Материалдар / Ашық сабақ. Ғаламтордағы қауіпсіздік. 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ғаламтордағы қауіпсіздік. 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2024
212
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні:

Жүсіпбекова Айгүл Дүйсенханқызы

Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ғаламтордағы қауіпсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.2.1 желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

3.3.3.1 ғаламтор желісіндегі қажетсіз байланыстың қаупін түсіну.

Сабақтың мақсаты:

Желіде ақпарат алмасу жолдарын және ғаламтор желісіндегі қажетсіз байланыстың қаупін түсінеді.



15 мектеп-гимназиясы


Ғаламтордағы қауіпсіздік

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-

тар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу. Білім алушыларды түгелдеу.

2. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында «жүректен — жүрекке» шаттық шеңбері арқылы жақсы тілектер айтқызып, сыныпқа психологиялық ахуал орнату.

3.Ойын түрлері арқылы екі топқа бөлу.

4.Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында «Оқушылардың сұраққа берген жауаптары» әдісімен «ғажайып ұяшықтар» ойыны арқылы сұрақтарды қою.


5.Сабақтың тақырыбын ребусты шешу арқылы ашу.


6. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Шеңбер құрып, бір-біріне жүрекшені беру арқылы тілек айтады.

3.Топқа бөлінеді.

4.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді.

5.Ребусты шешеді (сабақтың тақырыбы)

6.Сабақтың мақсатымен танысады.














Мұғалім-

нің бағалауы:

ҚБ: жасыл түсті асық – өте жақсы,

сары түсті асық – жақсы,

қызыл түсті асық - төмен


















https://www.youtube.com/watch?v=bdyYR-bsYag

Сабақтың ортасы




30 мин

Жаңа тақырып

Ғаламтордағы қауіпсіздік


Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру.


Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар беру.


1 тапсырма. Жеке жұмыс. Бір түсті әріптерді пайдаланып, сөз құрастыру.


Дескриптор:

-бір түсті әріптерден сөз құрастырады.


2 тапсырма. Жеке жұмыс. Learningapps.org платформасында браузердің атауы мен белгілерін сәйкестендіру.


Дескриптор:

-браузердің атауы мен белгілерін сәйкестендіреді.


3 тапсырма. Жұптық жұмыс. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.


І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:

Ғаламторда отырғанда қандай ережелерді білу қажет? Ойыңды мәтіндік редакторда 2-3 сөйлеммен түйіндеп жаз. Құжатты бумаңа сақта.


Дескриптор:

-мәтіндік редакторды іске қосады;

-тақырыпқа байланысты өз ойын түйіндеп жазады;

-жаңа бума ашып, құжатты сақтайды.

ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:

Ғаламторда қанша уақыт отыруға болады? Ойыңды мәтіндік редакторда 2-3 сөйлеммен түйіндеп жаз. Құжатты бумаңа сақта.


Дескриптор:

-мәтіндік редакторды іске қосады;

-тақырыпқа байланысты өз ойын түйіндеп жазады;

-жаңа бума ашып, құжатты сақтайды.



Сергіту сәті. Көз жаттығуларын жасау.











Сабақты қорытындылау


«Ия, жоқ» әдісі



  1. Ғаламтор 1960 жылы АҚШ-та пайда болды (ия)

  2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл (ия)

  3. Модем компьютерге телефон арқылы ғаламтор желісін қосуға мүмкіндік беретін құрылғы (ия)

  4. Компьютерде жарияланған ақпараттың барлығы ақиқат (жоқ)

  5. Вирус өздігінен көбейе беретін зақымдаушы программа (ия)

  6. 12 жастан асқан балалар ғаламторда күніне 2 сағат отыруы қажет (жоқ)

  7. Ақпан қыстың бірінші айы (жоқ)




Жаңа сабақты тыңдайды




1 тапсырманы орындайды












2 тапсырманы орындайды







3 тапсырманы орындайды








































4 тапсырманы орындайды















Бас бармақ әдісі арқылы бағалау









Дескриптор:

-мәтіндік редакторды іске қосады;

-тақырыпқа байланысты өз ойын түйіндеп жазады;

-жаңа бума ашып, құжатты сақтайды.



Мұғалім-

нің бағалауы:

ҚБ: жасыл түсті асық – өте жақсы,

сары түсті асық – жақсы,

қызыл түсті асық - төмен
















Смайликтер арқылы бағалау


https://www.youtube.com/watch?v=bdyYR-bsYag





















https://learningapps.org/display?v=pu4r0dgkk21
















Информа-

тика. 3-сынып оқулық./

Г.А.Көпеева, Ү.М.Ділманова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.-80-81 бет



















Информа-

тика. 3-сынып оқулық./

Г.А.Көпеева, Ү.М.Ділманова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.-80-81 бет


Сабақтың соңы


5 мин

Рефлексия: Білім қоржыны








Түрлі-түсті стикер жабыстырады



Үй тапсырмасы

Оқулық 82 бет. Тапсырмаларды орындау.

Үй тапсырмасын орындап келеді































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!