|
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бейсенбекова Б.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі (Пр.№ 4) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.8 - электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Кейбір оқушылар істей алады: Біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептейді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 9 мин. Өткен тарауды тексеру 8мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Электр өрісі деп нені атайды? Ол ақиқаттығын қалай көрсете алады? 2.Электр өрісі көрнекі түрде қалай сипатталады? |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар |
|
Топпен жұмыс |
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Әр топқа флипчарт, маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин. Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 8мин Рефлекция |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Оқшауланған нүктелік зарядтың 1 м арақашықтықтағы өрісінің кернеулігі 32Н/Кл. Осы өрістің зарядтан 8 м арақашықтықтағы кернеулігін анықтаңдар. «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады. Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар жазады. Жалпы балл -3 Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Пікір алмасады Жалпы балл-2 |
Слайд Ақ парақ Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
|
Бағалау Үй тапсырмасы |
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ физикадан 8-сынып
Ашық сабақ физикадан 8-сынып
|
Бөлімі: |
8.2 В Электростатик негіздері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бейсенбекова Б.М |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Электр өрiсi, электр өрісінің кернеулігі (Пр.№ 4) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.4.1.8 - электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіреді. Кейбір оқушылар істей алады: Біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептейді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 9 мин. Өткен тарауды тексеру 8мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ Өткен тарауды тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Электр өрісі деп нені атайды? Ол ақиқаттығын қалай көрсете алады? 2.Электр өрісі көрнекі түрде қалай сипатталады? |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. |
Дескриптор: -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар |
|
Топпен жұмыс |
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Әр топқа флипчарт, маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин. Сабақтың соңы. 10 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 8мин Рефлекция |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма: 1-тапсырма: Оқшауланған нүктелік зарядтың 1 м арақашықтықтағы өрісінің кернеулігі 32Н/Кл. Осы өрістің зарядтан 8 м арақашықтықтағы кернеулігін анықтаңдар. «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады. Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады |
Дескриптор: -Тапсырманы орындайды. -Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар жазады. Жалпы балл -3 Дескриптор: -Тапсырманы орындайды -Пікір алмасады Жалпы балл-2 |
Слайд Ақ парақ Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
|
Бағалау Үй тапсырмасы |
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау |
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
|
шағым қалдыра аласыз













