Ашық сабақ "Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі. Шектерді табу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі. Шектерді табу"

Материал туралы қысқаша түсінік
1) Шектік мән дегеніміз не? 2) Функцияның нүктедегі шегі деп нені атаймыз? 3) Шектер туралы негізгі теоремаларды ата. 4) Анықталмағандықтар дегеніміз не? 5) Анықталмағандықты ашу дегеніміз? 6) Анықталмағандықтарды ашу үшін не істейміз?
Материалдың қысқаша нұсқасы

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

16 КОЛЛЕДЖ МКҚК







«КЕЛІСІЛДІ» «БЕКІТЕМІН

Директордың оқу ісі жөніндегі №16 колледж директоры

орынбасары ___________ Е.Мырзабеков _________М. Тәшімбет

« ___» _________2024 ж «____» __________ 2024ж









АШЫҚ САБАҚ

Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі.

Шектерді табу.


Математика

Пән немесе модуль атауы


Жаратылыстану-математикалық пәндер әдістемелік бірлестігі











Математика пәнінің оқытушысы: Беримова Жанна Елубаевна







Шардара 2024 жыл



1-курс

А-91 топ «20» желтоқсан


Мамандығы: 07161300 – Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану

Біліктілігі: 3W07161301 – Автомобиль жөндеу слесарі

3W07161303 – Автомобиль көлігін жөндеу шебері


ПӘН: Математика

Бөлім: VІІ

Функцияның шегі және үзіліссіздігі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Беримова Жанна Елубаевна

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

7.1.1. Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі. Шектерді табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.1.8 - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын білу және оны есептеу;

10.4.1.9 - функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын білу және оны есептеу.

Сабақ мақсаты

Барлығы: Функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі;

Көпшілігі: Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі, тұжырымдайды.

Кейбірі: Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын, қасиеттерін және өткен білімдерін есепте қолдана алады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Студенттің әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



10 минут









































Сабақтың ортасы


75 минут




















Амандасу

Ұйымдастыру сәті

Топта жақсы көңіл-күй, сенімділікті ояту үшін «Позитивті аффирмация» ұйымдастыру















Үй тапсырмасын сұрау.

  1. Wordwall сайты арқылы, «Жол белгілерін тап» әдісі бойынша сұрақтар беріледі.

  • Логарифмдік теңсіздікті шешу дегенімізді қалай түсінесіз?

  • Мәндес теңсіздіктер деп қандай теңсіздікті айтамыз?

  • Логарифмдік теңсіздік дегеніміз не?

  • а > 1 болғанда logₐf(x) > logₐg(x) теңсіздігіне мәндес теңсіздік?

  • 0 < a < 1 болғанда logₐf(x) > logₐg(x) теңсіздігіне мәндес теңсіздік?

  • Логарифмдік теңсіздіктерді табуда қолданылатын шарттар?

  1. Үйге берілген 311 есепті дұрыс немесе бұрыс екенін тексеру үшін 4 студент орындаған есептерін тақтаға жазады.


Жаңа сабақ.

Emaze платформасында «Виртуалды мектеп» презентациясы және D-ID бейне редакторымен аватары арқылы түсіндіріледі.

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;


1 – тапсырма.

Жеке жұмыс (Оқулық)

«Таза тақта» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

  1. Шектік мән дегеніміз не?

  2. Функцияның нүктедегі шегі деп нені атаймыз?

  3. Шектер туралы негізгі теоремаларды ата.

  4. Анықталмағандықтар дегеніміз не?

  5. Анықталмағандықты ашу дегеніміз?

  6. Анықталмағандықтарды ашу үшін не істейміз?

1) lim – латынның “limes” сөзінен алынған, шектік мән деген ұғымды береді.

2) Егер кез келген саны үшін x=a нүктесінің аймағы табылып, осы аймақтағы әрбір x( үшін

теңсіздігі орындалса, онда А санын функциясының x=a нүктесіндегі шегі деп атайды.

3) Шектер туралы негізгі теоремалар:

Shape1

а) Егер, функциясының х аргументі а-ға ұмтылғандағы шегі бар болса, онда ол біреу ғана болады;






б) Егер,

болса, онда алгебралық қосындының, көбейтіндінің, бөліндінің

( ) шектері бар болады және:

в) Тұрақты көбейткішті шек белгісінің алдына шығаруға болады:


4) және түріндегі анықталмағандықтар

5) және жағдайларда шекті есептеу анықталмағандықты ашу деп аталады.

6) Анықталмағандықтарды ашу үшін: Функция өрнегін қысқартады: көбейткіштерге жіктейді; функцияны қысқаша көбейту формулаларымен, тригонометриялық формулалалардың көмегімен түрлендіреді, түйіндесіне көбейтеді, бұл бұдан әрі қысқартуға мүмкіндік береді.


Дескриптор:

  • Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі;

  • Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын тұжырымдайды;

  • Дәптерлеріне жазады.


2-тапсырма.

Жұптық жұмыс

36.2-36.3 есептер

Жұппен отырған студенттерге бір-бір есеп бөліп беріледі, екеуара ақылдасып, шешіп болғаннан кейін тақтаға жазады.

Дескриптор:

Функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын қолданады;

Теңдікті дәлелдейді.

Функцияның шегін есептеп, табады.


3-тапсырма.

Топтық жұмыс. «Топта жалғастыр!» әдісі арқылы жүргізіледі.


Shape2

ә) f(x)=3x2-2x+1, x

б) f(x)= , x

в) f(x)= , x→1









Дескриптор:

  • Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі;

  • Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің қасиеттерін есепте қолданады;

  • Анықталмағандықтарды ашады.

Сергіту сәті

Танграм (Жеті фигурадан тұратын ойын. "Шеберліктің жеті тақтайшасы"- ойжұмбақ дегенді білдіреді)

Қазақтың ұлттық аспаптары. (Нүктелерді жалға.)

Қағаз қималардан студенттер өздерінің таңдаған қималарын алып, ондағы сөз тіркестерін дауыстап көтеріңкі көңіл-күймен оқиды.

Мысалы:

"Мен кез келген есепті дұрыс шеше аламын."

"Мен әрбір математикалық қадамымды жақсы түсінемін."

"Менің ойлау қабілетім есептерді түсінуге жеткілікті."

"Мен күрделі есептерді шыдамдылықпен шешемін."

"Мен қиындықтарға тап болғанда, зейінді түрде жұмыс істей аламын."

"Мен қателіктерімді түзету арқылы көп нәрсе үйренемін."



  1. Жол белгілерін табады, сұрақтарына жауап береді.

  2. 311 есепті 4 студент тақтаға жазады, қалғандары дәптерлерінде шығарылған есептерін, тақтадағы есеппен салыстырады.







Жаңа сабақты мұқият көреді және тыңдайды.








Жеке жұмыс бойынша оқулықты пайдаланып, сұрақтарға жауап береді. Дәптерлеріне орындайды.










































































Жұптық жұмыс. Берілген функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын қолданып, теңдікті дәлелдейді, шегін табады. Тақтаға жазады.

















Топтық жұмысты тақтада орындайды.

Берілген иррационал теңдеулерді әдісін талдайды, мәнін есептейді.

































ҚБ: «Мадақтауәдісі»















































































ҚБ:

«Теңге» әдісі


















ҚБ: «Смайлик» әдісі














ҚБ: «Медальон әдісі»

Позитивті аффирмация.










Үлестірмелі қағаздар


Алгебра және анализ бастама-лары оқулық

10 сынып

2-бөлім

https://wordwall.net/ru/resource/83359204

















https://emaze.link/@RKDKFKF




















































































































Танграм фигуралары, «Қазақтың ұлттық аспаптары» үлестірмесі

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин





Кері байланыс

Рефлексия

«Білім тамшылары» әдісі.



Кері байланыс парағы.

«Білім тамшылары әдісі

Үй тапсырмасы

§8 Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі. Шектерді табу. 66 бет

«Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі. Шектерді табу» туралы мәлімет жинау




Математика пәнінің оқытушысы: Ж.Беримова

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі