Материалдар / Ашық сабақ. "Ғ дыбысы мен әрпі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Ғ дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
569
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: 91-92 сабақтар. Ғғ дыбысы мен әрпі
Ортақ тақырып:Мен және табиғат.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары2. Бөлім. Оқылым 2.9. Бөлімше. Дыбыс пен әріпі тану және ажырату1.2.9.1 Әріпті тану ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар орындай алады:Жаңа білімді меңгереді. Сөздерді, буындарды оқи алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:


Мәтін мазмұнын сұрақтарға толық жауап бере отырып айтады.Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.


Кейбір оқушылар білуге тиіс:


Алған білімді өмірде қолдана алады. Жаңылтпашты жатқа айтып, сұрақтарға нақты жауап беріп, ойын жүйелі жеткізе алады.
БағалауКритерийлері





Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Мәтінді оқып, мазмұнын айтып, мәтін бойынша сурет сала алады.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Күтілетін нәтижеҒ дыбысын әріппен таңбалауды. Сөзді талдауды, оқуды үйренді.
Құндылықтарға баулуТүсіністік, ынтымақтастық құндылықтарға баулу
Пәнаралық байланысДүниетану пәнімен байланысады.

Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Сөздерді оқи аладыуынға бөледі,дыбысты әріппен таңбалай алады,сөздерге дыбыстық талдау жасайды.




Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Таға , ғалым, ғасыр, ғарыш, сағат, ғалым.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Қазақ тілі


Талқылауға арналған сұрақтар:-Табиғат дегеніміз не?-Тірі табиғат пен өлі табиғат арасында қандай байланыс бар?-Ғ қандай дыбыс? -Ғ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? -Ғ дыбысы кездесетін қандай сөздерді білесіңдер?


Не себепті........деп ойлайсыз?


Не себепті өлі табиғатқа жатады деп ойлайсың? Не себепті тірі табиғатқа жатады деп ойлайсың? Не себепті ғ дыбысы дауыссыз дыбыс деп ойлайсыз?
Алдағы оқуОқушылар әртүрлі мақсатта жазылған мәтіндерден негізгі ойды анықтап, өз іс-әрекеттеріне рефлексия жасай алады
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлері

Ресустар






Басы

5минут
( МК:Ұ) Психологиялық ахуалБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралапОқып білім аламыз.Айтылым(МК.Ұ) « Бір сұраққа , бес жауап » әдісі арқылы й дыбысы кездесетін сөздер айтып,оларды буынға бөліп көрейкі..Ай-ран, үй-шік , қай-мақ, қа-ла-қай.Кері байланыс.-й қандай дысбыс? Й дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?Жаңа сабаққа дайындық:Диалог . Айтылым ( МК.Ұ) « Артық суретті тап » әдісі-Торғай деген не?Табиғаттың қандай түріне жатады?Торғай неше буын? Екінші буында таныс емес дыбыс барма?
Ортасы

27 минут







Сергіту сәті

№ 1 тапсырма Қай сурет артық ? Не үшін артық? Қай Ғарышкер туралы бейнебаянБейнебаяннан не көрдің?Кімдер туралы айткан?Ғарышкер сөзіне дыбыстық талдау жасау№2 тапсырма.(МК;Ж;Қ) ОқуҚай сурет артық ? Не үшін артық? -Талғат аға қайда ұшты?Ол кім? Қайдан оралды? Кімдер қарсы алды?№3 тапсырма.(Ұ.Қ)Артығын тапҚайсысы тірі табиғат? Сағат неге табиғатқа жатпайды?Бейнебаян арқылы№4 тапсырма.(МК; ӨҚ) Дәптермен жұмысЖазу жолын , жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап ,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.№ 5тапсырма.(МК;Ө;Қ) Тез жаттау әдісіЖаңылтпашты жатқа айтып,ойын жүйелі жеткізу.Торғай тоғайды ұнатады,Тоғай торғайды ұнатадыСлайдта берілген суреттер





Соңы 3 минут(МК;Ұ;Қ)РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.
Сабақ бойынша рефлекцияБүгінгі сабағымда қарым-қатынас дағдысын қалптастырдым. Бүгінгі сабақта дыбысты әріп таңбасын және тез жаттауды артық заттарды табуды үйренді . Саралау әдісі бойынша баланың өз қызығушылығына қарай жұмыс формасын таңдай алдым. Уақытты тиімді пайдаландым. Оқушыларды жұлдызшалар арқылы бағаладым.


Даму
Жоспарымма әртүрлі әдіс тәсілдерді қолдандым.Осы жаңа оқу бағдарламасында оқу жоспарын құруды. Әр түрлі оқу тәсілдерді. Қарым-қанынас дағдыны зерттеуді , дәлелдеуді. Пәндер бойынша ортақ тақырыптар таңдай білуді. Әр түрлі әдіс тәсілдерді, топтық тапсыриаларды. Критериялды бағалауды, спиральды оқытуды үйрендім
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!