Ашық сабақ "Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері" 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері тақырыбында 10 сыныпқа (жаратылыстану - математикалық бағыт) арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Ж. Нұрлыбаев атындағы №49 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі









Ашық сабақ











Сынып 10

Пәні: география

Пән мұғалімі: Токхожаева Айбаршын Бейсеновна


Сабақ тақырыбы: Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері

Бөлім:

Бөлім 7. Адамзаттың ғаламдық проблемалары

Педагогтің аты-жөні:

Токхожаева Айбаршын Бейсеновна

Күні:


Сынып:

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.7.1.1 адамзаттың дамуындағы проблемаларын топтастыру

Сабақтың мақсаты

Оқушылар:

  • Ғаламдық проблемалардың пайда болу себептерін анықтайды

  • Ғаламдық проблемалардың пайда болу кезінде географиялық заңдылықтың рөлін түсіндіреді

  • Қазақстандағы ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, өзіндік шешу жолын ұсынады.

Бағалау критерийі

Дүниежүзілік ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтайды.

Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын жіктеп, топтастырады.

Қазақстанда кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, проблемалардың шешу жолын ұсынады

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі / Уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы.

Қызығушылықты ояту











Сабақтың ортасы.



















































Сабақтың соңы









Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Ұйымдастыру кезеңі.

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

  • Суреттердің қиындыларын біріктіріп, топтарға бірігеді;

  • Суреттерінде не бейнеленгенін сипаттайды

Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Теориялық бөлім:

Мұғалім оқушылармен бірге өткен сабаққа қысқаша шолу жасай отырып, жаңа сабаққа

презентацияны пайдаланып, қысқа түсінік береді.


Белсенді оқу ортасы.

1тапсырма. Топтық жұмыс

«Студия» әдісі.

«Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері» тақырыбын мәтін бөліктеріндегі ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары бойынша ой алмасады


1 топ-Ауқымы.

10 тиімді сұрақтар құрастырады;

2 топ-маңыздылығы

10 түйінді идея ұсынады;

3 топ-шешімнің күрделі болуы

10 қате пікір құрастырады;


2 тапсырма.

Жұптық жұмыс.

«Бірге ойланайық» әдісі.

Қосымша интернет ресурстарға сүйене отырып, адамзаттық негізгі проблемалардың себептері мен салдарын кестеге толтырыңыздар:

Кестемен жұмыс:

Адамзаттық негізгі проблемалар

Себебі

Салдары

Экологиялық



Демографиялық жарылыс



Демографиялық дағдарыс



Азық –түлік



Энергетикалық



Қарусыздану



Терроризм



Дүниежүзілік мұхит



Ауыз су




3тапсырма. «Спикер» Жеке жұмыс. Қазақстанда кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының себептері мен салдарын зерттеп, таныстырылым түрінде ұсыныңыздар:



Рефлекция «Жетістік баспалдағы» арқылы жүргізу.

«Жетістік баспалдағы» әдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды

Өте жақсы түсіндім

Жақсы түсіндім

Түсіндім

Аздап түсіндім

Түсінбедім


Үй тапсырмасы: «Ғаламдық проблеманы шешудегі менің ролім» тақырыбында эссе жазғызу

Оқушылар өз тобына сурет қиындыларын құрастыра отырып, бірігеді.


Сыни тұрғыдан ойлана отырып,

сұрақтарға жауап береді.

  1. Ғаламдық мәселелер дегеніміз не?

  2. Ғаламдық мәселерді бірігіп шешудің қажеттілігі неде?

  3. Ғаламдық мәселердің шиеленісуіне қандай факторлар әсер етеді?

  4. Әлемде бейбітшілікті сақтау мәселесін шешуде Қазақстан қандай шешімдер жасады? (мысал келтіріп дәлелдеңдер)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесі бойынша жаңа сабақты слайд арқылы танысып шығады.


Мәтінмен жұмыс жасайды.

Оқулық бойынша топтарға бөліп, оқып тақтаға шығып, өз топтарына берілген ғаламдық проблемаларды анықтау критерийлері бойынша түсіндіреді.


Дескриптор:

  • ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтайды;








Оқушылар жұптасып, интернет ресурстары арқылы кестені толтырады.




Дескриптор:

- Ғаламдық проблемалардың себебін анықтайды;

- Ғаламдық проблемалардың салдарын анықтайды;

- Ғаламдық проблемалардың пайда болу себептері бойынша топтастырады;




Оқушылар Қазақстанда кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының себептері мен салдарын зерттеп, таныстырым жасайды.

Дескриптор:

Елімізде кездесетін ірі ғаламдық проблеманың бірінің себептері мен салдарын зерттеп, түсіндіреді, шешу жолдарын ұсынады.




Баспалдақ тақтаға стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді.





Мадақтаулар арқылы











Қалыптастырушы бағалау














Топтық бағалау





















ҚБ: Екі жұлдыз, бір ұсыныс.












ҚБ: «Мұғалімнің тиімді кері байланысы» арқылы бағалау








Қалыптастырушы бағалау.





Ғаламдық проблемалар суреттерінің қиындысы


Презентация, Слайд 1-2




Слайд 3,4,5





Оқулық, постер, маркер, стикерлер.



























АКТ, кесте.


















АКТ, Қазақстан картасы








«Жетістік баспалдағы» кеспе қағаздар

Смайликтер








Саралау

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:

Суреттердің қиындыларын біріктіріп, топтарға біріктірдім; Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары қойылып, сабаққа қызығушылықтарын ояттым. Презентация арқылы және оқулықпен жұмыстану жүрді. «Студия» әдісі арқылы ой алмасуын сараладым. «Бірге ойланайық» әдісімен жұптасып жұмыс істеуін бағаладым. «Спикер» жеке жұмыс бойынша оқушының дарындылық қабілеттерін бақыладым.

Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушыларды жігерлендіріп отырдым.

Мадақтамалау арқылы көңіл күйлерін көтердім.

Топтық жұмыс арқылы өзін өзі бағалады.

ҚБ: Екі жұлдыз, бір ұсыныс өзіндік бағалау жүрді.

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігі ескертілді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2021
3859
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі