Сабақтың басы
9 мин.
Өткен тарауды тексеру
8мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың
сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы
"
Топқа бөлу:
І
топ
ІІ
топ
Өткен тарауды тексеру
Сұрақтарға жауап беру
Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап
жүргіземіз.
1.Электр өрісі деп нені атайды? Ол ақиқаттығын
қалай көрсете алады?
2.Электр өрісі көрнекі түрде қалай
сипатталады?
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне
тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
|
Дескриптор:
-Өткен бөлімдегі ережелерді
қайталайды.
Жалпы балл-2
|
Қағаз қиындылары
Үлестірме
ДК
экран Сұрақтар
|
Топпен жұмыс
|
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын
ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.
Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац
арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс
береді.
|
Әр
топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды,
бір-бірімен, жұппен, топпен өзара
талқылайды.
|
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
-
Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Әр
топқа флипчарт, маркер, түрлі түсті фломастер
беріледі.
|
Сабақтың ортасы.
10
мин.
Сабақтың соңы.
10 мин
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
8мин
Рефлекция
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырма:
1-тапсырма:
Оқшауланған нүктелік зарядтың 1 м арақашықтықтағы
өрісінің кернеулігі 32Н/Кл. Осы өрістің зарядтан 8 м
арақашықтықтағы кернеулігін анықтаңдар.
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
Нүктелік заряд 3 см арақашықтықта кернеулігі
4×10⁶ Н/Кл электр өрісін туғызады. Оның зарядының шамасы
қандай?
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!»,
«Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар»
деп аталады.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады.
Оқушылар тапсырмамен жұмыс
жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе
смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне
жабыстырады
|
Дескриптор:
-Тапсырманы орындайды.
-Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар
жазады.
Жалпы балл -3
Дескриптор:
-Тапсырманы орындайды
-Пікір алмасады
Жалпы балл-2
|
Слайд
Ақ
парақ
Дк
экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|