Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: Ғаламтор және

    Әлеуметтік желілер.

    Сабақтың тақырыбы: Ғаламтор және мен

    Мектеп :Есік қаласының көру қабілеті зақымдалған балалаға арналған мектеп интернаты

    Күні:01.02.2021жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Токеш С.

    Сынып: 7Ә-сынып

    Қатысқандар:7

    Қатыспағандар

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    7.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, етіктіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады және етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыруда түрлі мысалдар келтіреді



    Бағалау критерий

    - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Жалпы, нақты сұраққа жауап береді, есімше,көсемше,шақ,рай.түрлерін ажырата алады. Тілдесім барысында қолданады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ғаламтор,әлеуметтік желілер,электронды кітап,адам өмірі,тәуелділік.

    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Компьютер,ғаламтор,әлеуметтік желі, бүкіл әлем,адамға зияны,адамзат.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    туралы не білесіңдер?

    Не себепті .... (олай) деп ойлайсыз?

    қалай түсінесіңдер?

    ишара: қол, дене қимылдары

    Құндылықтар:

    Жауапкершілік, адами қасиет,тәлім-тәрбие.

    Пәнаралық байланыс:

    Әдебиет, информатика пәндері

    Алдыңғы оқу:

    Ғаламтор және кітап

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы 4 минут

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар! Көптеген тұтынушылар компьютердің бірсыпыра өте пайдалы мүмкіндіктері бар екендігіне көздерін жеткізді. Ол мәтін теру, әр түрлі есептер шығару, көлемді мәліметтер сақтаумен қатар көңіл көтеру мақсаттарында да қолданыла береді. Қажетті құрылғылармен және соларға сәйкес программалармен жабдықталған компьютер музыкалық орталыққа айналып, сүйікті саздарыңызды тыңдай отырып дем алуыңызды қамтамасыз ете алады. Егер қызықты кино көргіңіз келсе де, компьютер негізінде шағын кинотеатр жасап алуға болады. Оны фильмдер, клиптер, тіпті өзіңіз түсіріп цифрлы күйге түрлендірген бейнежазбаларды да көру мақсатында пайдалана аласыз. Жұмыс істеп тұрған компьютер өз айналасында толқын ұзындығы 1, 5 м болатын электромагниттік өріс құрайды, сол өріс аясына түскен адам зиянды сәуле әсеріне ұшырайды. Осындай сәулелердің тағы да басқа шығар көздері болып ұялы телефондар, микротолқынды пештер, теледидар және радиоқабылдағыштар саналады. Осындай құралдарды компьютер тұрған жұмыс бөлмесіне орналастырып, оларды пайдалану дұрыс емес, өйткені барлығының да адамға тигізетін әсері қосыла отырып, жалпы зияны артады. Ал олардың денсаулыққа тигізетін зиянды әсері радиация тәрізді бірте - бірте қосыла келе көбейіп отырады. Компьютер алдында ұзақ отырғанда, көбінесе оның адамның нерв жүйесіне әсер етуі басым болады. Ауру бірден басталмайды. Бірте - бірте шаршау сезімі жиі пайда болып, адамның ашуланшақ болуы байқалады, басы айналады, әрі ауыра бастайды. Есте сақтау қабілеті нашарлап, өмірге деген қызығушылығы азаяды, жүрегі сыздап, жиі - жиі салқын тиіп, тәбеті де нашарлайды. Міне, біздің бүгінгі дебат сайысымыз бүгінгі күнде қарқындап дамып келе жатқан компьютердің, оқушылар арасында кеңінен қанат жайып кеткен агент төңірегінде болмақ



    Видеоролик көрсетіледі




    Кеспе қағаздар



    Ортасы: 35 минут

    Жаңа сабақ

    1-тапсырма. Видеоролик көрсету арқылы сабақ тақырыбын ашып алу.

    Мәтінді аудиожазбадан тыңдайды. Жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді және алған жауаптарын шынайы өмірмен байланыстырады.

    Екі топқа бөлініп дебат , пікір сайыс өткізіледі.

    Жалпы сұрақтар:

    • Ғаламтордың пайдаларын іріктеп жазып шығыңыз.

    • Ғаламтордың зиянды жақтарын іріктеп жазып шығыңыз.


    1.Ғаламтор терминін қалай түсінесіңдер?

    2.Қандай әлеуметтік желілерді білесіңдер?

    Нақты сұрақтар:

    2.Ғаламтор ең алғаш рет қай елде пайда болды?

    3.Сен қандай желілерді білесің?

    4.Логин пороль дегенді қалай түсінесің?

    Дескриптор:

    1. Мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді.

    2. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырып мысалдар арқылы дәлелдей алады.

    Қ.Б. Топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды.

    Тақтамен жұмыс.

    Мына төмендегі сөздерді латын әліпбиінде жаз.

    Адамзат ғаламторды өз қолымен жасаса да,оның табиғаты мен болмысын терең түсінбейді.

    2.Кітап оқудан тыйылсақ, ой ойлаудан да тыйылар едік.

    «Ғаламтордың

    адам ағзасына

    зияны» туралы

    аудиожазба




















    1524681795_leaves-136.jpg



































    Shape1



    Саралау жұмысы

    ІІ. «Ғаламтордың зияны мен пайдасы».


    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру



    Көз жанарымызды нашарлатады



    Көп қимыл қозғалыс болмайды



    адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады



    нағыз табыс көзіне айналып отырған сала





    Соңы 3 минут


    .«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Қатысушылар екі үлкен топқа бөлініп, екі қатардан тұратын шеңбер болып тұрады. Шеңбердің сыртындағы қатысушылар өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Іштегі қатысушылар бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.


    Қосымша ақпарат



    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




    Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


    Пәнаралық байланыс – әдебиет, география, бейнелеу өнері, АКТ-мен байланыс, құндылық-тармен байланыс /тәрбие элементі/

    Рефлекция

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақыт қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақ мақсаттары оқу мақсатына сай қолжетімді,нақты болды. Тыңдалған мәтіннен ақпараттар ала отырып, ғаламтордың пайдасы мен зиянын дәлелмен жауап бере алды. Сабақта оқушылар жоспар бойынша белсене жұмыс жасады. Мәтін бойынша өз ойларын толық жеткізуге тырысты. Тапсырманы орындау барысында уақытты тиімді пайдалана білді.


    Қорытынды бағалау

    Жалпы бағалау

    Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1. Әдіс-тәсіл түрлерін қолдануда.

    2. Білім алушыларға ой тастау бағытындағы сұрақтар мен талқылаулар.

    Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1. Мәтінді оқу барысында уақыт көбірек бөлінгенде.

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1. Үлгерімі төмен оқушылардың білімін шыңдауда тиімді тапсырмаларды пайдалануды қолға алу.

    Болжамды нәтиже: Ғаламтордың пайдалы және зиянды жағын білу.Денсаулыққа тигізетін әсерлерін естен шығармау.

    Білуі керек:Ағзамызға әсерін және пайдалы жақтарын.

    Қалыптасқан әдет: Компьютер, ғаламтор қолданар алдында ережелерін еске түсіріп,шектен тыс қолданбау.

    Істей біледі: Ғаламтордың пайдалы және зиянды жақтарымен жұмыс жасай білу.



















































    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру



    Көз жанарымызды нашарлатады



    Көп қимыл қозғалыс болмайды



    адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады



    нағыз табыс көзіне айналып отырған сала





    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру



    Көз жанарымызды нашарлатады



    Көп қимыл қозғалыс болмайды



    адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады



    нағыз табыс көзіне айналып отырған сала



























































    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Токеш Самиға Архимедқызы
    08 Қырқүйек 2021
    1153
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Ғаламтор және мен"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Ғаламтор және мен"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, етіктіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады және етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыруда түрлі мысалдар келтіреді
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: Ғаламтор және

    Әлеуметтік желілер.

    Сабақтың тақырыбы: Ғаламтор және мен

    Мектеп :Есік қаласының көру қабілеті зақымдалған балалаға арналған мектеп интернаты

    Күні:01.02.2021жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Токеш С.

    Сынып: 7Ә-сынып

    Қатысқандар:7

    Қатыспағандар

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    7.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, етіктіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады және етістіктің түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыруда түрлі мысалдар келтіреді



    Бағалау критерий

    - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Жалпы, нақты сұраққа жауап береді, есімше,көсемше,шақ,рай.түрлерін ажырата алады. Тілдесім барысында қолданады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ғаламтор,әлеуметтік желілер,электронды кітап,адам өмірі,тәуелділік.

    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Компьютер,ғаламтор,әлеуметтік желі, бүкіл әлем,адамға зияны,адамзат.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    туралы не білесіңдер?

    Не себепті .... (олай) деп ойлайсыз?

    қалай түсінесіңдер?

    ишара: қол, дене қимылдары

    Құндылықтар:

    Жауапкершілік, адами қасиет,тәлім-тәрбие.

    Пәнаралық байланыс:

    Әдебиет, информатика пәндері

    Алдыңғы оқу:

    Ғаламтор және кітап

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы 4 минут

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар! Көптеген тұтынушылар компьютердің бірсыпыра өте пайдалы мүмкіндіктері бар екендігіне көздерін жеткізді. Ол мәтін теру, әр түрлі есептер шығару, көлемді мәліметтер сақтаумен қатар көңіл көтеру мақсаттарында да қолданыла береді. Қажетті құрылғылармен және соларға сәйкес программалармен жабдықталған компьютер музыкалық орталыққа айналып, сүйікті саздарыңызды тыңдай отырып дем алуыңызды қамтамасыз ете алады. Егер қызықты кино көргіңіз келсе де, компьютер негізінде шағын кинотеатр жасап алуға болады. Оны фильмдер, клиптер, тіпті өзіңіз түсіріп цифрлы күйге түрлендірген бейнежазбаларды да көру мақсатында пайдалана аласыз. Жұмыс істеп тұрған компьютер өз айналасында толқын ұзындығы 1, 5 м болатын электромагниттік өріс құрайды, сол өріс аясына түскен адам зиянды сәуле әсеріне ұшырайды. Осындай сәулелердің тағы да басқа шығар көздері болып ұялы телефондар, микротолқынды пештер, теледидар және радиоқабылдағыштар саналады. Осындай құралдарды компьютер тұрған жұмыс бөлмесіне орналастырып, оларды пайдалану дұрыс емес, өйткені барлығының да адамға тигізетін әсері қосыла отырып, жалпы зияны артады. Ал олардың денсаулыққа тигізетін зиянды әсері радиация тәрізді бірте - бірте қосыла келе көбейіп отырады. Компьютер алдында ұзақ отырғанда, көбінесе оның адамның нерв жүйесіне әсер етуі басым болады. Ауру бірден басталмайды. Бірте - бірте шаршау сезімі жиі пайда болып, адамның ашуланшақ болуы байқалады, басы айналады, әрі ауыра бастайды. Есте сақтау қабілеті нашарлап, өмірге деген қызығушылығы азаяды, жүрегі сыздап, жиі - жиі салқын тиіп, тәбеті де нашарлайды. Міне, біздің бүгінгі дебат сайысымыз бүгінгі күнде қарқындап дамып келе жатқан компьютердің, оқушылар арасында кеңінен қанат жайып кеткен агент төңірегінде болмақ



    Видеоролик көрсетіледі




    Кеспе қағаздар



    Ортасы: 35 минут

    Жаңа сабақ

    1-тапсырма. Видеоролик көрсету арқылы сабақ тақырыбын ашып алу.

    Мәтінді аудиожазбадан тыңдайды. Жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді және алған жауаптарын шынайы өмірмен байланыстырады.

    Екі топқа бөлініп дебат , пікір сайыс өткізіледі.

    Жалпы сұрақтар:

    • Ғаламтордың пайдаларын іріктеп жазып шығыңыз.

    • Ғаламтордың зиянды жақтарын іріктеп жазып шығыңыз.


    1.Ғаламтор терминін қалай түсінесіңдер?

    2.Қандай әлеуметтік желілерді білесіңдер?

    Нақты сұрақтар:

    2.Ғаламтор ең алғаш рет қай елде пайда болды?

    3.Сен қандай желілерді білесің?

    4.Логин пороль дегенді қалай түсінесің?

    Дескриптор:

    1. Мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді.

    2. Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырып мысалдар арқылы дәлелдей алады.

    Қ.Б. Топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды.

    Тақтамен жұмыс.

    Мына төмендегі сөздерді латын әліпбиінде жаз.

    Адамзат ғаламторды өз қолымен жасаса да,оның табиғаты мен болмысын терең түсінбейді.

    2.Кітап оқудан тыйылсақ, ой ойлаудан да тыйылар едік.

    «Ғаламтордың

    адам ағзасына

    зияны» туралы

    аудиожазба




















    1524681795_leaves-136.jpg



































    Shape1



    Саралау жұмысы

    ІІ. «Ғаламтордың зияны мен пайдасы».


    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру



    Көз жанарымызды нашарлатады



    Көп қимыл қозғалыс болмайды



    адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады



    нағыз табыс көзіне айналып отырған сала





    Соңы 3 минут


    .«Уақыт шеңбері» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Қатысушылар екі үлкен топқа бөлініп, екі қатардан тұратын шеңбер болып тұрады. Шеңбердің сыртындағы қатысушылар өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Іштегі қатысушылар бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.


    Қосымша ақпарат



    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




    Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


    Пәнаралық байланыс – әдебиет, география, бейнелеу өнері, АКТ-мен байланыс, құндылық-тармен байланыс /тәрбие элементі/

    Рефлекция

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақыт қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақ мақсаттары оқу мақсатына сай қолжетімді,нақты болды. Тыңдалған мәтіннен ақпараттар ала отырып, ғаламтордың пайдасы мен зиянын дәлелмен жауап бере алды. Сабақта оқушылар жоспар бойынша белсене жұмыс жасады. Мәтін бойынша өз ойларын толық жеткізуге тырысты. Тапсырманы орындау барысында уақытты тиімді пайдалана білді.


    Қорытынды бағалау

    Жалпы бағалау

    Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

    1. Әдіс-тәсіл түрлерін қолдануда.

    2. Білім алушыларға ой тастау бағытындағы сұрақтар мен талқылаулар.

    Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1. Мәтінді оқу барысында уақыт көбірек бөлінгенде.

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1. Үлгерімі төмен оқушылардың білімін шыңдауда тиімді тапсырмаларды пайдалануды қолға алу.

    Болжамды нәтиже: Ғаламтордың пайдалы және зиянды жағын білу.Денсаулыққа тигізетін әсерлерін естен шығармау.

    Білуі керек:Ағзамызға әсерін және пайдалы жақтарын.

    Қалыптасқан әдет: Компьютер, ғаламтор қолданар алдында ережелерін еске түсіріп,шектен тыс қолданбау.

    Істей біледі: Ғаламтордың пайдалы және зиянды жақтарымен жұмыс жасай білу.



















































    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру



    Көз жанарымызды нашарлатады



    Көп қимыл қозғалыс болмайды



    адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады



    нағыз табыс көзіне айналып отырған сала





    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру



    Көз жанарымызды нашарлатады



    Көп қимыл қозғалыс болмайды



    адамдар арасындағы күнделікті байланыс бұзылып барады



    нағыз табыс көзіне айналып отырған сала



























































    Ақпарат

    Ғаламтор пайдасы

    Ғаламтор зияны

    Керекті ақпаратты тез табасың



    адамның білімін жетілдіруге көмектесетін құрал




    Компьютер алдында ұзақ отырған адамның денсаулығы да нашарлай түседі




    Әлемдік жаңалықтар мен оқиғалардан хабардар болып отыру

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Коррекциялық мектеп Ашық сабақ 7 сынып
    08.00.2021
    1153
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Токеш Самиға Архимедқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации