Ашық сабақ, Фигуралардың ауданы, 8 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ, Фигуралардың ауданы, 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабақ жоспарын құрғанда көмек ретінде пайдалануға болады кейбір жерлерін өзгерту арқылы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

«Геометрия» пәні

Бөлім:

Аудан

Педагогтің аты-жөні

Каюмов Ғ.А.

Күні


Сыныбы

8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Фигуралардың ауданы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

  • 8.1.3.10 тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

  • 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

  • 8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

  • 8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • Үшбұрыштың ауданын есептеу формулаларын біледі және қолданады.

  • Тіктөртбұрыштың, квадраттың, параллелограмның, ромбтың ауданын есептеу формулаларын біледі және қолданады.

  • Трапецияның ауданын есептеу формуласын біледі және қолданады.

Қолданбалы есептерді шығаруда үшбұрыштың, тікбұрыштың, квадраттың, параллелограмның, ромбтың, трапецияның аудандарын есептеу формулаларын қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Сәлеметсіздерме!

Оқушылармен амандасу.

Жағымды ахуал орнату үшін, «Психологиялық тест» әдісін қолданамын.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының жауабы экранда көрсетіледі.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Фигуралардың ауданы формулаларын қорытып шығару және есептер шығаруда қолдану;

Өткен сабақты қайталау үшін, «Сәйкестендіру» әдісін қолданамын. Оқушыларға фигуралар мен олардың аудандарының формулалары мен оқылуы беріледі.

Оқушылар берілген 5 фигурадан біреуін таңдап алады.

Тест қорытындысы:

Шаршы- өте төзімді, табанды,табандылықты сүйеді, бастаған істерін ешқашан орта жолда тастамайды. Достыққа берік, жұмысты жан тәнімен беріліп істейді.

Үшбұрыш – туа біткен лидерлер,өте қуатты, мықты тұлға, қауіпті бәсекелестер.

Шеңбер – өте мейірімді, басқаларға қамқор, өзгенің қайғысын өз қайғым деп білетін өте жанашығыш, өте бауырмал.

Басқалармен тез тіл табысады.

Тік төртбұрыш –өптелі кезеңде жүрген адамды сипаттайды. Оны әдетте нақ осы сәтте өзіне не болмаса өз өміріне көңілі толмай, орын алған ситуацияны жақсы жағына өзгертуді қалайтын адамдар таңдайды.

Иректер – творчество адамдары. Креативті, оригиналды ойлай алады. Бір жүрген жолмен екінші рет жүруді қаламайды. Көңіл күйі құбылмалы, тіл байлығы мол, сөзге шешен болып келеді.


Үй тапсырмасын тексереді.

Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты жазады және оқу мақсатынан шығарады.

Оқушылар жұптасып, фигураның сызбасын және формулаларын, оқылуын тізбектеп орналастырады. Дұрыс жауапты экранда көрсетіледі.

ҚБ: Мадақтау сөздер:

өте жақсы, керемет, жарайсың.








ҚБ: Қол шапалақтау






Қима қағаздар

Сабақтың ортасы

10 мин

1 тапсырма (ауызша)

Оқушылар формулаларды есептерді шығаруда қолдана алатынын тексеру үшін, «WORDWALL» программасы арқылы экранда көрсетілген сызбалардың ауданын ауызша есептейді.

Оқушылар шешу жолдарын түсіндіреді.



Оқушы:

  1. 1-9 дейінгі кез келген ұяшықты таңдайды.

  2. Берілген фигураның ауданын табады.

  3. Қолданылған формуласы мен шығару жолын түсіндіреді.


  1. Үшбұрыштың ауданы

  1. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы

  1. Ромбтың ауданы

  1. Трапецияның ауданы

  1. Паралелограммның ауданы

  1. Үшбұрыштың ауданы

  1. Үшбұрыштың ауданы

  1. Тік төртбұрыштың ауданы

  1. Шаршының ауданы


Бағалау: Әр дұрыс жауапқа 1 балл


Дескриптор:(1-2 сызба)

  • Үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады.

  • Үшбұрыштың ауданын дұрыс есептейді.

Дескриптор: (3,4,5,8,9 сызба)

  • Трапецияның,ромб, шаршы, тік төртбұрыштың ауданының формуласын қолданады.

  • Трапецияның, шаршы, тік төртбұрыштың ауданын дұрыс есептейді.

  • дұрыс есептейді.

Дескриптор: (6-7 сызба)

  • Үшбұрыштың бұрышын табуды біледі

  • Үшбұрыштың биіктігін табуды біледі

  • Үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады.

  • Үшбұрыштың ауданын дұрыс есептейді.



https://wordwall.net/ru/resource/69119699


13 мин


Жеке жұмыс

2 тапсырма

Әр оқушылар карточка таңдап алады, жеке жұмыс жасайды. Бір-екі оқушы тақтада есептерді шығарады.

  1. Шаршы пішіндес екі жер телімінің қабырғаларының ұзындықтары 10 м және 24 м. Ауданы осы шаршылардың аудандарының қосындысына тең болатын шаршы қабырғасының ұзындығын табыңдар.




  1. Тік төртбұрыштың қабырғалары 4 см және 15 см. Осы тік төртбұрышқа тең шамалас және қабырғаларының қатынасы 3 : 5 қатынасындай болатын тік төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.














  1. Катеттері 24 см және 27 см болатын тікбұрышты үшбұрышқа тең шамалас шаршының қабырғасын табыңдар.











  1. Егер паралелограммның сыбайлас қабырғалары 5 дм және 6 дм-ге, ал сүйір бұрышы 30 - қа тең болатын болса, оның ауданын табыңдар.




  1. Ромбтың ауданы , ал диагональдарының қатынасы 3 : 4 қатынасындай. Ромбтың қабырғасын табыңдар.





















  1. Табандары 8 дм және 12 дм, ал бұрыштарының бірі 135 - қа болатын тікбұрышты трапецияныі ауданы мен периметрін табыңдар.

Оқушы тапсырманы орындайды.


  1. Берілгені: ABCD және – шаршылар

м , м

м , м


= 100+576=676 , м

Жауабы: м


  1. Берілгені: ABCD және - тік төртбұрыштар.

см, см

:

Табу керек: , - ?

x

= 60

Жауабы:


  1. Берілгені:ABC тікбұрышты үшбұрыш.

- шаршы

Табу керек:

Шешуі:

Жауабы:

  1. Берілгені: – паралелограмм

дм, 6 дм.

Табу керек:S

Шешуі:

Жауабы:

  1. Берілгені:ABCD - ромб

S= 216

Табу керек: AB-?

Шешуі:


- диагональдардың қиылысу нүктесі.

тікбұрышты

=

AC

  1. Берілгені:ABCD тікбұрышты трапеция.

дм, AD=12дм

Табу керек: S-?P-?

Шешуі: CH биіктік.

HD=AD –AH

HD = 12- 8= 4

тікбұрышты,

HCD=. 45 ,

теңбүйірлі, CH=HD=4дм

=40

дм

P= 8+12+4+

Жауабы: =40

P=

Бағалау: әр дұрыс

жауапқа 1 балл

Жалпы: 6 балл

Дескриптор:

-Шаршылардың ауданын формуласын қолданады

-Шаршының ауданын дұрыстап есептеп табады

-Үшінші шаршының ауданын есептейді

-Үшінші шаршының қабырғасын табады

Дескриптор:

-Тік төртбұрыштың ауданының формуласын қолданады.

-тең шамалас фигуралардың аудандарын теңестіреді

-квадрат теңдеудің түбірін табады

-тік төртбұрыштың қабырғасын табады.





Дескриптор:

-үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады

-үшбұрыштың ауданын есептейді

-тең шамалас фигуралардың ауданын теңестіреді

-шаршының қабырғасын табады.



Дескриптор:

-Паралелограмм ауданын формуласын қолданады

-паралелограмм ауданын формуласын дұрыстап есептеп, табады

Дескриптор:

-ромбтың қабырғаларын өрнектейді

-ромбтың ауданының формуласын қолданады

-теңдеудің түбірін табады

-ромбтың қабырғасын есептейді

















Дескриптор:

-трапецияға биіктік жүргізеді

-тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштарын табады

-тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табады

-трапецияның биіктігін есептейді

-трапеция ауданының формуласын қолданады

-трапеция ауданын дұрыстап есептейді

- трапецияның ауданын есептеп, шығарады.

Қима қағаздар

Сергіту сәті

2 мин

«Көз жаттығулары»

  1. Көзімізді 1-2 секундқа қатты жұмамыз.

  2. 1 минутқа жылдам көзімізді жыпылықтаймыз.

  3. Жоғары, төмен, оңға, солға қараймыз.

  4. Шеңбер бойымен алға және артқа айналдырамыз.

  5. Көзімізді жұмайық. Қараңғылық 3 секунд.

  6. Көзімізді ашайық. Оқуды бастайық.

