Short term plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №2 Spreadsheets Глава №2 Электрондық кесте |
School: Мектеп: |
||||||
|
Teacher name:Konysbai.A Мұғалімнің аты-жөні: Қонысбай .А |
|||||||
|
Date: Мерзімі: |
Grade:8 «Ә» Сынып : 8 «Ә» |
Number present:№12 Сабақ №12 |
|||||
|
Themeofthelesson: Formulas Сабақтың тақырыбы:Формулалар |
|||||||
|
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
Exsel knows about table references in formulas, table calculations and tables |
||||||
|
8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану. Exsel кестелік процессорда формулалардағы сілтемелер туралы біледі, кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды таныстыру Microsoft Excel бағдарламасымен жұмыс жасауға машықтандыру. Excel электрондық кестедегі формулалар, функцияларды пайдалана білуге үйрету. |
|||||||
|
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары: |
1.All learners will be able to: |
||||||
|
Exselкестелікпроцессорформулалардағысілтемелертуралыбіледі.Кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды жұмыс жасай алады Оқушының іскерлігі мен бейімін, шығармашылығын, ізденісін қалыптастыру, компьютер кабинетінде қауіпсіздік сақтау ережелерін естен шығармауға дағдыландыру. |
|||||||
|
1.Барлық оқушылар: |
|||||||
|
The Exsel tabular processor knows the links in the formulas. The scheduling processor can run calculations and dates within a table |
|||||||
|
2.Most learners will be able to: |
|||||||
|
Exsel performs practical work |
|||||||
|
2.Оқушылардың көбісі: |
|||||||
|
Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды |
|||||||
|
3.Some learners will be able to: |
|||||||
|
Exsel performs practical tasks for complex reports using a table processor |
|||||||
|
3.Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
Exsel кестелік процессордың көмегімен күрделі есептерге практикалық жұмыстар орындайды |
|||||||
|
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Cell, spreadsheet, Column, set,row, table, worksheet Ұящық, электрондық кесте, баған, жол, кесте, жұмыс беті |
||||||
|
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: |
What is aformulas? Формула дегеніміз не? |
||||||
|
Terminology Терминология |
Relation- қатынас Expression - өрнек To inter - енгізу Type - түрі |
Instead - орнына To input - енгізу Undefined - анықталмаған To resolove– шешу |
|||||
|
Interdisciplinary contacts: Пәнаралықбайланыстар: |
Russian, English, Mathematics, Physics Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика |
||||||
|
Previous learning: Алдыңғы оқу: |
Электрондық кестені жасау (Creating your spreadsheets) |
||||||
|
PlanЖоспар |
|||||||
|
Time Уақыты |
Planned activities Жоспарланған жаттығулар |
Resources Ресурстар |
|||||
|
Beginning(Басы) 2 min Checking homework Үйтапсырмаларынтексеру 5 min
|
The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon,Tell me how are you? Greetings, divisions, definition of group leader. What is a spreadsheet? 1.Электрондық кестедегенімізне? 2. Excellпрограмасынақалай кіреміз? 3. Баған, жол, ұяшық неше жұмыс беті бар? 4. Өрнек дегеніміз не? 5. Абсалют дегеніміз не? |
Geometricshapes. Evaluationsheet
Personal work Interactive board Examination |
|||||
|
Middle(Ортасы) Maintext (Жаңа тақырып мазмұны) 10 мин Practice Тәжірибе 5 мин 4 мин 10 min |
Қосу, алу, көбейту, бөлу, дәреже -оқушылармен қайталау + plus * multiple
2 + 2 = 4 – оқушыларға айтқызып қайталау. Two plas two is four Five minus two is three Ten divide by two is five Two multiple to two is four
Formulas - ұяшықтағы мәліметпен атқарылатын оператциялар жиыны. Begns with equal = басталавды. Weuseinformulacellsaddress- ұяшықтың адресі баған аты қатар нөмерлерімен анықталады. Exammple 1 (a+b)/c (a1+b1)/c1- жазғызу айтқызу
|
|
|||||
|
Cheat - appraisal
Бағалау Рефлексия (1 мин) |
Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know? Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
||||||
|
Evaluation (1min) Бағалау 1 мин) |
The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation) Оқушылар бағалау парағын алып тақтаға жапыстырады. |
15-12 - 5 11- 8 – 4 8- 5 – 3 4 -1 - 2 |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Формулалар
Ашық сабақ Формулалар
Short term plan
Қысқа мерзімді жоспар
