Тақырыбы: | 91-92 сабақтар. Ғғ дыбысы мен әрпі |
Ортақ тақырып: | Мен және табиғат. |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2. Бөлім. Оқылым 2.9. Бөлімше. Дыбыс пен әріпі тану және ажырату1.2.9.1 Әріпті тану ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады:Жаңа білімді меңгереді. Сөздерді, буындарды оқи алады. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: |
| Мәтін мазмұнын сұрақтарға толық жауап бере отырып айтады.Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс: |
| Алған білімді өмірде қолдана алады. Жаңылтпашты жатқа айтып, сұрақтарға нақты жауап беріп, ойын жүйелі жеткізе алады. |
БағалауКритерийлері
| Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Мәтінді оқып, мазмұнын айтып, мәтін бойынша сурет сала алады.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Күтілетін нәтиже | Ғ дыбысын әріппен таңбалауды. Сөзді талдауды, оқуды үйренді. |
Құндылықтарға баулу | Түсіністік, ынтымақтастық құндылықтарға баулу |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану пәнімен байланысады.
|
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Сөздерді оқи алады,буынға бөледі,дыбысты әріппен таңбалай алады,сөздерге дыбыстық талдау жасайды. |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Таға , ғалым, ғасыр, ғарыш, сағат, ғалым. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Қазақ тілі |
| Талқылауға арналған сұрақтар:-Табиғат дегеніміз не?-Тірі табиғат пен өлі табиғат арасында қандай байланыс бар?-Ғ қандай дыбыс? -Ғ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? -Ғ дыбысы кездесетін қандай сөздерді білесіңдер? |
| Не себепті........деп ойлайсыз? |
| Не себепті өлі табиғатқа жатады деп ойлайсың? Не себепті тірі табиғатқа жатады деп ойлайсың? Не себепті ғ дыбысы дауыссыз дыбыс деп ойлайсыз? |
Алдағы оқу | Оқушылар әртүрлі мақсатта жазылған мәтіндерден негізгі ойды анықтап, өз іс-әрекеттеріне рефлексия жасай алады |