Оқушылар берілген іс-қимылды қайталайды.


Топтық жұмыс

10 мин

3 тапсырма

Деңгейлік тапсырма

Топпен жұмыс. Оқушылар қолданбалы есептерді орындайды.Күнделікті өмірде фигуралардың ауданы білу қажет екендігін түсінеді.

  1. Айлин мыс сымнан ауданы 196 болатындай шаршы жасады. Егер ол осы сымнан дұрыс жеті бұрыш жасаса, оның қабырғасының ұзындығы қанша болатынын анықтаңыз.

  2. Руслан тіктөртбұрышты жер телімінің периметрі бойынша, әр 2 метр сайын, алма ағашын отырғызды. Егер барлығы 50 ағаш отырғызылған болса, жер телімінің периметрін табыңыз.

  3. Дамир бөлмесінің қабырғаларын бояуы керек. Бөлменің ұзындығы мен ені сәйкесінше 4 м және 8 м, ал биіктіші – 3 м. Бөлмеде өлшемдері 2 екі терезе, және өлшемі 1 2 м болатын есік бар екендігі белгілі. Бір шелекте 3 кг бояу болады. Егер 1 –қа 200 г бояу кететін болса, Дамир неше шелек бояу алуы тиіс?

Оқушыларды топқа бөліп, деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

  1. Берілгені: Шаршы

: a=14

см

, см

см

  1. Берілгені:

Терезе өлшемдері:

Есік өлшемдері:

1 шелекте 3 кг бояу , 1 –қа 200 г

Табу керек: неше шелек алу қажет ?

Шешуі:

S=24+48=72 72-5=67

13400:3

Жауабы: 5шелек

Бағалау:

Оқушылар топ арасында бірін-бірі бағалайды.

Дескриптор:

-шаршы ауданының формуласын қолданады

-Шаршы қабырғасын табады

-Шаршының периметрін табады

- жеті бұрыштың периметрінің формуласын қолданады

- жеті бұрыштың қабырғасын табады

Постер, стикер

Сабақтың соңы

5 мин


Бекіту тапсырмасы

тест

Бағалау.

Оқушылар сабақ соңында өздерін бағалайды.

1-10 дейін жазылған санды таңдап, қоршайды.

Бірақ мұғалім оқушының жұмыс жасауына қарай қорытынды бағаны өзі қояды.

Шам түсіне қарай, сабаққа кері байланыс жасайды.

Жасыл түс – сабақ ұнады

Сары түс – орташа

Қызыл түс – ұнаған жоқ.

Кейін оқушы сабақ жайлы өз ойын білдіреді.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Тест

  1. Қарама – қарсы қабырғалары тең фигура ?

  1. Үшбұрыш

  2. Пралелограмм

  3. Трапеция

  4. Тең бүйірлі үшбұрыш

  1. Ауданның өлшем бірлігі?

  1. см

  1. Екі фигураның аудандары бірдей болса, ол фигуралар қалай аталады?

  1. Ұқсас

  2. Тең емес

  3. Тең шамалы

  4. Әртүрлі

  1. Паралелограмм ауданы неге тең?

  1. Трапецияның табандары 8 және 14 см, биіктігі 8 см. Ауданы неге тең?





Кері

Байланыс





Рисунок 2




Қосымша 1

Shape1 Shape2 Shape3

Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең.

















Shape5 Shape6 Shape4

Паралелограммның ауданы оның қабырғасы мен сол қабырғасына жүргізілген биіктігінің көбейтіндісіне тең















Shape7



Шаршының ауданы оның қабырғасының квадратына тең.





Shape8 Shape9







Shape12 Shape14 Shape15 Shape10 Shape13 Shape11



















Shape18 Shape17 Shape16

Үшбұрыштың ауданы оның қабырғасы мен сол қабырғаға жүргізілген биіктігінің көбейтіндісінің жартысына тең















Shape21 Shape20 Shape19

Ромбтың ауданы оның қабырғасы мен сол қабырғаға жүргізілген биіктігінің көбейтіндісіне тең.



















Shape23 Shape24 Shape22



Тік төртбұрыштың ауданы оның іргелес екі қабырғасының көбейтіндісіне тең.













Қосымша 2

Picture 2 Shape25

Сабақ ұнады ма?

______________________________________________________________

_______________________________________________________________

Себебі

______________________________________________________________

_______________________________________________________________

Мысалы

______________________________________________________________

_______________________________________________________________

Қорыта айтқанда

_________________________________________________________________________











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.04.2025
203
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі