Ұйымдас
тыру
Өткен тақырыпты
пысықтау
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Оқушылармен өткен
тақырыпқа «Quizlet
live» бағдарламасы арқылы қайталау
жүргізу
|
Мұғаліммен
амандасады.
Берілген тапсырманы
орындайды
Анықтама бойынша қателіктерді
табады
|
Мұғалім оқушыларды жауап
беруіне қарай бағалап,
Бағалау парағына белгі
соғады
|
Карточки While циклі 8сынып |
Quizlet
|
Практикалық
талдау
3
мин
17
мин
|
Практикалық
талдау
Оқушылардың практикалық
тұрғыдан білімдерін толықтыру үщін. Кітаптың 127 беті. 1-мысал
бойынша оқушыларға түсіндірме практикалық жұмыстар
көрсетеледі.
№1
тапсырма
№2
тапсырма
Берілген тапсырма бойынша
Python-да жұмыс жасайды
«Қайырлы
күн!
Мен 8-сынып оқушысымын» сөзін
6-рет қайталау жасау
№3 тапсырма. Оқулықпен жұмыс
(129-бет)
Қосымша
тапсырма.
№4 тапсырма. Оқулықпен
жұмыс
2-ден
30-ға дейінгі жұп сандардың қосындысын есептеп, экранға шығаратын
программа жазыңдар
|
Тапсырманың орындалу
мақсатын, қолданылатын операторын анықтау
Дескриптор:
-әр параметрдің атауын
жазады
Дескриптор:
-қай операторды
пайдаланатынын табады
-программа кодын
жазады
-нәтижесін экранға
шығарады
Дескриптор:
-программа кодындағы
қатені табады
-программа кодын
жазады
-нәтижесін экранға
шығарады
-айырмашылығын
жазады
Дескриптор:
-қай операторды
пайдаланатынын табады
-программа кодын
жазады
-нәтижесін экранға шығарады
|
Мұғалім оқушыларды жауап
беруіне қарай бағалап,
Бағалау парағына және жұмыс
дәптеріне белгі соғады
2
балл
3
балл
4
балл
|
Оқулық
126-127-беттер
Python
бағдарламасы
Жұмыс
дәптері
Слайд
Рython
бағдарламасы
Жұмыс
дәптері
Слайд
Python
бағдарламасы
Жұмыс
дәптері
|
Бекіту
5 мин
|
Wordwall платформасы арқылы бекіту
сұрақтарын қою
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
1
балл
Бағалау парағындағы барлық
ұпайларды есептеп бағалау
|
Кері
байланыс
2
мин
|
«Не
білемін?»
«Не
білдім?»
«Білгім келеді?» сұрақтарына
оқушылар онлайн формада жауап жазады
|
Оқушылар сабақтан өздерінің
қандай деңгейде түсінгендігін онлайн формада
жазады
|
|
https://0lyyn4hp.forms.app/forma-bez-nazvaniya
|