тамақтанған дұрыс па?

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

Фастфуд тағамдары туралы бейнеролик

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. «Ауру – астан» мәтеліне түсінік беріңдер.


Дескриптор:

  • Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

  • Негізгі ойға өз көзқарасын білдіреді;

  • Мәтелге түсінік береді.

ҚБ


ӘТН


ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

2-тапсырма. Жекіру одағайларын қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазыңдар.
Дескриптор:

  • Жекіру одағайларын қатыстырып, фастфуд тағамдарының зияны туралы 3–4 сөйлем жазады.

ҚБ


Қосымша тапсырма. Қажетті одағай сөздерді өз орнына қойып, сөйлемді толықтырып жазыңдар.

... , автобус кетіп қалды-ау.

... , ауылға баратын болдық!

... , коллектив боламыз дегендерің қол көтеріңдер.

... , қазір жанымда досым болғанда ғой.

Далаға шықсам, ... , батыс жақ от болып жанып жатқандай...

Көз жасыңды көрсетпе, ... !

( ойпырай, кәне, әттең, тәйт, алақай, қап)


3-тапсырма. Төменде берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрыңдар.


Бекет пен қарындасы Аяна азық-түлік дүкеніне нан алуға кірді. Аяна қалған ақшаға чипс алуын өтініп тұр. Бекеттің жауабы...


Дескриптор:

  • Берілген жағдаятқа шылаулар мен одағайларды қатыстырып, диалог құрады.

ҚБ


4-тапсырма. «Кубизм» әдісі.

Дескриптор:


  • Фастфуд тағамдарын сипаттайды;

  • Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

  • Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжайды;

  • Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

  • Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

  • Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.

ҚБ


Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.





Топқа бөлініп отырады.

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.







Бейнероликті мұқият көреді


Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды



Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді.












Мәтіндегі негізгі идеяны анықтайды;












Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тақырып бойынша тапсырма орындайды.





Жағдаяттяқ тапсырмаға байланысты диалог құрады.








«Кубизм» әдісі бойынша фастфуд тағамдары және олардың адам ағзасына зияны туралы ой бөлісіңдер.

Фастфуд тағамдарын сипаттайды;

Фастфуд тағамдарын көгөністермен салыстырады;

Фастфуд тағамдарының адам ағзасына зиянын болжамдайды;

Фастфуд тағамдарының құрамына не жататынын талдайды;

Өнімнің адам ағзасына әсерін талдап көрсетеді;

Фастфуд тағамдарының ұрпаққа зиянын анықтап, дәлел келтіреді.









ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап




















ҚБ


«Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап
















ҚБ


«Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап













ҚБ

«Одағайлар» әдісі

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!