|
Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №2 Spreadsheets Глава №2 Электрондық кесте |
School: Мектеп: |
||||||
|
Teacher name:Konysbai.A Мұғалімнің аты-жөні: Қонысбай .А |
|||||||
|
Date: Мерзімі: |
Grade:8 «Ә» Сынып : 8 «Ә» |
Number present:№12 Сабақ №12 |
|||||
|
Themeofthelesson: Formulas Сабақтың тақырыбы:Формулалар |
|||||||
|
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
Exsel knows about table references in formulas, table calculations and tables |
||||||
|
8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану. Exsel кестелік процессорда формулалардағы сілтемелер туралы біледі, кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды таныстыру Microsoft Excel бағдарламасымен жұмыс жасауға машықтандыру. Excel электрондық кестедегі формулалар, функцияларды пайдалана білуге үйрету. |
|||||||
|
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары: |
1.All learners will be able to: |
||||||
|
Exselкестелікпроцессорформулалардағысілтемелертуралыбіледі.Кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды жұмыс жасай алады Оқушының іскерлігі мен бейімін, шығармашылығын, ізденісін қалыптастыру, компьютер кабинетінде қауіпсіздік сақтау ережелерін естен шығармауға дағдыландыру. |
|||||||
|
1.Барлық оқушылар: |
|||||||
|
The Exsel tabular processor knows the links in the formulas. The scheduling processor can run calculations and dates within a table |
|||||||
|
2.Most learners will be able to: |
|||||||
|
Exsel performs practical work |
|||||||
|
2.Оқушылардың көбісі: |
|||||||
|
Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды |
|||||||
|
3.Some learners will be able to: |
|||||||
|
Exsel performs practical tasks for complex reports using a table processor |
|||||||
|
3.Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
Exsel кестелік процессордың көмегімен күрделі есептерге практикалық жұмыстар орындайды |
|||||||
|
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Cell, spreadsheet, Column, set,row, table, worksheet Ұящық, электрондық кесте, баған, жол, кесте, жұмыс беті |
||||||
|
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: |
What is aformulas? Формула дегеніміз не? |
||||||
|
Terminology Терминология |
Relation- қатынас Expression - өрнек To inter - енгізу Type - түрі |
Instead - орнына To input - енгізу Undefined - анықталмаған To resolove– шешу |
|||||
|
Interdisciplinary contacts: Пәнаралықбайланыстар: |
Russian, English, Mathematics, Physics Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика |
||||||
|
Previous learning: Алдыңғы оқу: |
Электрондық кестені жасау (Creating your spreadsheets) |
||||||
|
PlanЖоспар |
|||||||
|
Time Уақыты |
Planned activities Жоспарланған жаттығулар |
Resources Ресурстар |
|||||
|
Beginning(Басы) 2 min Checking homework Үйтапсырмаларынтексеру 5 min
|
The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoon, good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon,Tell me how are you? Greetings, divisions, definition of group leader. What is a spreadsheet? 1.Электрондық кестедегенімізне? 2. Excellпрограмасынақалай кіреміз? 3. Баған, жол, ұяшық неше жұмыс беті бар? 4. Өрнек дегеніміз не? 5. Абсалют дегеніміз не? |
Geometricshapes. Evaluationsheet
Personal work Interactive board Examination |
|||||
|
Middle(Ортасы) Maintext (Жаңа тақырып мазмұны) 10 мин Practice Тәжірибе 5 мин 4 мин 10 min |
Қосу, алу, көбейту, бөлу, дәреже -оқушылармен қайталау + plus * multiple
2 + 2 = 4 – оқушыларға айтқызып қайталау. Two plas two is four Five minus two is three Ten divide by two is five Two multiple to two is four
Formulas - ұяшықтағы мәліметпен атқарылатын оператциялар жиыны. Begns with equal = басталавды. Weuseinformulacellsaddress- ұяшықтың адресі баған аты қатар нөмерлерімен анықталады. Exammple 1 (a+b)/c (a1+b1)/c1- жазғызу айтқызу
|
|
|||||
|
Cheat - appraisal
Бағалау Рефлексия (1 мин) |
Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know? Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
||||||
|
Evaluation (1min) Бағалау 1 мин) |
The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation) Оқушылар бағалау парағын алып тақтаға жапыстырады. |
15-12 - 5 11- 8 – 4 8- 5 – 3 4 -1 - 2 |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















