Сабақтың
басы.
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы.
Сабақтың
соңы
|
Қызығушылықты ояту үшін
миға шабуыл.
Ұйымдастыру
кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Сыни тұрғыдан ойлауға
«Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау»
сұрақтары.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
Теориялық
бөлім:
Мұғалім оқушылармен бірге
өткен сабаққа қысқаша шолу жасай отырып, жаңа
сабаққа
презентацияны пайдаланып, қысқа түсінік
береді.
Белсенді оқу
ортасы.
№1тапсырма. Топтық
жұмыс
«Студия» әдісі.
«Ғаламдық проблемалардың
географиялық аспектілері» тақырыбын
мәтін
бөліктеріндегі ғаламдық проблемалардың
себептері мен салдары бойынша ой
алмасады
1
топ-Ауқымы.
10 тиімді сұрақтар
құрастырады;
2
топ-маңыздылығы
10 түйінді идея
ұсынады;
3
топ-шешімнің күрделі
болуы
10 қате пікір
құрастырады;
№ 2
тапсырма.
Жұптық
жұмыс.
«Бірге ойланайық»
әдісі.
Қосымша интернет ресурстарға сүйене отырып,
адамзаттық негізгі проблемалардың себептері мен салдарын кестеге
толтырыңыздар:
Кестемен
жұмыс:
Адамзаттық негізгі
проблемалар
|
Себебі
|
Салдары
|
Экологиялық
|
|
|
Демографиялық
жарылыс
|
|
|
Демографиялық
дағдарыс
|
|
|
Азық –түлік
|
|
|
Энергетикалық
|
|
|
Қарусыздану
|
|
|
Терроризм
|
|
|
Дүниежүзілік
мұхит
|
|
|
Ауыз су
|
|
|
№ 3тапсырма. «Спикер» Жеке
жұмыс. Қазақстанда кездесетін ірі
ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының себептері мен
салдарын зерттеп, таныстырылым түрінде
ұсыныңыздар:
Рефлекция «Жетістік
баспалдағы» арқылы
жүргізу.
«Жетістік баспалдағы» әдісі
оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын және өткен
материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын
анықтайды
Өте жақсы
түсіндім
Жақсы
түсіндім
Түсіндім
Аздап
түсіндім
Түсінбедім
Үй
тапсырмасы: «Ғаламдық проблеманы шешудегі
менің ролім» тақырыбында эссе жазғызу
|
Оқушылар өз тобына сурет
қиындыларын құрастыра отырып, бірігеді.
Сыни тұрғыдан ойлана
отырып,
сұрақтарға жауап
береді.
-
Ғаламдық мәселелер дегеніміз
не?
-
Ғаламдық мәселерді бірігіп
шешудің қажеттілігі неде?
-
Ғаламдық мәселердің
шиеленісуіне қандай факторлар әсер етеді?
-
Әлемде бейбітшілікті сақтау
мәселесін шешуде Қазақстан қандай шешімдер жасады? (мысал келтіріп
дәлелдеңдер)
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады.
Оқушылар мұғалімнің
түсіндірмесі бойынша жаңа сабақты слайд арқылы танысып
шығады.
Мәтінмен жұмыс
жасайды.
Оқулық бойынша топтарға бөліп,
оқып тақтаға шығып, өз топтарына берілген ғаламдық проблемаларды
анықтау критерийлері бойынша түсіндіреді.
Дескриптор:
Оқушылар жұптасып, интернет
ресурстары арқылы кестені толтырады.
Дескриптор:
-
Ғаламдық проблемалардың себебін
анықтайды;
- Ғаламдық проблемалардың салдарын
анықтайды;
-
Ғаламдық проблемалардың пайда болу себептері
бойынша топтастырады;
Оқушылар Қазақстанда
кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының
себептері мен салдарын зерттеп, таныстырым
жасайды.
Дескриптор:
Елімізде кездесетін ірі
ғаламдық проблеманың бірінің себептері мен салдарын зерттеп,
түсіндіреді, шешу жолдарын ұсынады.
Баспалдақ тақтаға стикерлермен
өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға
қойғандарын түсіндіреді.
|
Мадақтаулар
арқылы
Қалыптастырушы
бағалау
Топтық
бағалау
ҚБ: Екі жұлдыз, бір
ұсыныс.
ҚБ:
«Мұғалімнің тиімді кері
байланысы» арқылы бағалау
Қалыптастырушы
бағалау.
|
Ғаламдық проблемалар
суреттерінің қиындысы
Презентация, Слайд
1-2
Слайд
3,4,5
Оқулық, постер, маркер,
стикерлер.
АКТ,
кесте.
АКТ, Қазақстан
картасы
«Жетістік баспалдағы» кеспе
қағаздар
Смайликтер
|
Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық
тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау
мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым:
Суреттердің қиындыларын
біріктіріп, топтарға біріктірдім;
Сыни тұрғыдан ойлауға
«Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары қойылып,
сабаққа қызығушылықтарын ояттым. Презентация арқылы және оқулықпен
жұмыстану жүрді. «Студия» әдісі арқылы ой алмасуын
сараладым. «Бірге
ойланайық» әдісімен жұптасып жұмыс істеуін
бағаладым. «Спикер» жеке жұмыс бойынша оқушының
дарындылық қабілеттерін бақыладым.
|
Қалыптастырушы бағалау арқылы
оқушыларды жігерлендіріп отырдым.
Мадақтамалау арқылы көңіл
күйлерін көтердім.
Топтық жұмыс арқылы өзін өзі
бағалады.
ҚБ: Екі жұлдыз, бір ұсыныс
өзіндік бағалау жүрді.
|
Ақпарат іздестіру кезінде
қауіпсіздік ережелерін сақтау керектігі
ескертілді.
|