Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ғаламтор және мен"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Ғаламтор және Әлеуметтік желілер. Сабақтың тақырыбы: Ғаламтор және мен |
Мектеп :Есік қаласының көру қабілеті зақымдалған балалаға арналған мектеп интернаты |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:01.02.2021жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Токеш С. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7Ә-сынып |
Қатысқандар:7 |
Қатыспағандар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, етіктіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады және етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыруда түрлі мысалдар келтіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерий |
- тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы, нақты сұраққа жауап береді, есімше,көсемше,шақ,рай.түрлерін ажырата алады. Тілдесім барысында қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ғаламтор,әлеуметтік желілер,электронды кітап,адам өмірі,тәуелділік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Компьютер,ғаламтор,әлеуметтік желі, бүкіл әлем,адамға зияны,адамзат. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
туралы не білесіңдер? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Не себепті .... (олай) деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
қалай түсінесіңдер? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ишара: қол, дене қимылдары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар: |
Жауапкершілік, адами қасиет,тәлім-тәрбие. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Әдебиет, информатика пәндері |
||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Ғаламтор және кітап |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Басы 4 минут |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар! Көптеген тұтынушылар компьютердің бірсыпыра өте пайдалы мүмкіндіктері бар екендігіне көздерін жеткізді. Ол мәтін теру, әр түрлі есептер шығару, көлемді мәліметтер сақтаумен қатар көңіл көтеру мақсаттарында да қолданыла береді. Қажетті құрылғылармен және соларға сәйкес программалармен жабдықталған компьютер музыкалық орталыққа айналып, сүйікті саздарыңызды тыңдай отырып дем алуыңызды қамтамасыз ете алады. Егер қызықты кино көргіңіз келсе де, компьютер негізінде шағын кинотеатр жасап алуға болады. Оны фильмдер, клиптер, тіпті өзіңіз түсіріп цифрлы күйге түрлендірген бейнежазбаларды да көру мақсатында пайдалана аласыз. Жұмыс істеп тұрған компьютер өз айналасында толқын ұзындығы 1, 5 м болатын электромагниттік өріс құрайды, сол өріс аясына түскен адам зиянды сәуле әсеріне ұшырайды. Осындай сәулелердің тағы да басқа шығар көздері болып ұялы телефондар, микротолқынды пештер, теледидар және радиоқабылдағыштар саналады. Осындай құралдарды компьютер тұрған жұмыс бөлмесіне орналастырып, оларды пайдалану дұрыс емес, өйткені барлығының да адамға тигізетін әсері қосыла отырып, жалпы зияны артады. Ал олардың денсаулыққа тигізетін зиянды әсері радиация тәрізді бірте - бірте қосыла келе көбейіп отырады. Компьютер алдында ұзақ отырғанда, көбінесе оның адамның нерв жүйесіне әсер етуі басым болады. Ауру бірден басталмайды. Бірте - бірте шаршау сезімі жиі пайда болып, адамның ашуланшақ болуы байқалады, басы айналады, әрі ауыра бастайды. Есте сақтау қабілеті нашарлап, өмірге деген қызығушылығы азаяды, жүрегі сыздап, жиі - жиі салқын тиіп, тәбеті де нашарлайды. Міне, біздің бүгінгі дебат сайысымыз бүгінгі күнде қарқындап дамып келе жатқан компьютердің, оқушылар арасында кеңінен қанат жайып кеткен агент төңірегінде болмақ
|
Видеоролик көрсетіледі
Кеспе қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы: 35 минут |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. Видеоролик көрсету арқылы сабақ тақырыбын ашып алу. Мәтінді аудиожазбадан тыңдайды. Жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді және алған жауаптарын шынайы өмірмен байланыстырады. Екі топқа бөлініп дебат , пікір сайыс өткізіледі. Жалпы сұрақтар:
1.Ғаламтор терминін қалай түсінесіңдер? 2.Қандай әлеуметтік желілерді білесіңдер? Нақты сұрақтар: 2.Ғаламтор ең алғаш рет қай елде пайда болды? 3.Сен қандай желілерді білесің? 4.Логин пороль дегенді қалай түсінесің? Дескриптор:
Қ.Б. Топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды. Тақтамен жұмыс. Мына төмендегі сөздерді латын әліпбиінде жаз. Адамзат ғаламторды өз қолымен жасаса да,оның табиғаты мен болмысын терең түсінбейді. 2.Кітап оқудан тыйылсақ, ой ойлаудан да тыйылар едік. |
«Ғаламтордың адам ағзасына зияны» туралы аудиожазба
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау жұмысы ІІ. «Ғаламтордың зияны мен пайдасы».
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 3 минут
|
.«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Қатысушылар екі үлкен топқа бөлініп, екі қатардан тұратын шеңбер болып тұрады. Шеңбердің сыртындағы қатысушылар өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Іштегі қатысушылар бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
|
Пәнаралық байланыс – әдебиет, география, бейнелеу өнері, АКТ-мен байланыс, құндылық-тармен байланыс /тәрбие элементі/ |
|||||||||||||||||||||||||||||
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақыт қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары оқу мақсатына сай қолжетімді,нақты болды. Тыңдалған мәтіннен ақпараттар ала отырып, ғаламтордың пайдасы мен зиянын дәлелмен жауап бере алды. Сабақта оқушылар жоспар бойынша белсене жұмыс жасады. Мәтін бойынша өз ойларын толық жеткізуге тырысты. Тапсырманы орындау барысында уақытты тиімді пайдалана білді.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Әдіс-тәсіл түрлерін қолдануда. 2. Білім алушыларға ой тастау бағытындағы сұрақтар мен талқылаулар. Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Мәтінді оқу барысында уақыт көбірек бөлінгенде. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1. Үлгерімі төмен оқушылардың білімін шыңдауда тиімді тапсырмаларды пайдалануды қолға алу. Болжамды нәтиже: Ғаламтордың пайдалы және зиянды жағын білу.Денсаулыққа тигізетін әсерлерін естен шығармау. Білуі керек:Ағзамызға әсерін және пайдалы жақтарын. Қалыптасқан әдет: Компьютер, ғаламтор қолданар алдында ережелерін еске түсіріп,шектен тыс қолданбау. Істей біледі: Ғаламтордың пайдалы және зиянды жақтарымен жұмыс жасай білу.
|
Ақпарат |
Ғаламтор пайдасы |
Ғаламтор зияны |
Керекті ақпаратты тез табасың |
|
|
адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал |
|
|
Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі |
|
|
Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру |
|
|
Көз жанарымызды нашарлатады |
|
|
Көп қимыл қозғалыс болмайды |
|
|
адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады |
|
|
нағыз табыс көзіне айналып отырған сала |
|
|
Ақпарат |
Ғаламтор пайдасы |
Ғаламтор зияны |
Керекті ақпаратты тез табасың |
|
|
адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал |
|
|
Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі |
|
|
Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру |
|
|
Көз жанарымызды нашарлатады |
|
|
Көп қимыл қозғалыс болмайды |
|
|
адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады |
|
|
нағыз табыс көзіне айналып отырған сала |
|
|
Ақпарат |
Ғаламтор пайдасы |
Ғаламтор зияны |
Керекті ақпаратты тез табасың |
|
|
адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал |
|
|
Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі |
|
|
Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |