Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Білім беру ұйымының атауы

    М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі КММ

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Жарылкасынова Т:С

    Күні:

    1.03.2023ж

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Денелердің сұйықта жүзу шарттары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.1.14 – дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу;

    7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Денелердің жүзу шарттарын біледі

    Көптеген оқушылар істей алады: Дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты жүзу шарты орындалатынын түсінеді

    Кейбір оқушылар істей алады: Тәжірибе жасай отырып, дененің жүзу шарттарына зерттеу жүргізе алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Сабақтың басы

    10 минут



    Өткен білімді еске түсіру





















    Жаңа білім


    15 минут




























































































































    Бекіту



    10 минут
































































    Кері байланыс

    Сабақтың соңы.


    10 минут.











    Бағалау




    Үй тапсырмасы

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Flippity.net бағдарламасы бойынша оқушыларды 3-топқа бөлемін.

    1. Паскаль тобы

    2. Ньютон тобы

    3. Архимед тобы

    Физикалық диктант арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді, топтар бір – бірінің тапсырмаларын тексереді.


    1. Сұйыққа (газға) батырылған денелерге кері итеруші күш әсер етеді.

    2. Бұл күш жоғары бағытталған, оны кері итеруші күш немесе Архимед күші деп атайды.

    3. Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы салмақтарының айырмасына тең.

    4. Архимед күші дененің ығыстырып шығарған сұйықтың көлеміне тең

    5. Архимед заңының формуласы: FA=ρgV

    6. Архимед заңы арқылы әуеде ұшады, суда кемелер қалқиды, сүңгуір қайықтар жүзеді.


    Тақырыпты ашу

    Кейбір денелер сұйық бетінде жаңқа тәрізді қалқып жүрсе, екіншілері батып кетеді, ал үшіншілері сүңгуір қайық тәрізді оның ішінде жүзіп жүре алады.

    Жаңа сабақ. "Кинометафора" әдісі

    Bilimland видеоролигін көру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту.

    https://onlinemektep.org/upload/online_mektep/lesson/8d4c2c68475d7e9add6b6b084c2c4f2b/5.jpg?v1613733961985


    https://onlinemektep.org/upload/online_mektep/lesson/8d4c2c68475d7e9add6b6b084c2c4f2b/13.jpg?v1613733961933



    QR арқылы 3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі


    1. тапсырма есеп

    Керосинге массасы 800 г темір кесегі батырылған. Архимед кушін анықтаңдар. Дене керосинге батады ма, қалқиды ма, немесе жүзе ма? (темірдін тығыздығы-7900 кг/м3, ал керосиннің тығыздығы - 800 кг/м3)

    1. тапсырма тәжірибе жасау

    3 түрлі кубтар берілген осылардың қайсысына көбірек ығыстырушы күш әсер етеді? Егер керосинге батырсақ ығыстырушы күштің шамасы өзгере ме?

    Жауабы: денелердің көлемдері әртүрлі болғандықтан оларға әсер етуші ығыстырушы күш те әртүрлі. Көлемі көп денеге ығыстырушы күш көп болады. Керосинге батырсақ ығыстырушы күштің шамасы кемиді, себебі, керосиннің тығыздығы судың тығыздығынан кем.

    1. тапсырма тәжірибе жасау

    Біреуіне таза су, екіншісіне тұзды су құйылған екі шыны ыдыс алыңдар. Әр ыдысқа бір-бір картоптан салыңдар. Тәжірибе нәтижесін түсіндіріңдер

    Жауабы: денелердің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан үлкен болса, дене суға батады, тең болса жүзеді, аз болса қалқып шығады.


    Сергіту сәті:

    «Формулалар сыр шертеді» әдісі. (топтық жұмыс)

    Физикалық шамалар мен олардың белгіленуін, формуласын, өлшем бірлігін липучка арқылы нұсқамамен сәйкестендіріп жинау


    Физикалық

    шама

    Белгіленуі

    Өлшем бірлігі

    Формуласы

    Жылдамдық




    Тығыздық




    Қысым




    Салмақ




    Ауырлық күші







    «Plikers» бағдарламасы арқылы сабақты бекіту (жеке жұмыс)


    1. Қай жағдайда сұйықтықтағы дене батады?

