Күні: 13.04.2023
Сынып: 4 Д, 206 В кабинет,
5-сабақ
Пәні: Қазақ
тілі
Бөлім:
Ғарышқа
саяхат
|
Мектеп: №89
мектеп-лицей
Мұғалімнің
аты-жөні: Жанарбекұлы
Абзал
Қатысқандар/қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ғаламшарлар
|
Оқу
мақсаттары:
|
4.4.5.1
мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар
сөздерді дұрыс жазу
4.4.5.2 сөзге қосымшалар
жалғау кезінде үндестік заңын
сақтау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Мұғалім қолдауымен
айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазады және
сөзге қосымша жалғау кезінде үндестік заңын
сақтайды
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
2
мин
|
Сыныппен сәлемдесіп,
түгендейміз. Оқушылар 4 түрлі кәмпит арқылы 4 топқа бөлінеді және
әр топқа бағалау парағы
таратылады
|
Оқушылар ұстазбен
амандасады және топқа
бөлінеді
|
|
|
|
5
мин
|
Айтылым. «Қарлы
кесек» әдісі. Әр топқа кезек-кезек доп лақтыру арқылы сөздердің
аудармасы сұралады
Үй тапсырмасы
пысықталып, бекітіледі. (бөлім бойынша өткен сөздерді қайталап
келу)
-
Космонавт –
ғарышкер
-
Космос –
ғарыш
-
Далеко –
алыс
-
Близко –
жақын
-
Космодром –
айлақ/ғарышайлақ
-
Космический корабль
– ғарышкеме
-
Ракета –
зымыран
-
Испытание –
сынақ
-
Храбрый –
батыл
-
Награда –
марапат
-
Специальный –
арнайы
-
Вес –
салмақ
-
Километр –
шақырым
-
Әуе –
небо
-
Құпия –
тайна
-
Жарқырау -
сиять
|
Кезектесіп, допты ұстап алып,
жауап береді (сөздердің аудармасын
айтады)
|
Әр жауап берген топқа
жұлдызша
|
|
|
3
мин
|
Жаңа сөздер
үйренейік!
Ғаламшар –
планета
Телескоп -
телескоп
Ірі –
крупный
Ұсақ –
мелкий
|
Жаңа сөздермен танысып,
дыбысталуын бірнеше рет пысықтап айтады, сөйлем немесе сөз
тіркестерін құрастырып
көреді
|
|
Слайд
|
|
6
мин
|
Тыңдалым. Тақырыпқа
сай бейнематериал
көрсетіледі
Бейнематериал
бойынша сұрақтар:
-
Күн жүйесінде неше
ғаламшар бар екен?
-
Қандай ғаламшарлар
ірі екен?
-
Қандай ғаламшарлар
ұсақ екен?
-
Ең суық және ең ыстық
ғаламшарлар қайсы?
|
Бейнематериалды мұқият көріп,
тыңдайды, сұрақтарға жауап
береді
|
Әр жауап берген топқа
жұлдызша
|
https://youtu.be/QlhDL_3w6Rc
|
Ортасы
|
10
мин
|
Топтық
жұмыс.
Оқушылар, А4 қағазға
ғаламшардың суретін салып, естеріңе сақтап үлгерген ақпаратты айтып
көріңдер!
Топтар: Меркурий, Марс,
Юпитер, Сатурн
|
Оқушылар топ ішінде
өзара спикер, суретші, ақпарат айтушы, басқарушы, т.б. ретінде
міндеттерді бөліп алады.
Әр топ А4 қағазға ғаламшардың
суретін салып, естеріне сақтап үлгерген ақпаратты
айтады.
|
Ауызша
мадақтау
|
|
|
6
мин
|
Оқылым. 5-тапсырма.
Мәтінді оқып, аударайық!
|
Мәтінді кезектесіп, сауаттылық
сақтап оқып, аударады, слайдтағы күн жүйесіне назар
аударады
|
Дескриптор:
Сауатты оқиды (3
б)
Дұрыс
аударады
(1
б)
|
Оқулық (31-бет) және
слайд
|
|
1
мин
|
Сергіту сәті. «Жаттығу
жасайық!» Басымызды, белімізді ғаламшар секілді
айналдырайық!
|
Оқушылар бойын сергітіп алу
мақсатында мұғалімнің іс-әрекетін қайталап, жаттығу
жасайды
|
|
|
|
6
мин
|
Жазылым мен оқылым.
«Қатені тап» әдісі
Ғарышкер де – ұшқұш сияқты
батыл адам. Біреуі әуете ұшақпен ұшады. Енді біреуы ғарыш әлемідің
құпиялерын ашқысы келеді. Олар арнайы дайындалып, жаттығаді. Мен де
өскенде ғарышкар боламін.
|
Тақтада берілген қате/үндестік
заңы дұрыс емес сөздері бар мәтінді тақтаға/дәптерлеріне түзеп
жазады, мұғалімге дұрыс нұсқасын көрсетіп, оқып
береді
|
Дескриптор:
Қате қосымшаларды
түзейді (3 б)
Көркем жазады (2
б)
Сауатты оқиды (1
б)
|
Слайд
|
Соңы
|
1
мин
|
Үй тапсырмасы:
7-тапсырма, 31-бет (сұрақтарға ауызша жауап
бер)
Кері байланыс.
«Тілек» әдісі
Ал, енді оқушылар, сабақтан не
түсініп, қандай әсер алғандарыңызды, ұсыныс-тілектеріңізді
стикерлерге жазып, тақтаға
жабыстырыңыздар!
|
Сабақтан не түсініп, қандай
әсер алғанын, ұсыныс-тілектерін стикерлерге жазып, тақтаға
жабыстырады
|
|
Слайд
|