    A. Архимед күші оған әсер етпейтін болса

    B. ауырлық күші Архимед күшінен үлкен болса

    C. ауырлық күші Архимед күшіне тең болса

    D. Архимед күші ауырлық күшінен үлкен болса


    2. Сұйыққа батырылған шарларға әсер ететін кері итеруші күшті салыстыр

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жарылкасынова Тилектес Сайиновна
    19 Тамыз 2023
    371
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Физика. "Денелердің жүзу шарттары"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Физика. "Денелердің жүзу шарттары"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңа ақпараттық технологиялар пайдаланылды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Білім беру ұйымының атауы

    М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі КММ

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    7.3А Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Жарылкасынова Т:С

    Күні:

    1.03.2023ж

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Денелердің сұйықта жүзу шарттары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.1.14 – дененің сұйықта жүзу шарттарын зерттеу;

    7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Денелердің жүзу шарттарын біледі

    Көптеген оқушылар істей алады: Дененің және сұйықтың тығыздығына байланысты жүзу шарты орындалатынын түсінеді

    Кейбір оқушылар істей алады: Тәжірибе жасай отырып, дененің жүзу шарттарына зерттеу жүргізе алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру


    Сабақтың басы

    10 минут



    Өткен білімді еске түсіру





















    Жаңа білім


    15 минут




























































































































    Бекіту



    10 минут
































































    Кері байланыс

    Сабақтың соңы.


    10 минут.











    Бағалау




    Үй тапсырмасы

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Flippity.net бағдарламасы бойынша оқушыларды 3-топқа бөлемін.

    1. Паскаль тобы

    2. Ньютон тобы

    3. Архимед тобы

    Физикалық диктант арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді, топтар бір – бірінің тапсырмаларын тексереді.


    1. Сұйыққа (газға) батырылған денелерге кері итеруші күш әсер етеді.

    2. Бұл күш жоғары бағытталған, оны кері итеруші күш немесе Архимед күші деп атайды.

    3. Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы салмақтарының айырмасына тең.

    4. Архимед күші дененің ығыстырып шығарған сұйықтың көлеміне тең

    5. Архимед заңының формуласы: FA=ρgV

    6. Архимед заңы арқылы әуеде ұшады, суда кемелер қалқиды, сүңгуір қайықтар жүзеді.


    Тақырыпты ашу

    Кейбір денелер сұйық бетінде жаңқа тәрізді қалқып жүрсе, екіншілері батып кетеді, ал үшіншілері сүңгуір қайық тәрізді оның ішінде жүзіп жүре алады.

    Жаңа сабақ. "Кинометафора" әдісі

    Bilimland видеоролигін көру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту.

    https://onlinemektep.org/upload/online_mektep/lesson/8d4c2c68475d7e9add6b6b084c2c4f2b/5.jpg?v1613733961985


    https://onlinemektep.org/upload/online_mektep/lesson/8d4c2c68475d7e9add6b6b084c2c4f2b/13.jpg?v1613733961933



    QR арқылы 3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі


    1. тапсырма есеп

    Керосинге массасы 800 г темір кесегі батырылған. Архимед кушін анықтаңдар. Дене керосинге батады ма, қалқиды ма, немесе жүзе ма? (темірдін тығыздығы-7900 кг/м3, ал керосиннің тығыздығы - 800 кг/м3)

    1. тапсырма тәжірибе жасау

    3 түрлі кубтар берілген осылардың қайсысына көбірек ығыстырушы күш әсер етеді? Егер керосинге батырсақ ығыстырушы күштің шамасы өзгере ме?

    Жауабы: денелердің көлемдері әртүрлі болғандықтан оларға әсер етуші ығыстырушы күш те әртүрлі. Көлемі көп денеге ығыстырушы күш көп болады. Керосинге батырсақ ығыстырушы күштің шамасы кемиді, себебі, керосиннің тығыздығы судың тығыздығынан кем.

    1. тапсырма тәжірибе жасау

    Біреуіне таза су, екіншісіне тұзды су құйылған екі шыны ыдыс алыңдар. Әр ыдысқа бір-бір картоптан салыңдар. Тәжірибе нәтижесін түсіндіріңдер

    Жауабы: денелердің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан үлкен болса, дене суға батады, тең болса жүзеді, аз болса қалқып шығады.


    Сергіту сәті:

    «Формулалар сыр шертеді» әдісі. (топтық жұмыс)

    Физикалық шамалар мен олардың белгіленуін, формуласын, өлшем бірлігін липучка арқылы нұсқамамен сәйкестендіріп жинау


    Физикалық

    шама

    Белгіленуі

    Өлшем бірлігі

    Формуласы

    Жылдамдық




    Тығыздық




    Қысым




    Салмақ




    Ауырлық күші







    «Plikers» бағдарламасы арқылы сабақты бекіту (жеке жұмыс)


    1. Қай жағдайда сұйықтықтағы дене батады?

    A. Архимед күші оған әсер етпейтін болса

    B. ауырлық күші Архимед күшінен үлкен болса

    C. ауырлық күші Архимед күшіне тең болса

    D. Архимед күші ауырлық күшінен үлкен болса


    2. Сұйыққа батырылған шарларға әсер ететін кері итеруші күшті салыстыр

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    19.08.2023
    371
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жарылкасынова Тилектес Сайиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации